המדריך – בלאק פריידי 2020 – Black Friday

Banggood - בננגוד

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
27.11.2019 20:47

בלאק פריידי שהינו יום שישי השחור הוא יום מבצעים המגיע אחת לשנה בשישי האחרון של נובמבר. כיום הוא חולש על פני שבוע שלם שסופו הוא ביום שני, הסייבר מנדיי שמסורתית מרכז סיילים ברשת בלבד.

אנחנו נרכז את מה שאיכותי ומשתלם ונעזור לכם לחתור למבצעים השונים מרחבי העולם ונסכם לכם את העלויות הסופיות לכל עסקה.

דילים בולטים יופיעו באתר שלנו ותוכלו לעקוב אחרי כל הדילים דרך התיוג bf20, אבל חובה לעקוב בערוץ הטלגרם שבו נעלה כל דיל ודיל.
מובן שאתם בטוח חלק מקבוצת הפייסבוק ודף הפייסבוק ואם לא, תצטרפו כבר עכשיו!

לפני החנויות הספציפיות, טיפים כללים לרכישה בסייל ובכלל!

  1. השתדלו להגיע מוכנים לסייל – תכינו רשימת קניות, תוכלו להיכנס לחנויות שבלינקים ולמלא עגלה של מוצרים שאתם צריכים ותכננתם לקנות. העגלה תעזור לכם להבין את נפח הקניות הצפוי וגם תוכל לשמש לכם כדוגמא לסוג המוצרים הדרוש לכם בכללי גם אם הם עצמם לא יהיו בסייל.
    עצלנים? עזבו עגלה, לא חייב גם דף ועט – שבו דקה או שתיים ודמיינו את כל המוצרים הנדרשים ונסו לזכור לסדר לכם אותם בדרך שתקל עליכם כשיגיעו הסיילים.
  2. מחיר הזוי עשוי להגיע, כבר ראינו כאלה בעבר. אבל מחיר הזוי ובלתי הגיוני מחנות שלא הכרתם בעבר/קפצה לכם בפרסומת איפשהו – סכנת הונאה! תשאלו אותנו בקהילה, בדקו באתרים המתמחים בבדיקת אתרים ועוד..
  3. הגנת לקוח – כיום תוכלו לשלם את רוב הרכישות שלכם ברשת דרך חשבון פייפאל שמאפשר לכם רכישות מבלי למסור את פרטי התשלום האישיים שלכם לאתר ומעבר לכך מקנה לכם הגנת לקוח במקרה של מוצר פגום, אי קבלת המוצר, הונאה ועוד..
    קונים באמזון/אליאקספרס – להן יש מערכת שירות וטיפול בחווית הלקוח שהיא עצמאית ואינה תלויה בפייפאל.
  4. זיהיתם ירידת מחיר גדולה על מוצר שחיכיתם לו? אל תשחקו את משחק ה”אולי יירד עוד”… רכשו אותו וחפשו את החסכון הבא – זמן שווה כסף, ותסכול על דיל שברח יכול לבאס לכם את כל חווית הקניה.
  5. אוהבים את תחושת הקנייה האימפולסיבית? לכו על כמה פיצ’פקס זולים וכייפים שיעשו לכם את הכיף מבלי להתפזר בתקציב. השאירו את התקציב לעסקאות החכמות והחשובות יותר. תמיד כיף להתפנק במגנים לנייד, בובת פופ, עוד גדג’ט מיותר או ביגוד זול..
  6. שילוח – זכרו כי מדובר בתקופה העמוסה של השנה. חבילות מתעכבות במדינת המוצא ובטח שבדואר ישראל.. לחוצים על מוצר מסויים? השילוח מאמזון לוקח שבועיים בממוצע. אצל הסינים השילוח איטי יחסית ולכן תשקלו להזמינו דרך אתרים המספקים משלוח מהיר כמו צי’טה או Israel Direct mail (קיים בגירבסט ועכשיו גם בגיקביינג ובנגגוד).
    בכל מקרה לא לוותר על דואר רשום, חבילות לא רשומות יכולות להגיע לחתונה של הילד ואתם – בכלל רווקים!
    משלוחי אקספרס כגון dhl,fedex או השירות המפוקפק ems יכולים להביא לעליות נלוות משמעותיות אז רצוי לוותר (מלבד במוצרים שנמכרים או נשלחים על ידי אמזון, בהם העלות הסופית ידועה מראש).
  7. זכרו, רף המס – 75 דולרים נכון להיום לא כולל עלות המשלוח. מעל לסכום זה תשלמו מע”מ ואולי מיסים נוספים בהתאם למוצר. ברכישה מאמאזון, כפי שמוסבר בהמשך העלות הסופית ידועה מראש, אצל האחרים – תשקללו את העלות הכוללת כדי לוודא שאכן המחיר עדיין משתלם

אמזון – מלכת הבלאק פריידי

השנה בניגוד לשנים קודמות לאמזון צפויה תחרות במרכז הבמה עבורנו הישראלים כאשר אליאקספרס, בננגוד והאתרים הישראלים בראשם KSP ולאסטרפייס צפויות לתת פייט קשוח במיוחד. אבל עדיין, בלאק פריידי זה אמזון!
באמזון תוכלו למצוא הכל מהכל עם דגש על מחשבים ניידים, ביגוד על סוגיו, צעצועים ממותגים, כלי בית ועוד..

לפני הכל – חברות פריים!
כהכנה לסופ”ש השחור המטורף הבא עלינו לטובה אנחנו רוצים להמליץ לכם על חשבון הפריים, בכל חנויות אמאזון מהמדינות השונות!

למה לשדרג לפריים בכל חנויות אמזון? כחברי פריים תזכו לגישה לחלק מהמבצעים בסופ”ש מוקדם מהמשתמשים הרגילים וכך לא תפספסו דיל או שתכנסו רק כדי לגלות שאין מלאי!

מידע מלא והצטרפות לפריים: (אל תחכו ליום שישי!)

פריים

מה חשוב לדעת לפני רכישה באמזון:

  • ניתן לשלם בקופה בשקלים בעמלת המרה של 2.5% בממוצע! (דומה ואף זולה מרוב כרטיסי האשראי, אם בכרטיסכם עמלת ההמרה זולה יותר שלמו במטבע המקומי של האתר.)
  • רכשו מוצר שנמכר ע”י אמזון עצמה או לפחות תהליך השילוח שלו “מטופל” ע”י אמזון (fullfiled by amazon) – כך המחיר שתראו בסיום הרכישה יהיה המחיר הסופי עבורכם. מס יגבה מראש במידת הצורך (פקדון מס).
  • ברכישת מוצרי חשמל מאנגליה, נדרש מתאם פשוט לתקע החשמל. המתח תואם למתח בארץ.
  • ברכישת מוצרי חשמל מאירופה (מלבד אנגליה) המכשיר מגיע עם תקע ומתח תואם לחלוטין ומוכן לשימוש
  • קונים מוצר חשמלי מארה”ב? בדקו שהמתח שלו מתאים למתח בארץ (בארץ 220-240V יעבוד כהלכה, בארה”ב המתח הינו 110V) מוצרים חשמליים למטבח לדוגמא, מגהצים, טלוויזיות וכו’ סביר שלא יתאימו אלא אם ראיתם אחרת
  • רכישה ראשונה? סתם לא בטוחים..? מוזמנים להסתייע במדריך הרכישה המפורט שלנו מאמאזון – לחצו כאן למדריך

אז מה לשים במועדפים שלנו לסופ”ש?
אזור מבצעי הבלאק פריידי באתרי אמאזון
:

אמאזון ארהב אמאזון אנגליה אמאזון גרמניה אמאזון איטליה אמאזון צרפת אמאזון ספרד

האתר אליאקספרס – Aliexpress

באתר אלי אקספרס (תאגיד אליבאבא) אוהבים לתת פייט אמיתי לאתרים המערבים בבלאק פריידי. אליבאבא ידועים ברצון שלהם להציג שבירת שיאי מכירות בכל סייל אז תתארו את החגיגה הצפויה בו השנה? סיילים על סיילים, קופון רודף קופון ועוד..

להזכיר לכם, נראה ירידות מחירים של מוצרים לסופ”ש הסייל, וחלוקת קופונים על כל סוגיהם, באליאקספרס יש מספר סוגי קופונים ונתרכז בנפוצים מביניהם:

  • קופוני קוד – מאתרים קופונים(אנחנו לשירותכם בנושא) ומזינים אותם בתהליך הרכישה להנחה נוספת.
  • קופוני אליאקספרס – קופונים המקנים הנחה בסכום מוגדר בכל קנייה שהיא באליאקספרס מעל הסכום הנקוב.
  • קופוני המוכר – קופוני הseller ניתנים להשגה בדף המוצר עצמו או בדף החנות. הם תקפים ברכישה מעל סכום מסויים בהתאם לכתוב על הקופון במוצרי המוכר בלבד.
  • קופוני הselect – קופונים הנבחרים על ידי האתר ותקפים לחתך מוצרים מסויים או קטגורית מוצרים וגם הם תקפים לרכישה מעל הסכום המצויין עליהם. תוכלו למצוא אותם בדף המבצעים של האתר או בהתראות שתקבלו מהאתר

לחצו על התמונה למעבר לדף בלאק פריידי של אליאקספרס שבאתר שלנו :(קופונים ייחודיים לסייל, ריכוז מבצעים, חנויות מומלצות ועוד)

תוצאת תמונה עבור ‪aliexpress black friday 2019‬‏

האתר בננגוד – Banggood

האתר בננגוד (ותיק מאוד) היה המשמעותי ביותר בשנה החולפת במכירת סלולאר, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ללקוחות הישראלים. האתר, שהבין את החשיבות והערך של הלקוח הישראלי מכוון דילים למוצרים המבוקשים ביותר בישראל ומשלב שירות לקוחות מצויין עם ביטוח מס ייחודי שמאפשר רכישה בראש שקט עם מחיר סופי ידוע מראש.. אירופה!

בהסתמך על ניסיון העבר, את הדילים באתר נגלה ממש בעת פרסומם ועל כן מומלץ לעקוב אצלנו בקהילה ובאתר, וכמובן באזור הסייל

לחצו על התמונה למעבר לאזור הסייל שבאתר


חגיגת Black Friday 2020 התחילה באתר KSP!

לא עשרות! לא מאות! אלפי מוצרים במחירי Black Friday


האתר לאסטפרייס – משיק את שבוע הבלאק פריידי שלו! אז תקראו לזה באיזה שם שתרצו, אבל זה סייל וסייל ענק!

זירת סיילים ודילים שמשתנים מעת לעת, מה שאומר ששווה לבקר מעת לעת

לחצו על התמונה למעבר לכתבת הסייל שבאתר

סייל הבלאק פריידי מתחיל באתר LastPrice!

אסוס – asos

אתר הביגוד, הנעלה ואביזרים האהוב על הישראלים. בכל שנה הוא מצטרף לחגיגה עם עד 70% הנחה על האתר!

לחצו על התמונה למעבר לכתבה המתעדכנת על הסיילים של אסוס, היא תתעדכן ברגע שהקופונים יצאו:


Shein – יום שישי השחור כבר הגיע לShein!

20% הנחה על האתר עם קופון חדש! משלוחים חינם ואזורי סייל מיוחדים


Iherbהאתר למוצרי המזון, תוספי תזונה, מוצרי טיפוח ועוד..

האתר שכבש את הישראלים לאור איכות המוצרים ופער המחירים ההזוי מהמחירים המופקעים בארץ אנו צפויים לקבל הנחה של 20% ומעלה להערכתנו כאשר הפינוק האמיתי צפוי להגיע בדמות הנחות גדולות מאוד על קטגוריות מוצרים שונות.(נעלה פרסום נפרד במועד תחילת הסייל)
באתר זה המלאים גדולים והצפי לחיסול מלאי נמוך יותר מאשר באתרים אחרים. בכל זאת עדיף להכין לכם רשימת “סופר” כדי לא ללכת לאיבוד בקולקציית המוצרים האינסופית של האתר.

לחצו על התמונה למעבר לכתבת הסייל שלנו על IHERB שתתעדכן מיד שייצא קופון הבלאק פריידי

IHERB – קופון בלאק פריידי ראשון!

מוזמנים לשתף!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages