Editor choice

מחשב נייד עוצמתי לגיימרים ומקצוענים מבית Asus במחיר מטורף באמת!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
4.5.2019 21:08

מחשב נייד עוצמתי לגיימרים מבית אסוס-  הASUS TUF Gaming FX504 במחיר מטורף באמת!

  • בעל מסך 15.6 אינטש ברזולוצית FHD
  • מעבד Intel® Core™ i5-8300H 2.30GHz – 4.00GHz
  • זיכרון פנימי בנפח 8GB
  • כונן SSD בנפח 256GB
  • מאיץ גרפי NVIDIA® GeForce® GTX 1050 2GB
  • מקלדת מלאה ומוארת, כולל מערכת הפעלה
  • משקל 2.3 קילו.

דיל מעולה במחיר של 862$ כולל הכל, כאשר לפי החישוב שלנו צפוי החזר חלקי של פקדון מס בגובה כ30$ שיתקבל אוטומטית לאור חיוב מוגזם.
מחיר סופי צפוי כ 832$ שהם כ2982 שקלים בלבד!

לרכישה

פירוט(מתוך אתר היבואן)

גרפיקה סוחפת. עמידות מתוגברת.
ASUS TUF Gaming FX504 הינו לפטופ Windows 10 עוצמתי המשלב גיימינג סוחף עם חיי מדף ארוכים מעבר למקובל בסטנדרט בתעשייה. מערכת קירור ADC (Anti-Dust Cooling)‎ הרשומה כפטנט מונעת הצטברות אבק במארז ומבטיחה ביצועים יציבים לטווח ארוך, בעוד שצג מדהים ומערכת שמע סראונד בעלת 7.1 ערוצים מאתגרת את החושים – FX504 מסמן “V” בכל האפשרויות הנכונות, ובמחיר ניתן להשגה!

קשוח בהרבה מהמקובל
FX504 עוצב עם השראה של “הכוח האולטימטיבי (The Ultimate Force, TUF) “ונועד לעורר פחד בלב האויב. FX504 העמיד והקליל הינו המחשב הנייד הראשון ממשפחת הגיימינג של TUF. חזק, נייד ועמיד מכל הבחינות, FX504מסוגל להריץ את המשחקים החדשים ביותר ולבצע מספר פעולות בבת אחת, בעוד שהוא מספק קשיחות ועמידות ללא תחרות, ומבטיח לכם חוויית משחק סוחפת במשך שנים. מערכת הקירור ADC עם פטנט רשום מספקת את הקירור הנחוץ למשחקים כבדי גרפיקה, ומאריכה את חיי המחשב על-ידי סילוק חלקיקי אבק מזיקים. באם אתם משתמשים במחשב לגיימינג במשך שעות או להקלדה אל תוך הלילה בעבודה – הוא יקבל כל זאת בשמחה הודות לחיי מדף ארוכים ביותר של המקלדת – 20 מליון לחיצות מקש, כפול מהסטנדרט בתעשייה העומד על 10 מליון הקשות. FX504 נוצר כדי להרשים

קירור משופר וחיי מדף ארוכים יותר
העיצוב התרמי של FX504 מאריך את חיי המחשב באופן משמעותי ומספק קירור יציב בזמן מרתוני גיימינג אינטנסיביים. טכנולוגיית HyperCool משלבת את מערכת ADC בעלת פטנט רשום, עם פונקציית Fan Overboost (אוורור עם כוח מוגבר) הניתנת להתאמה אישית. מערכתADC מסלקת החוצה חלקיקי אבק מזיקים דרך 2 תעלות מיוחדות. מערכת ADC הינה יצירת מופת בתחום הקירור מכיוון שהיא פועלת בתור מערכת החיסון של הלפטופ – היא מונעת הצטברות אבק בסנפירים התרמיים, ובכך מגבירה את יציבות המערכת ומאריכה את חיי המדף של המחשב. פונקציית Fan Overboost הניתנת להתאמה פותחה במיוחד כדי לענות על הצרכים של ריבוי משימות וגיימינג: תוכלו לבחור בין 3 מצבי אוורור שונים, כדי ליצור איזון אופטימלי בין ביצועי המאוורר לרמת הרעש. יכולות אוורור נוספות כוללות זוג צינורות נחושת ומערכת אוורור כפולה כדי לקרר את המעבד ואת הכרטיס הגרפי בנפרד, בעוד הכיסוי הטרפזי מאפשר זרימת אוויר אופטימלית כדי להגביר את יעילות האוורור בעד 27%, בהשוואה לשילדות של מחשבים ניידים אחרים. המאוורר החכם ממוקם מתחת למקשיWASD במקלדת, כדי לדאוג שהמקלדת נשארת קרירה גם במרתון משחקים ארוך.

סאונד סראונד סוחף ב-7.1 ערוצים
DTS Headphone:X™‎ מספק סאונד ברמת קולנוע ביתי ב-7.1 ערוצי סראונד באוזניות, ברמקולים של הלפטופ וברמקולים החיצוניים. בין אם אתם משחקים, רואים סרט או צופים במשחק של הקבוצה האהובה עליכם, DTS מציע מספר מצבי תוכן שייקחו אתכם למרכז הזירה! מצב משחקים מאפשר למערכת לעשות עיבוד שמע מדויק ביותר, כך שתוכלו לשמוע את כל מה שקורה סביבכם ולדעת מאיפה מגיע האויב, מכיוון שפונקציית DTS Headphone:X יכולה לדמות במדויק את החוויה של להיות מוקף בכמה דוברים. בנוסף, האקוולייזר הפנימי מאפשר שינויים פרטניים בתצורה למשתמשים הרוצים לשנות את קונפיגורציית השמע לטעמם.

מקלדת עמידה
מושלמת למשחקים ולהקלדה
בפיתוח של FX504, חשבנו על כל רכיב ורכיב בקפדנות ובמחשבה לטווח ארוך. ל- FX504 יש מקלדת דמויית מחשב נייח המיועדת במיוחד למרתוני משחק והקלדה ארוכים. זו אחת המקלדות העמידות ביותר למחשב נייד, עם תוחלת חיים של 20 מליון לחיצות – כפול מהסטנדרט בתעשייה העומד על 10 מיליון הקשות. המקשים הינם בעלי מנגנון מספריים מיוחד, עקמומיות מקש של 0.25 מ”מ ומרחק תזוזה של 1.8 מ”מ לקבלת לחיצות חלקות ומוחשיות. למקשים תאורה אחורית המאפשרת להמשיך לשחק או לעבוד בתנאיי סביבה חשוכים. טכנולוגיית Overstroke ייחודית מאפשרת חיזוי לחיצה מוקדם ומרחק לחיצה ארוך מהרגיל, כדי לאפשר הקלדה מהירה, מדויקת וללא מאמץ. מקשי ה-WASD מודגשים, מקש הרווח רחב ומקשי החיצים מבודדים – כל אילו מאפשרים שליטת הקלדה מהירה ומדויקת.

WI-FI מהיר יותר עם טווח רחב יותר
ב- FX504 מותקן Intel 802.11ac Wi-Fi, לקבלת חיבוריות אלחוטית ברמה גבוהה עם מהירות העברת נתונים גבוהה מזו של 802.11b/g/n. בנוסף, תצורת 2×2 מספקת כיסוי רחב ב-30% מתצורת 1×1. תוכלו לצפות בסרטים בסטרימינג ברזולוצייה גבוהה עם פחות נפילות בחיבוריות, אפילו אם המחשב נמצא רחוק מהנתב.

חיבוריות פשוטה וקלה
FX504 מאובזר בכל החיבורים שתצטרכו למשחקים, עבודה ופנאי. חיבור USB 2.0 ושני חיבורים USB 3.1 Gen 1 Type-A מותאים לאביזרי הגיימינג, ואילו HDMI 1.4 מאפשר לכם לחבר את הלפטופ למסך חיצוני. ומכיוון שכל החיבורים הללו נמצאים בצד שמאל, זה ישמור על העכבר רחוק מכל הכבלים.

השמיע את קולך
מערך מיקרופונים מובנה מסנן רעש רקע ומבטיח קליטה ברורה וחדה של הקול, אפילו בסביבה רועשת. בין אם אתם משוחחים עם חברים ב-Skype או משחקים במשחק מקוון בלי הד-סט, המיקרופון של FX504 מבטיח שקולכם יישמע!

מוזמנים לשתף!
מחשב נייד עוצמתי לגיימרים ומקצוענים מבית Asus במחיר מטורף באמת!
מחשב נייד עוצמתי לגיימרים ומקצוענים מבית Asus במחיר מטורף באמת!
2982
2 Comments
  1. יש דילים הרבה יותר טובים מהמחשב הזה ברשת וגם באמזון
    כרטיס גרפי לא הכי מוצלח לגיימרים רק 2 גיגה לא מספיק למשחקי AAA מ2017 וגם דגם של המחשב כבר ישן
    החדש שלו fx505 רץ כבר כמה חודשים ברשת ב$800 וגם נמכר בארץ (אומנם במחירי גזל) אבל יותר שימושי לגיימינג
    תעשו שיעורי בית על מה נחשב איכותי ומה סתם רעש

    • Reply
      צוות BuyWithUs
      06/05/2019 at 17:27

      ראשית תודה שהקדשת זמן לתרום בתגובה.. אנחנו מעלים שלל אפשרויות למחשבים עם ביקוש כמו זה.. לכן גם התייחסתי למקצוענים שכרטיס מסך שאינו אינטגרלי תורם להם. בכל מקרה ממש אשמח שתעדכן אותנו ותמצא זמן גם לשתף בדילים שאתה רואה כאטרקטיביים, בקבוצת הקהילה או אפילו דרך הצור קשר באתר. שיהיה אחלה ערב!

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages