מחשב נייד זול ? מחשב נייד Asus Laptop X543BA-GO644 – יעשה את העבודה!

קיי.אס.פי - KSP
1161 ש"ח לרכישה
buywithusKSP

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
5.6.2020 8:29

לא כולם מתכנתים ומעצבים גרפים. יתכן ואתם בנקודה בה אתם זקוקים למחשב נייד זול, תקופה כזו בה כולם בזום ובשלל תוכנות עבודה מרחוק וממכם מבקשים 200 שקלים רק על מצלמת הרשת!

לא חבל? כן, חבל!

מחשב נייד זול! מחשב נייד Asus Laptop X543BA-GO644 במחיר של 1161 שקלים בלבד כולל אחריות יבואן רשמי! המגיע עם:

  • בעל מסך 15.6 אינטש ברזולוציית HD
  • מעבד AMD A6-9225 2.6GHz – 3.1GHz די מקביל נניח לi3 דור 8B
  • זיכרון פנימי בנפח 8GB
  • כונן SSD בנפח 256GB
  • משקל 1.9 ק”ג
  • מגיע ללא מערכת הפעלה רכשו לבד בכמה שקלים והתקינו – זה פשוט ותחסכו המון

חסרונות על פני מחשב יקר יותר? איכות HD בלבד במסך ולא FHD, מעבד טוב לשימושים בייתים אבל לא מקצועים. הזכרון דווקא מהיר יחסית – גם זכרון הראם וגם האחסון


גימור אלגנטי. תכנון קל-משקל

ASUS X543 מגיע עם מארז סולידי וקל-משקל של רק 1.9 ק”ג, אידיאלי לקחת יחד איתכם לדרך. הגימור המוברש באיכות פרימיום מסובב ראשים ומבטיח שתבלטו בתוך הקהל.

חיבורים מהירים וקלים

מחשב ה-X543 עדיין מצויד בפתחות רגילות של USB 3.0 ו-USB 2.0 על מנת להבטיח תאימות עם כל התקני ה-USB שלכם. X543 מגיע עם אפשרויות קישוריות נוספות, כולל פלט HDMI עבור מסכים חיצוניים, קורא כרטיסים 3 ב-1 של micro SD/SDHC/SDXC וכונן אופטי DVD Super Multi.

אודיו מקיף שכווננן על ידי מומחים

SonicMaster היא שילוב של חומרה, תוכנה וכוונון אשר פותח על מנת לספק לכם אודיו מיטבי של מחשבים אישיים ניידים. codec מקצועי מבטיח ביצועי סאונד מדויקים, בעוד שמגבר ממוטב ורמקולים ותאי תהודה גדולים יותר מספקים פלט אודיו עוצמתי וצליל בס עמוק יותר. עיבוד אותות נוסף מסייע לבצע כוונון מדויק של החומרה תוך סינון רעשים ושיפור בהירות הצליל על מנת שתוכלו ליהנות מאודיו שאין שני לו במחשב שלכם מסדרה X.

עיצוב מעשה-אומן של רמקולים מספק צליל גדול יותר

ה-X543 מגיע עם רמקולים עגולים אשר מפיקים את המרב מכל מ”מ מעוקב של נפח מארז זמין על מנת לספק לכם ביצועי תדר נמוך טובים יותר ורמת רעש מופחתת. התא הגדול במיוחד, בנפח 19.4 סמ”ק, מספק בס מעולה ובהירות צליל מצוינת.

עולם חדש של צבעים, ווידאו מושלם עד הפיקסל האחרון

הטכנולוגיות הבלעדיות של ASUS מספקות את החוויה הוויזואלית הטובה ביותר. טכנולוגיית שיפור תצוגה Splendid ASUS יודעת להתאים את התצוגה לכל סוג של תוכן וכוללת ארבעה מצבים ויזואליים: מצב רגיל (Normal) שמתאים לשימוש יום-יומי; מצב בהיר (Vivid) המשפר ניגודיות לתצוגה מדהימה של תמונות, סרטונים וסרטים; מצב הגנה על העיניים (Eye Care) המפחית את רמת האור הכחול על מנת להגן על העיניים; והמצב הידני (Manual) אשר נועד לכיוון צבעים מתקדם לפי התאמה אישית. כמו כן, טכנולוגיית ווידאו חכמה ASUS Tru2Life Video משפרת כל פיקסל בתוך הפריים ומעלה חדות וניגודיות ב-150% – כדי שתיהנו מאיכות ווידאו הטובה ביותר!

תכנון מקלדת ארגונומי

ההקלדה הינה נוחה יותר מאי-פעם תודות למקלדת ה-chiclet בגודל מלא, העשויה מקשה אחת, של מחשבי סדרה X. הרכבה אחורית משופרת מספקת מהלך מקשים של 1.8 מ”מ וציפת מקשים מזערית על מנת שתזכו בתחושת הקלדה סולידית.

הישארו קרירים אפילו לאחר שעות רבות של שימוש

טכנולוגיית IceCool מקנה למחשבים הניידים של מסדרה X של ASUS תכנון פנימי ייחודי אשר מטפל בבעיות של חום לא נוח על ידי מניעת הצטברות חום מתחת לכרית כף היד. זה שומר על כרית כף היד בטמפרטורה שנעה בין 28 ו-35 מעלות צלזיוס – נמוך משמעותית מטמפרטורת הגוף. הפריסה הפנימית הבלעדית הזו מרחיקה מכם רכיבים יוצרי-חום, וכאשר משלבים אותה עם קירור יוצא-דופן מצינורות ופתחים לפיזור חום, אתם נותרים עם הרגשה נוחה אפילו לאחר שעות רבות של שימוש.


לחזרה לאתר הבית לחצו כאן

עלינו:

ברוכים הבאים לקהילת קונים נכון – BuyWithUs

קהילה שנועדה לתת לכם מידע על קניות משתלמות מרחבי הרשת,
דרך סקירות, הפניות, טיפים, כלים וידע לקנייה עצמית ברשת,
תמיכה וסיוע הדדית של חברי הקהילה.

איך עוקבים?

כל הדילים עולים בערוץ הטלגרם שלנו וכמובן באתר האינטרנט שלנו!

 בכל שאלה נשמח אם תפתחו פוסט בקבוצת הפייסבוק או פנו דרך יצירת הקשר באתר, ואנו נענה ונסייע ברגע שנתפנה, משתדלים להגיע ולענות על כל שאלה!

מוזמנים לשתף!
מחשב נייד זול ? מחשב נייד Asus Laptop X543BA-GO644 – יעשה את העבודה!
מחשב נייד זול ? מחשב נייד Asus Laptop X543BA-GO644 – יעשה את העבודה!
1161 ש"ח
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages