Editor choice

סוף סוף מקומי ומידי! מחשב נייד Asus VivoBook 14 X412DA-EK173T במחיר טיל!

קיי.אס.פי - KSP
2286 ש"ח לרכישה
buywithusKSP

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
21.10.2020 14:25

מחשב נייד מבית Asus בעל מסך 14.0 אינטש ברזולוצית FHD, מעבד AMD Ryzen™ 5 3500U 2.1GHz – 3.7GHz, זיכרון פנימי בנפח 8GB, כונן SSD בנפח 256GB וכולל מערכת הפעלה

אתם מקבלים פה מחשב מעודכן, באיכות בנייה מעולה, משקל נמוך יחסית של 1.5 ק”ג בלבד ומעבד AMD שעולה בביצועיו על i5 דור שמונה לדוגמא!

מחיר של 2286 ש”ח בלבד!

מזינים את הקופון שלנו buywithusKSP כדי שידעו שבאתם דרכנו

אולטרה-בוק 14 אינץ’ צבעוני הקטן בעולם
בעבודה ובשעות הפנאי, ASUS VivoBook 14 הקומפקטי יעזור לכם להתרכז ב-100% בכל אשר תבחרו לעשות. צג NanoEdge החדש ללא מסגרת מארבעת צדדיו מגיע עם שולי מסך אולטרה-דקים של 5.7 מ”מ ומספק יחס מסך-מארז של 88%, לחווית צפייה סוחפת במיוחד. עיצוב ErgoLift חדשני מטה את המקלדת להקלדה נוחה ומאפשר לכם להספיק יותר בפחות מאמץ.

צג NanoEdge
VivoBook 14 מרחיב את גבולות האפשר ונותן לכם השראה להגיע לשיאים חדשים. צג NanoEdge החדש ללא מסגרת מארבעה צדדיו מעניק ל- VivoBook 14 מראה מודרני עם מסך גדול כמעט ללא שוליים, לחווית צפייה סוחפת לעבודה ולפנאי. למרות שולי מסך דקים במיוחד, מצלמת HD ממוקמת למעלה כדי שתוכלו לעשות שיחות ווידאו עם בני משפחה וחברים בכל העולם.

לפטופ קטן שעובד כמו גדול
צג NanoEdge החדש ללא מסגרת מארבעה צדדיו מאפשר להקטין את המארז עוד יותר ולהגיע למימדים קומפקטים במיוחד – VivoBook 14 משמעותית קטן יותר מהדגם הקודם בסדרה. הוא תופס פחות שטח בשולחן העבודה ומשאיר יותר מקום בשבילכם.

קל משקל
החיים דינאמיים מאוד ואתם צריכים מחשב נייד שיעמוד בקצב שלכם. ל-VivoBook 14 מימדים קומפקטיים, מארז קטן וקל משקל – תוכלו לקחת את הלפטופ איתכם לכל מקום שהחיים לוקחים אתכם.

ErgoLift
פתחו את VivoBook 14 כדי להיכנס לעולם של פרודוקטיביות ואפשרויות בלתי מוגבלות. ציר ErgoLift שפותח לדיוק מירבי, בעל תנועה דו-כיוונית חלקה, מחזיק את הצג בחוזקה בכל זווית שתרצו, ומכוון את המקלדת בעדינות בזווית של 2 מעלות, לקבלת ההטיה המושלמת להקלדה בכל רגע.

מקלדת נוחה וארגונומית
מקלדת בגודל עם תאורה אחורית ב- VivoBook 14 מתאימה באופן מושלם לעבודה בסביבות חשוכות. מדובר במקלדת עם עיצוב ארגונומי, בסיס חזק עשוי מקשה אחת, מרווח תזוזת מקשים של 1.3 מ”מ וזווית הקלדה מושלמת הודות לציר ErgoLift – לחווית הקלדה יוצאת מן הכלל. המקשים עוברים מבדקים קפדניים של 10.000 הקשות – כך שהמקלדת תחזיק מעמד זמן רב!

ממשק חיבורים
לחבר בין האפשרויות
VivoBook 14 כולל את החיבור ההפיך USB Type-C™‎ (USB-C™‎)‎ עם עיצוב כל-צד-כלפי-מעלה, המאפשר לחבר מכשירים היקפיים בפשטות ובקלות. כמו כן, חיבור זה מספק מהירות העברת נתונים גבוהה עד פי 10 לעומת החיבור הישן USB 2.0. VivoBook 14 כולל חיבורים נוספים – כניסות USB 3.1 Gen 1 ו-USB 2.0, חיבור HDMI וקורא כרטיסים microSD – כך שתוכלו לחבר את כל המכשירים ההיקפיים, המסכים והמקרנים ללא בעיה.
USB-C™‎ 3.1

סוללה
תוצאות ללא פשרות, במשך כל היום
מחשבי VivoBook 14 עוזרים לכם לשמור על פרודוקטיביות הודות לבטרייה חזקה ואיכותית שעשויה מליתיום-פולימר ומחזיקה כל היום. הטכנולוגיה הבלעדית שלנו -ASUS Battery Health Charging – מונעת הטענת יתר של הסוללה, מאריכה את חיי המדף ומצמצמת את הסיכוי להתנפחות הסוללה במהלך ההטענה, כדי לשמור על הסוללה במצב מצוין לאורך זמן.

טון מעורר השראה
ASUS SonicMaster הוא שילוב של חומרה, תוכנה וכוונון שמע אשר פותח במטרה לספק לכם את חוויית השמע הטובה ביותר. קודק מקצועי מבטיח קידוד ופענוח שמע מדויק. המגברים, הרמקולים הגדולים וחדרי התהודה המשובחים שפותחו במיוחד עבור VivoBook 14, מבטיחים שמע חזק ובס עמוק במיוחד. עיבוד נוסף של האות וכיוונונו מספקים צבע נוסף לצליל, מסננים רעשים ומנקים את הצליל כך שתקבלו אודיו סוחף באמת.

מוזמנים לשתף!
סוף סוף מקומי ומידי! מחשב נייד Asus VivoBook 14 X412DA-EK173T במחיר טיל!
סוף סוף מקומי ומידי! מחשב נייד Asus VivoBook 14 X412DA-EK173T במחיר טיל!
2286 ש"ח
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages