הגנת מס/החזר מס לשלל מוצרים אטרקטיבים באתר LIGHTINTHEBOX

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
27.1.2018 0:52

לפני מספר שנים כאשר המיסוי היה גבוהה יותר על מכשירי סלולאר, מספר אתרים הבטיחו החזרי מס במידה והמכשירים אותם הזמנו היו נדרשים לתשלום. בעבור שירות זה היו גובים סכומים גבוהים למדי תוך ניצול המס הגבוהה דאז.

אבל היום זה חוזר! בגדול ובזול!!!
האתר LIGHTINTHEBOX נותן לנו את האפשרות להבטיח לעצמנו מחיר פיקס, ע”י הוספת ביטוח מס להזמנה. בעבור סכום יחסי נמוך נקבל הבטחה מהם להחזר הסכום שאותו נדרש לשלם לרשויות המס. החברה מבטיחה לזכות תוך שלושה ימי עסקים מיום הצגת אסמכתא שלכם על התשלום לרשות המס. את הפניה עושים ישירות לשירות הלקוחות של האתר דרך קישור הCUSTOMER SERVICE שבאתר
נציין כי השירות פועל בתקופה האחרונה והמתנו עם הפרסום בכדי לראות שאכן מתקבל זיכוי מהאתר. אז האתר אכן מזכה את רוכשי ההגנה והטמיעה את אפשרות זו במנגנון ההזמנה.
אין אנו לוקחים אחריות על הזיכוי בפועל או על הפסקת השירות מסיבה זו או אחרת ולכן גם נמשיך להיות זהירים כמו תמיד ולהגן עליכם ע”י המלצות למוצרים מהאתר שהרכישה שלהם היא זולה ומשתלמת עם ובלי ביטוח המס. כך לא תפגעו בשום מקרה.
אז מה ניתן לקנות באופן הזה? כל מה שהאתר מאפשר בעצם..וכרגיל את השווים ממש נדגיש ונעדכן אותכם.
רוצים עוד המלצות, שאלות, הצעות והמלצות ממכם? בקבוצת הפייסבוק 
מדריך הזמנה וניצול הגנת המס
 

צילום מסך 2018.01.26 ב.23.39.59

בדף המוצר מוודאים שבחרנו את הצבע והדגם המדויק המתאים ולוחצים על הADD TO CART שבאדום


צילום מסך 2018.01.26 ב.23.40.47

בחלק הזה מוודאים כי סל הקניות שלנו מכיל רק את מה שבחרנו בכמות הנכונה. לאחר מכן נלחץ על PROCEED TO CHECKOUT בכדי לבחור את אפשרויות השילוח והגנת המס

צילום מסך 2018.01.26 ב.23.51.50

כאן נבחר את שיטת השילוח, נבחר את ביטוח המס ע”י סימון הAdd duty & tax insurance to your order שלושה שיטות שילוח אפשריות, NO TRACKING שהיא ללא מעקב ולא מומלצת לפריטים בעלי ערך TRACKING שהיא דואר עם מעקב המתאים לרוב המקרים EXPEDITED שהוא האקספרס שלרוב יתאים בעיקר לפריטים כבדים. אקספרס ייבדק תמיד ויחוייב עבורו מס בכל פעם כך שיידרש להפעיל את הגנת המס בוודאות ולכן היא תהיה גם יקרה יותר. אם יש קופון, זה בדיוק הזמן להקלידו ע”י לחיצה על APPLY COUPON בחלק התחתון מימין ואז ממשיכים בלחיצה על PROCEED TO PAYPAL ותתחדשו ובהמשך בוחרים כמובן תשלום בפייפאל בלבד!!

מוזמנים לשתף!
מוזמנים להגיב
  1. Reply
    Xiaomi Mi Note 3 – מכשיר דגל איכותי
    01/02/2018 at 22:03

    […] להסבר על הגנת המס לחצו כאן […]

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages