Dudeapp – מתג חכם לשליטה בדוד הביתי בקופון בלעדי!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
13.2.2018 21:25

בעקבות המעבר לטכנולוגיית הבית החכם רצינו (במיוחד חברי הקבוצה המתפנקים) להקל ולייעל את חיינו ועל הדרך גם לחסוך באנרגיה בחשבון החשמל.
פנינו לחברים בDNG Technologies שהם המפתחים של DUDEAPP, מתג חכם שתוכנן בדיוק לעניין הזה, שליטה מלאה בין אם מראש ובין אם בין רגע ומכל מקום שהוא על המים החכמים בבית יחד עם חסכון בצריכת החשמל.

Image may contain: one or more people, phone and text
ביקשתי מהחברה לדאוג לנו למחיר הכי זול כרגע למתג מהסוג הזה והם נרתמו לעניין!!
מה קיבלנו?
משלוח חינם והפחתת עלות ל240 שקלים בלבד!!

כיצד רוכשים?

נכנסים לעמוד המכירה של המוצר

לרכישה

תופיע חלונית קטנה בצד שמאל של העמוד ועליה רשום הנחה.
הזן את קוד הקופון BuyWithUs_fix בשדה ‘ הנחה‘ ולחץ על הכפתור ‘חשב הנחה‘. מיד תבחינו כי מחיר המוצר השתנה והוא הוזל בשיעור הקופון.
המשיכו ל”המשך לאפשרויות משלוח”
בחרו “איסוף עצמי  ומיד תבחינו כי מחיר המשלוח התבטל . אל דאגה, כל משתמשי הקופון יזכו למשלוח חינם. אין אפילו צורך לפנות שוב.. 

על המוצר:

המתג החכם שמתאים לכולם

שכחתם את הדוד דולק ואין אף אחד בבית? זו כבר לא בעיה. עם Dudeapp תוכלו לשלוט בחימום המים ישירות מהטלפון החכם. בעזרת Dudeapp תוכלו לכבות ולהדליק את הדוד, לתזמן הדלקה מראש ולקבל מידע על מצב הדוד בבית בכל רגע על מנת לשמור על חיסכון מירבי בחשמל, והכל במחיר ידידותי לכל כיס.
  • שליטה מכל נקודה בעולם

    עם Dudeapp תוכל לכבות ולהדליק את הדוד מכל נקודה בעולם, באמצעות האפליקציה המתקדמת שלנו , לעולם לא תשאר בלי מים חמים
  • תקשורת אינטרנט

    Dudeapp מתחבר לעולם החיצון באמצעות רשת אינטרנט אלחוטית דבר שמאפשר להתקין את Dudeapp בכל נקודה ומאפשר ניידות של המוצר במקרה של מעבר דירה
    שליטה מרחוק במכשיר מותנית ברשת WIFI ביתית, חשוב לציין כי במידה והוגדר לוח זמנים למכשיר וקרה ורשת האינטרנט הביתית נפלה, דודאפ ימשיך לעבוד ע”פ לוח הזמנים שאותו הגדרתם כאשר חיבור האינטרנט היה תקין.
  • חיסכון בחשמל

    בעזרת Dudeapp תוכלו תמיד לראות במכשירכם את מצב הדוד הנוכחי , הדוד לא יעבוד ללא צורך , בעתיד המערכת תמליץ לכם על דרכים לחסוך בצריכת החשמל ובכך לקצץ את חשבון החשמל ולעזור לאיכות הסביבה
  • אבטחה

    בשונה מרוב המוצרים החכמים שיש בשוק, אנו משתמשים בשיטות הצפנה ואבטחה מהמתקדמות בעולם, עם Dudeapp תוכלו להיות בטוחים שהמידע שלכם נשאר אצלכם, והשליטה תמיד בידיים שלכם.

 
התקנה

br /> בחבילה מסופקת גם ערכה להתקנה שתעזור לכם להתאים את המתג לכל מקום שרק תרצו, בנוסף אופן הניתוק של המוצר פשוטה בדיוק כמו ההתקנה ומאפשרת ניידות מלאה של המכשיר במקרה של מעבר דירה ו\או העברת המתג לאיזור אחר בבית.
 
 
/p>
מוזמנים לשתף!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages