עושים לכם סדר! כל-כך הרבה לפטופים במחירים מטורפים, אבל מה מתאים לכם??

גללו למטה למדריך הרכישה 👇🏻

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
24.11.2022 15:26

כל כך הרבה דילים על לפטופים בסייל בלאק פריידי באמזון! לא יודעים מה להחליט? בקונים נכון עושים לכם סדר!

כל המחשבים מגיעים עם מערכת הפעלה מובנית! לחצו על התמונות לרכישה!

מחשבים לעבודה משרדית/סטודנטים/ילדים וכו׳

אתם מחפשים מחשב בסיסי אבל מבית טוב ולפחות עם 8 ראם כדי שיספיק לשימושים בסיסיים בלי להיתקע? קחו את ה ASUS Vivobook 15 עם מעבד I3 דור 11 שעושה אחלה עבודה במחיר מצחיק של כ-1330 ש״ח מחיר סופי עד הבית!

אתם רוצים משהו יותר חזק עם מפרט שיספיק ל-90% מהמשתמשים? קחו את אחד ממחשבי הלנובו שעלו כאן בשעות האחרונות במחירים פסיכיים!!. לדגם ה-14 אינטש לחצו כאןלדגם ה 15.6 לחצו כאןלדגם ה 17.3 אינטש לחצו כאן

החלטתם שאתם שמים דגש על עוצמה?? תקראו לו מחשב גיימינג בסיסי או מחשב חזק במיוחד למשתמש הממוצע, כך או כך זה דיל מטורף! מחשב עם מפרט משוגע ביחס למחיר עם מעבד עוצמתי, כרטיס גרפי נפרד, מסך מעלף ועוד ועוד! החסרונות? זה לא מחשב קומפקטי לדרכים אלא משרדי שישב רוב הזמן במקום אחד. אם זה מתאים לכם, זה ללא ספק דיל מחטף! מחיר הזיה של כ-2390 ש״ח כולל מיסים ומשלוח עד הבית!

אז אולי אתם באמת מחפשים מחשב קומפקטי מבלי לוותר על עוצמה? גם משקל נמוך, גם מעבד חזק I7, גם מסך 14 אינטש, גם 16 ראם, גם 512GB זיכרון פנימי. בקיצור המחשב המושלם לכל מי שזז עם הלפטופ שלו. גם חזק, גם קל משקל. רק כ-2874 ש״ח כולל מיסים ומשלוח עד הבית!

וכמובן נסיים עם הדובדבן שבקצפת! ה-מחשבבבבבבב! לפטופ Lenovo Flex 5 עם מסך טאץ, 16 ראם ו-512GB במחיר טירוף של כ-2541 ש״ח כולל מיסים ומשלוח עד הבית! אפילו עט תקבלו בקופסה!! 😱 הוא בתקציב שלכם?? קודם כל תחטפו!


מחשבי גיימינג

מחפשים משהו יחסית בסיסי לילד? ראו את הסעיף הקודם של ה Lenovo Ideapad Gaming 3. תמורה משוגעת למחיר!

אוקיי עולים שלב לעבר ה MSI Katana! קחו מעבד I7 דור 12 החדש, 16 ראם, כרטיס מסך חזק GTX 3050I, כונן מהיר 512GB וכמובן מסך בקצב ריענון גבוה 144 הרץ! מחיר הזוי של כ-3795 ש״ח כולל מיסים ומשלוח עד הבית!

רוצים משהו יוקרתי יותר?? פער של אלפי שקלים על מחשב נייד עוצמתי מסדרת Asus ROG היוקרתית עם מעבד חזק מסדרה H, כונן ענק 1 טרה וכמובן כל הפינוקים והאיכות של סדרת ROG המשובחת! כ-4400 ש״ח מחיר סופי כולל מיסים ומשלוח עד הבית!

הולכים עד הסוף! מחשב גיימינג פסיכי MSI Pulse GL66 במחיר לא הגיוני! יש פה הכל חברים!! מסך משוגע 15.6 עם קצב רענון 144 הרץ, כרטיס מסך מטורף GeForce RTX 3070, מעבד סופר סופר עוצמתי i7-12700H, כונן מהיר 512GB,זיכרון 16 ראם, מערכת הפעלה מובנית ועוד ועוד! מחיר הזיה של כ-4630 ש״ח מחיר סופי כולל מיסים ומשלוח עד הבית!

מוזמנים לשתף!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages