אוהל פתיחה מהירה בגרושים מבית IPRee!

Banggood - בננגוד
79.99$ לרכישה
BG37ac80

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
27.10.2022 18:42

לאחרונה חיפשתי אוהל פתיחה מהירה נוסף לבית, כזה שלא יעלה הרבה, אבל יאפשר לי להעביר את הילדים המתוקים שלנו לאוהל משלהם ובתקווה ייתן גם קצת שקט נפשי לאבא ואמא.. 🙏🏻😄


רגע לפני הרשמים, קצת על המפרט:

  • אוהל פתיחה מהירה שנפתח במשיכה פשוטה של החלק העליון ונתפס במקום בעזרת לחצני משיכה בצידיו.
  • מיועד ל-6-7 אנשים על-פי המפרט, אבל כמו כל אוהל שאינו אמריקאי, בפועל מדובר יותר באוהל שיתאים ל-4 מבוגרים או 5 ילדים.
  • מוטות קלים אך די עמידים, בד עמיד במים, כיס פנימי, וו תליה לתאורה, רשת סמיכה למניעת כניסת חרקים, דלת מכל צד + רשתות מכל הצדדים לסירקולציה טובה של אוויר וגם כיסוי עליון + מוטות ברזל אם תרצו לחסום את אור השמש בבקרים הן בתוך האוהל והן ליצור מעין מבואה קטנה מחוץ לאוהל.

אבל בואו, השוס פה הרי זה המחיר! מחיר הזיה של 79.99$ בלבד (כ-281 ש״ח) כולל משלוח מהיר עד אליכם וביטוח מכס! בהזנת הקופון BG37ac80דיל מדהים ללא ספק. אבל איך התרשמנו מהאוהל? ובכן, כל עוד לא תצפו למשהו ברמה של Coleman ושות׳, לדעתי תופתעו לטובה!

  • ראשית, האוהל נראה נהדר ויזואלית ומזכיר באיכות הבנייה שלו אוהל פתיחה רגילה. מה זה אומר? מיד כשתרימו את המארז תרגישו כי המשקל נמוך משמעותית מאוהל פתיחה מהירה פרימיום ומזכיר אוהל קלאסי יותר. זה נהדר מצד אחד כי המשקל לא עצום ומקל על הניידות ומנגד זה אומר שעל-מנת לייצב אותו מומלץ (אבל לא חובה) להשתמש ביתדות ולמתוח מכל פינה, בדיוק כפי שהייתם עושים באוהל רגיל. האוהל יעמוד גם בלי היתדות כמובן, אבל אין ספק שכיף יותר לשהות באוהל שמתוח היטב.
  • האם הוא באמת נפתח מהר? בהחלט! תוך כמה שניות ויש לכם אוהל עומד, אם כי שוב, יש פה מעט עבודה נוספת בייצוב האוהל בעזרת היתדות אם תבחרו לעשות כן.
  • כמה מקום יש באוהל? חשוב להבין שרוב האוהלים הלא אמריקאים לא באמת מדויקים מבחינת מספר האנשים המוצהר וגם פה המצב דומה. כלומר, על-אף שכתוב כי האוהל מיועד ל-6-7 אנשים, הוא יותר מתאים ל-4-5 אנשים. כל עוד תבינו מה אתם רוכשים, לא תתאכזבו מהבחינה הזאת.
  • שאר האלמנטים שכתובים במפרט מבוצעים פה כהלכה. הכיס הפנימי מצוין, הכיסוי כהה וחוסם את אור השמש, וו תליה זה תמיד תוספת נהדרת אם רוצים להציב תאורה ניידת לערבים, הרשת נגד המעופפים מרגישה בסדר גמור וזה שיש 2 דלתות ורשתות מכל הכיוונים זה לא מובן מאליו ויסייע לכם מאוד בהתמודדות עם לילות הקיץ החמים בכינרת, בדרום וכו׳…

לסיכום, האם שווה?? כל עוד תבואו עם הציפיות הנכונות, בהחלט כן! לא הייתי לוקח אותו כאוהל עיקרי למשפחה שמטיילת הרבה, אבל כאוהל ילדים, אוהל נוסף או אפילו כאוהל עיקרי למשפחות קטנות שמטיילות בעיקר בקיץ ולא זקוקות לאוהל שיעמוד בתנאים קשים, זאת קנייה לא פחות מנהדרת! תתחדשו!

גלריית תמונות:

מוזמנים לשתף!
אוהל פתיחה מהירה בגרושים מבית IPRee!
אוהל פתיחה מהירה בגרושים מבית IPRee!
79.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages