מנורת שולחן חכמה מטורפת במחיר טעות הזוי!

אמאזון - Amazon
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
2.10.2022 9:02

חברים, מנורת שולחן כזאת במחיר כזה טרם ראיתם! מה אין פה?? 5 מצבי טמפרטורת תאורה, 6 רמות בהירות, שליטה בעזרת כפתורי מגע, כניסת USB להטענה, טיימר כיבוי מתכוונן, אופציה לזכירת מצב התאורה האחרון, מעמד מתכוונן לשליטה מלאה על הגובה, זווית, כיוון ועוד, מצב Eye-Care לתאורה לילית בריאה לעיניים.

ולא פחות חשוב, המחיר. רק 9.99$ בעקבות ריסוק במחיר! לא ראינו מחיר כזה אף פעם!
משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים

חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה והמלצות שוות לרכישה!

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【30 אפשרויות בהירות מתכווננות】מנורות שולחן ה-LED הניתנות לעמעום שלנו למשרד הביתי כוללות 5 צבעים (מ-3000K ל-6500K) עם 6 רמות בהירות כל אחד, 30 מצבי תאורה בסך הכל, מה שמאפשר לך להתאים אישית את האור הרצוי לעבודה, ללימודים, לקריאה או להירגע. מנורת שולחן עם אור רך, ללא הבהוב, ללא צל יפחית את מאמץ העיניים. מעוצב להחזיק מעמד יותר מ-50,000 שעות, לא תחליפו את ה-LED ב-25 השנה הבאה
  • 【יציאת טעינה USB וטיימר כיבוי אוטומטי】אתה יכול להפעיל את מנורת השולחן באמצעות יציאת USB, קל לחבר לכל יציאת USB זמינה כדי להפעיל את המנורה, מחשב נייד, מחשב. ואנחנו מספקים מתאם מתח 5V/3A באיכות גבוהה, אתה יכול להפעיל באמצעות מתאם AC הכולל את החבילה. טען את הטלפון החכם שלך באמצעות יציאת USB 5V/3A מובנית תוך שימוש במנורת LED. כמו כן, יש את היכולת לכבות את האור באופן אוטומטי עם טיימר כיבוי אוטומטי 30min/60min/90min, מושלם כאשר מנמנמנם.
  • 【בקרת מגע רגישה ותפקוד זיכרון】מנורות שולחן למשרד ביתי מעוצבות עם בקרת מגע, פאנל רגיש למגע מאפשר לך לשלוט על כוח, בהירות ומצבי תאורה שונים כדי להתאים למצב הרוח שלך בלחיצה פשוטה על האצבע. הודות לפונקציית הזיכרון החכמה, תאורת שולחן המשרד הביתית שלנו תמיד זוכרת את הבהירות והמצב שנעשה בו שימוש אחרון, ניתנת להתאמה וקלה לשמירה על נוחות נוספת.
  • 【התאמות מרובות & מחזיק טלפון】מנורת שולחן LED מתקפלת עם זרוע מתכווננת 165° ובסיס ציר מסתובב 30° לתאורה גמישה יותר, והראש בראש ובראשונה (מנורת לילה) ניתן לסובב ימינה 180° ולסובב שמאל 90°, חופש להתאים לזווית המועדפת עליך. ראש מנורה מתקפל וזרוע לחיסכון מקום, יכולת קיפול ולהניח בצד לקלות אחסון. ואור השולחן מגיע עם שילוב של מעמד לטלפון, הנח את הטלפון שלך על מעמד הטלפון ותוכל לצפות בסרטונים.
  • 【טיפול עיניים ואור לילה】מנורת שולחן LED אכפתית לעיניים מעוצבת להיות רכה, יציבה ולא מהבהב. מנורת שולחן המשרד מאמצת עיצוב מקור 32 נורות לד אשר יכול לחסל באופן מושלם בוהק, עייפות חזותית, ולשפר אפקטים חזותיים. ומצויד עם פונקציית אור לילה רכה, מפזר באופן שווה את התאורה לבהירות רכה, מבריקה, להאיר רק את האזור מולך מבלי להפריע לאחרים, ליצור אווירה חמה ללילה שלך מבלי להפריע לאחרים.
מוזמנים לשתף!
מנורת שולחן חכמה מטורפת במחיר טעות הזוי!
מנורת שולחן חכמה מטורפת במחיר טעות הזוי!
9.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages