קבלו את מלך המוזלים! ה Poco M4 Pro החדש בסקירה מלאה!

אליאקספרס - Aliexpress
168$ לרכישה
BFS22

אספו קופון והזינו קוד קופון בקופה!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
25.11.2022 9:32
Poco M4 Pro
מכשיר מוזל וסופר משתלם? זו המומחיות של שיאומי, והפעם היא עושה את זה דרך מותג הפוקו שלה עם ה Poco M4 Pro שנחת אצלנו עוד לפני ההשקה הבינלאומית שלו!

כיאה למכשיר מוזל הM4 מתהדר בסוללה מפלצתית של 5,000mAh אשר בשידוך למסך ה Amoled החסכוני מאפשרת חיי סוללה ארוכים במיוחד! בנוסף, למכשיר מסך בגודל קומפקטי יחסית 6.4″ בקצב רענון 90Hz מהיר, הרחבת זכרון באמצעות כרטיס, סים כפול ועוד!

גרסת ה6/128GB במחיר נהדר של 168$ כולל משלוח ולפני מע״מ יידרש באיסוף קופון ובהזנת קוד קופון BFS22

רגע, רגע… בטח תגידו לעצמכם: לא השיקו את המכשיר כבר לפני כמה חודשים?? ובכן, לא באמת. כרגיל, בשיאומי/פוקו לא באמת מתחשבים בנו כשהם מחליטים שם למכשיר. לפני כמה חודשים הושק ה M4 Pro 5G והפעם יש לנו את ה M4 Pro (ללא 5G). אבל זה ממש לא אומר שהמכשירים האלה זהים! רחוק מכך.
אז זה הזמן להוריד את הכפפות ולעשות ראש בראש בין שני הדגמים הנהדרים האלה!

כל הפרטים בסקירת הוידאו שלפניכם כולל השוואה לדגם ה 5G. השוואה כתובה מחכה לכם בהמשך הכתבה.


מעבד:
דגם ה 5G מגיע עם מעבד ה Dimensity 810 הנהדר לעומת ה Helio G95 הותיק יותר ב M4 Pro ללא 5G.
ה Dimensity חזק יותר, חסכוני יותר בסוללה וגם תומך ב 5G. האם ההבדלים דרמטיים? בשימוש יומיומי לא תחושו בהבדל משמעותי, אך אם חשוב לכם לשחק משחקים, אין ספק שה Dimensity לוקח פה את הנקודה.
1:0 ל Poco M4 Pro 5G


מסך:
דגם ה 5G מגיע עם מסך LCD בגודל 6.6 אינטש. הדגם ללא 5G מגיע עם מסך אמולד בגודל 6.43 אינטש. שני המכשירים תומכים בקצב ריענון 90 הרץ לעבודה חלקה יותר.
ניצחון בקלות לדגם החדש ללא 5G. המסך פשוט נהדר! חד, בהיר, צבעים נהדרים והוא בליגה אחרת לגמרי לעומת מסך ה LCD בדגם ה 5G. נקודה לדגם ללא 5G.
תיקו 1:1


סוללה:
שני המכשירים מגיעים עם סוללה בנפח 5000 מילי אמפר. עם זאת, המעבד בדגם ה 5G חזק יותר. מאידך, הדגם ללא 5G מגיע עם מסך קטן יותר מסוג Amoled שאמור להיות חסכוני יותר בסוללה. בסופו של דבר שתי הסוללות פה לא פחות ממדהימות עם יתרון קל של כ-8% לדגם ה 5G במבחני סוללה.
2:1 לדגם ה 5G


מצלמה:
פה הופתעתי! המצלמה בדגם החדש הרבה יותר טובה והאמת שזה אפילו לא קרוב! לראשונה בדגם מסדרת ה M פוקו משתמשת בחיישן של 64 מגה פיקסל והוא פשוט נהדר למחיר! המצלמה האחורית מוציאה תמונה טובה יותר כמעט בכל תמונה עם צבעים מדויקים יותר, בהירות מרשימה ועומק שעושה לדגם ה 5G בית ספר! מצלמה קדמית די דומה בשני המכשירים.
תיקו 2:2


מעבר ל-4 האלמנטים שלעיל המכשירים די דומים עם פיצ’רים חשובים כמו שקע אוזניות, טייפ סי, טעינה מהירה רמקולים סטריאופוניים, עמידות להשפרצות מים בתקן IP53 ואפילו NFC בשניהם!

אז מי המנצח?? זה ממש תלוי מה אתם מחפשים במכשיר!
חשובים לכם 5G ומעבד חזק יותר (למשחקים נניח…)? לכו על ה Poco M4 Pro 5g (קישור לרכישה פה)
– חשובים לכם מסך חד יותר, מצלמה טובה יותר השימוש שלכם כולל בעיקר פייסבוק, וווטסאפ, צריכת מדיה וכו’? קחו את הדגם החדש יותר! אפילו תשלמו פחות.

קישור לרכישה בראש הדף.

גלריית תמונות:

מוזמנים לשתף!
קבלו את מלך המוזלים! ה Poco M4 Pro החדש בסקירה מלאה!
קבלו את מלך המוזלים! ה Poco M4 Pro החדש בסקירה מלאה!
168$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages