אקדח מסאג’ קומפקטי CANHEAL 6 עוצמות במחיר נהדר!

אמאזון - Amazon
18.99$ לרכישה
70565S3V

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
3.7.2022 9:10

דיל מרפה! אקדח עיסוי קומפקטי CANHEAL המגיע עם 8 ראשים ובעל 6 רמות עוצמה לבחירה במחיר מדהים.. רק 18.99$, כ67 ש”ח עם הקופון 70565S3V במשלוח חינם לגמרי – ללא צורך בתוספת רכישות

  • אקדח עיסוי מקצועי עוצמתי — אקדח עיסוי כלי הקשה רב שימושי זה מרגיע שרירים עמוקים לאחר אימון עם מסר עוצמתי, מקל ביעילות על העייפות והכאב שלך, מפחית נוקשות שרירים, מקדם זרימת דם ומקל על חומצה לקטית, מונע דלקת הנגרמת על ידי הידבקות בין הפאסקיה והשרירים, מעיר את הנפש וחיוניות הגוף ושומר על מצב אופטימלי.
  • 8 ראשי עיסוי ניתנים להחלפה — האקדח הזה מגיע עם 8 ראשים. ראש מזלג: לעמוד השדרה והצוואר; Flathead: לכל חלקי הגוף; ראש בולט: למפרקים; ראש עגול: לקבוצת שרירים גדולה ועוד..
  • 6 מהירויות מתכווננות ושקט במיוחד – 6 רמות מהירות מספקות עיסוי מרגיע לכל שריר, מתכוונן לאזורי עיסוי שונים, ומשיג פעימה מקצועית במהירויות משתנות לאורך זמן. מצויד במנוע שקט באיכות גבוהה ללא מברשות, עשרות אלפי פעמים מהירויות מספקות מקור כוח קבוע לעיסויים, פחות מ 45 דציבלים עיצוב רעש נמוך, מספק תחושה נוחה של שימוש, שקט מאוד.
מוזמנים לשתף!
אקדח מסאג’ קומפקטי CANHEAL 6 עוצמות במחיר נהדר!
אקדח מסאג’ קומפקטי CANHEAL 6 עוצמות במחיר נהדר!
18.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages