אוזניות הקונצרט! האוזניות שלי 1More Evo True Wireless ANC – בדיל רווקים!

אליאקספרס - Aliexpress

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
30.11.2023 15:46

החברים שלי בסין הבטיחו שסאונד כזה לא שומעים כל יום.. אז הזמנתי והם בשימוש שלי! כי אוזניות עם דרייבר דינמי ודרייבר Balanced Armature שמייצר טווח סאונד מטריף ומדוייק המכוון אפילו לאודיופילים, תמיכה בHI-RES, טעינה אלחוטית, טעינה מהירה של 15 דקות ל4 שעות, 6 מיקרופונים ועוד ועוד.. מכל אלה לא יכולתי להתעלם בטווח המחיר הזה!

*הערה – הרבה לאחר פרסום הסקירה הזו ואני עדיין בוחר בהם ואיתם כאוזניות היומיומיות שלי. נהדרות, לא מצליח להחליף אותן באחרות!

המחיר, 61.7$ בלבד כולל משלוח

9.5Expert Score
מעולות לכל חובב סאונד משובח!

מדובר על חווית סאונד מדהימה, עם איכות, דיוק ועומק בכל רמות הסאונד וגבהיי הצלילים. איכות בנייה ועיצוב מהממים, בידוד רעשים מצטיין, טעינה אלחוטית, מיקרופונים לשיחות שמספקים שיחה ברורה ועוד.. הייתי שמח ש1MORE תשפר את הפונקציונאליות של האפליקציה לטובת הגדרות רבות יותר בעולמות הצליל, התאמת לחיצות הטאצ’ ועוד.

איכות בנייה ונוחות לבישה
10
איכות שמע
10
איכות שיחה(מיקרופונים)
9
ביטול רעשים TWS
9.5
טעינה וזמן סוללה
9.5
יתרונות
  • סאונד מטורף כולל תמיכה בפרוטוקולים כגון LDAC
  • בידוד רעשים ANC מעולה
  • נוחות האוזניות באוזן
חסרונות
  • חסרים פיצ'רים באפליקציה שהייתי שמח לראות

אוזניות קלות משקל קטנות ביותר ונוחות
בשאיפה שלנו לספק צליל אולפני חזק, ה-1MORE EVO מאמץ עיצוב חלל אקוסטי ייחודי המורכב מדרייבר דינמי של 10 מ”מ ואבזור מאוזן המשלים זה את זה בצורה מושלמת. האוזניות האלו מגיעות לתגובת תדר של 40KHz, ומספקות צליל אולפן טהור עם בהירות מדהימה, בס עז, פרטים ללא תחרות ובמת סאונד רחבה המצוינת גם בווליום נמוך.


פי 3 העברת נתונים וצלילים
הודות לתמיכה ב-codec LDAC, ה-1MORE EVO מאפשר לך ליהנות מחוויית האזנה בעלת אישור High-Res Audio Wireless. עם פי 3 מהנתונים המועברים (בקצב ההעברה המרבי של 990kbps), אוזניות ה-TWS יספקו פרטים מועשרים במלואם ושחזור מוזיקה מדויק, קרוב ככל האפשר לצליל המופק על ידי אוזניות חוטיות.


סאונד ייחודי
מכוון במדויק על ידי מהנדס סאונד שזכה 4 פעמים בפרס גראמי, לוקה ביגנרדי, 1MORE EVO ישחזרו את המוזיקה לזוהר המקורי שלה.
טכנולוגיית “אולפן סאונד” בעלת שם עולמי
כל אחד הוא ייחודי, כך גם העדפת השמיעה שלך. כדי לאפשר לך ליצור פרופיל סאונד אישי המתאים לך ביותר, 1MORE EVO מאמצת את טכנולוגיית SoundID מבית Sonarworks™, החברה שמאחורי תוכנת האודיו המדויקת המשמשת מפיקים זוכי פרסי גראמי ואמנים מובילים כמו ליידי גאגא, מדונה, ריהאנה, אדל , קולדפליי וקניה ווסט.


סאונד מותאם אישית
ה- 1MORE EVO מכוונים במומחיות לספק חווית האזנה טובה אוניברסלית, אבל יש הבדלים בהעדפות שלנו והשמיעה שלנו ייחודית לכל אדם. עם SoundID אתם יכולים לשכוח מאקולייזרים מורכבים. קחו מבחן סאונד פשוט ואינטואיטיבי המופעל על ידי AI כדי ליצור את הסאונד המושלם שלכם, המותאם לטעם האישי שלכם. שימו את התקליט האהוב עליכם ושמעו פרטים כמו שלא שמעתם מעולם.


שקט מיידי
תוך אימוץ טכנולוגיית ביטול הרעש האקטיבי ההיברידית QuietMax* של 1MORE, המיקרופונים יכולים ללכוד רעשים מחוץ ובתוך האוזניות, הדרייבר הדינמי יוצר אותות אנטי-רעש מדויקים כדי לבטל את רעשי הסביבה ולהעביר מוזיקה או שיחה “נקיה”. האוזניות משיגות ביטול רעשים של עד 42dB*, ה- 1MORE EVO מאפשרות לכם לחוות את השלווה להנאה ממוזיקה סוחפת באמת.


ביטול רעשים אקטיבי אדפטיבי
זיהוי הרעש של הסביבה שלך בצורה חכמה, ה- 1MORE EVO ישנה אוטומטית את רמות ביטול הרעשים בהתאם לביצועים הטובים ביותר האפשריים תוך שמירה על נוחות ללבישה.
ה-1MORE EVO מגיע עם יותר ממצב ANC אחד. אתם יכולים לעבור בקלות ביניהם כדי לענות על צורכי ביטול רעשים בתרחישים שונים, כך שתוכל לשמוע מה שאתה רוצה ולא מה שאתה צריך.


שישה מיקרופונים, בהירות שיחה מדהימה
6 מיקרופונים (שלושה לכל אוזניה) ואלגוריתם DNN (Deep Neural Network) אינטליגנטי פועלים יחד בצורה חלקה כדי לבטל ביעילות את רעשי הסביבה ורעשי האוזן, לזהות את הקול שלכם ולהגביר אותו; כל מילה תהיה ברורה ולא משנה אם זו שיחה חשובה או ועידת וידאו.


מיזוג מושלם של טכנולוגיה ואומנות
פאנל קרמי תלת ממדי בעל מבנה מדויק המייצר משטח חלק כמו המראה, שיכול אפילו לשקף בבירור את הפנים שלכם. הפאנל הקרמי יכול להפחית ביעילות הפרעות אות אלקטרומגנטיות, ולשמור על שידור שמע יציב בכל מה שתעשו ובכל מקום שאתם נמצאים בו. המארז התואם עשוי מסגסוגת אלומיניום כדי לשפר את האיכות האסתטית שלו ולהפוך אותו לעמיד בפני שריטות ועמיד.


ארגונומי באלגנטיות להתאמה נכונה
1MORE EVO מעוצבים בצורה ארגונומית כדי לשמור את האוזניות בנוחות ובבטחה בתעלות האוזן שלכם. קצוות אוזניים מסיליקון ניתנים להחלפה בארבעה גדלים מאפשרים התאמה להתאמה צמודה ואטימה טובה יותר. קצות האוזניים האנטי-בקטריאליות יכולות למנוע צמיחת חיידקים הנגרמת על ידי לבוש ארוך טווח, ולשמור על בריאות האוזן.


חיבור שני מכשירים והחלפה חלקה
1MORE EVO יכול להיות מחובר לשני מכשירים בו זמנית ומאפשר לכם להחליף בקלות בין המכשירים המותאמים מבלי להתחבר מחדש. התוספת של טכנולוגיית Bluetooth 5.2 מספקת חיבור חזק, עקבי ויציב בטווח של 10 מטרים מהמכשיר המותאם שלכם. קבלו ביצועי אודיו מובחרים בכל סביבה.


המשיכו את המוזיקה פועלת ל 28 שעות
1MORE EVO מספק אודיו ללא הפרעה בכל מקום שאתם הולכים – ברכבת, במטוס, בעבודה או בבית. כאשר ANC כבוי, חיי הסוללה כשהאוזניות מופעלות במלואן הוא עד 8 שעות, והמארז מחזיק שתיים וחצי טעינות נוספות. זה אומר 28 שעות של זמן האזנה בכל פעם שאתם יוצאים מהבית.
אם אתם צריך זמן סוללה נוסף, 15 דקות של טעינה מהירה דרך יציאת ה-USB-C של המארז מעניקות לך 4 שעות של זמן הפעלה. התמיכה בפרוטוקול הטעינה האלחוטית של Qi הופכת את הטעינה לנוחה עוד יותר.


לכל מזג אויר
IPX4 הינו תקן לעמידות בפני מים וזיעה, גשם, והתזות לא יעצרו את האוזניות,הן מושלמות לחיק הטבע או בחדר הכושר.

מוזמנים לשתף!
אוזניות הקונצרט!  האוזניות שלי 1More Evo True Wireless ANC – בדיל רווקים!
אוזניות הקונצרט! האוזניות שלי 1More Evo True Wireless ANC – בדיל רווקים!
61.7$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages