סמארטפונים מומלצים מבית סמסונג במחירים המשתלמים בישראל!

לאסטפרייס - Lastprice

גללו למטה לכל הפרטים 👇🏻

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
16.5.2022 14:50

טוב אז אני מקבל כל כך הרבה בקשות לסמארטפונים לאחרונה שהגיע הזמן לעשות סדר, לספר לכם מה הכי מומלץ לדעתינו וכמובן לפנק אתכם במחירים הזולים בישראל למכשירים המבוקשים ביותר של סמסונג! כמה דברים חשובים לפני שמתחילים.

1. חשוב לציין שהתמקדנו רק במכשירים שלעניות דעתנו טובים מספיק בשביל שימוש שוטף לאדם הממוצע, כוללים מצלמה טובה וסוללה מכובדת. מכשירים סופר זולים של סמסונג יש בשפע, אבל רובם פשוט לא מספיק טובים למשתמש הממוצע. מחפשים מכשיר יותר זול ממה שמופיע פה? מוזמנים לבקש בתגובות בפייסבוק מכשיר של שיאומי או Poco ונסייע בשמחה.

2. כן, תמיד אפשר למצוא מחיר של כמה שקלים פחות בזאפ אצל כל מיני חנויות קיקיוניות עם אחריות מדומיינת, אבל מומלץ בחום להשקיע ממש עוד טיפה ולקבל אחריות כמו שצריך על כל צרה שלא תבוא!

3. חשובה לכם הקלטת שיחות מובנית? קחו רק יבואן רשמי. תיתכן גם הקלטת שיחות במכשירים שאינם באחריות יבואן רשמי, אך לא ניתן לדעת מראש או להתחייב על כך. לא חשובה לכם הקלטת שיחות? גם היבואנים המקבילים שהבאנו בכתבה נהדרים ונותנים אפילו שנתיים אחריות!

יאללה מתחילים! לחצו על התמונות לרכישה!

סמארטפון Galaxy A52 – מלך מכשירי הביניים לשעבר ועדיין בקלות המכשיר עם המצלמה הכי טובה עד 1000 ש״ח

מוכנים לוותר על 5G והשימושים שלכם כוללים בעיקר מדיה חברתית, גלישה, נטפליקס, משחקים קלים וכו׳? זה המכשיר בשבילכם! מסך נהדר, סוללה טובה, שילוב נדיר של מעבד חסכוני אבל לא חלש וחד משמעית המצלמה הכי טובה עד 1000 ש״ח וזה אפילו לא קרוב! קחו מחיר חיסול של 969 ש״ח כולל אחריות יבואן רשמי! יש בכמה עשרות שקלים פחות בזאפ חברים, אבל לא עם אחריות כזאת!

קוד קופון buywithlp


סמארטפון Galaxy A52s – מלך מכשירי הביניים הנוכחי והמכשיר הכי מומלץ סביב 1300 ש״ח

  • מוכנים להשקיע קצת יותר?? תקבלו מכשיר כמעט זהה חיצונית, אבל עם מעבד חזק יותר, עוד 2 ג׳יגה ראם, תמיכה מלאה ב 5G, מסך משופר עם קצב ריענון גבוה יותר וטעינה מהירה יותר.
    חיפשתם מכשיר סביב 1300 ש״ח? לעניות דעתנו אין פה תחרות. סמסונג עושה בית ספר למתחרים עם מכשיר שנראה נהדר, מצלם היטב, עובד חלק בעזרת מעבד מעולה בטווח העליון של תחום הביניים (סנאפ 778) שלדעתנו הוא גם המעבד המושלם עבור רוב האנשים מבחינת האיזון בין ביצועים לסוללה. יש פה כאמור גם 8 ראם למקרה ואתם נוהגים להשתמש בהרבה אפליקציות במקביל. מחיר מעולה של 1359 ש״ח כולל משלוח עם שליח עד הבית ואחריות יבואן רשמי!

קוד קופון buywithlp


סמארטפון Galaxy S20fe – אחד המכשירים הפופולריים בישראל והמכשיר הכי משתלם סביב 1500 ש״ח!

  • מוכנים להשקיע קצת יותר?? קחו את המכשיר האהוב בישראל S20fe. למעשה השדרוג המשמעותי באמת לעומת הדגם שמעליו הוא המעבד עם מעבד הסנאפ 865 הנהדר – עדיין אחד ממעבדי הדגל הטובים בשוק ומתחמם פחות מהסנאפ 888 החדש יותר. גם זמן הסוללה שלו עדיף משמעותית. האם לקחת אותו על פני ה A52s?? רק אם חשוב לכם מעבד מאוד עוצמתי וטעינה אלחוטית. אחרת לדעתינו לכו על ה A52s החדש יותר והזול יותר. שימו לב שהמחיר פה יקר בכמה עשרות שקלים מהמחיר הזול ביותר בזאפ, אבל מקבלים פה שנתיים אחריות ולא שנה אחת שלא לדבר על רכישה מחנות מומלצת!
    רק 1499 ש״ח כולל משלוח עם שליח עד הבית ואחריות יבואן מקביל גט סל/פרטנר לשנתיים!


סמארטפון Galaxy S21fe – מכשיר דגל לכל דבר ועניין… כמעט!

  • אז מה שופר לעומת הדגם הקודם (ה s20fe)? האמת שלא המון. המעבד קצת יותר חזק, המצלמה מעט יותר טובה, העיצוב הרבה יותר יפה אבל שום דבר דרמטי. למה בכל זאת לקחת אותו?
    1. כי הדגם שאנחנו מפרסמים פה הוא 256 ג׳יגה ולא 128 ג׳יגה, כך שאם אתם רוצים נפח גדול יותר, זה המכשיר לקחת.
    2. אולי חשוב לכם לשחק במשחקים סופר מתקדמים ברזולוציה הגבוהה ביותר ולכן אתם רוצים את המעבד המתקדם בשוק.
    3. כי בסופו של דבר מדובר במכשיר חדש יותר משמעותית מה שאומר שתקבלו עדכונים ותמיכה מסמסונג לשנים רבות יותר.
    לא השתכנעתם? לכו על ה s20 fe או ה A52s

המחיר? 2120 ש״ח לגרסת ה-256 ג׳יגה המורחבת ושנתיים אחריות יבואן מקביל טובה!

קוד קופון buywithlp


סמארטפון +Galaxy S22 – מכשיר הדגל האמיתי של סמסונג!

רוצים מכשיר דגל אמיתי של סמסונג? שימו לב שלא פרסמתי פה את ה s22 הרגיל וגם לא ה s22 Ultra. הסיבה? דגם הפלוס השנה פשוט עדיף על שניהם (וגם יפה יותר לעניות דעתי). הוא יותר מתקדם ואיכותי מה S22 הרגיל ואין לו 2 חסרונות משמעותיים שיש ל s22 Ultra – סוללה מאכזבת ומסך קמור בצדדים שפשוט מקשה על השימוש ובעיקר מעצבן (וכן, אני עם ה s22 Ultra כבר כמה חודשים אז אני יודע על מה אני מדבר). חסרונות לעומת ה Ultra? בעיקר החוסר בעט מובנה (לא משתמש בו האמת) וכמובן הזום במצלמה. לאולטרה יש זום באמת משוגע אבל אם תצפו בהשוואה של מצלמות ברשת תראו שסה״כ בשימוש רגיל אין כמעט הבדלים. בקיצור, אם כבר מכשיר דגל לכו על ה s22 plus! עושה כבוד למותג ויותר זול! מסך מושלם, מעבד משוגע, מצלמה מעולה וסוללה נהדרת!

עדכון – אזל רק 3438 ש״ח כולל אחריות יבואן לדגם המורחב עם 256 ג׳יגה זיכרון פנימי! ללא צורך בקוד קופון


מוזמנים לשתף!
2 Comments
  1. היי, הרומים במכשירים של easyway\פרטנר כמו S21 FE באים עם הקלטת שיחות מובנת או שלא ?

    • Reply
      צוות BuyWithUs
      12/09/2022 at 10:08

      בחלק מהמקרים היה, בחלק לא. לא ניתן לדעת בוודאות מראש.

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages