הדיל נגמרסט 3 מחבתות נון סטיק בדיל חצי חינם!

אמאזון - Amazon
20.99$ לרכישה
405866JT

מוגבל למארז אחד לחשבון. משלוח חינם בהוספת מוצרים ב-14$ בלבד! מוצרי השלמה שווים בכתבה 👇🏻

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
24.5.2022 10:48

יאללה מחדשים מחבתות במטבח בגרושים חברים! קחו סט 3 מחבתות נון סטיק פלוס מתנה שווה של 3 כלי עץ למטבח ומשטח סיליקון במחיר בדיחה של כ-71 ש״ח לכל הסט או כ-24 ש״ח למחבת וזה עוד לפני שמחשיבים את המתנה. טירוף!

📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【סט מחבת לא נדבק】סט 3 חתיכות למחבת כולל מחבת 20.3 ס”מ, 25.4 ס”מ ו-30.5 ס”מ כדי להתאים לצרכי הבישול השונים של המשפחה שלך ומאפשר לך לטגן את ארוחת הבוקר האהובה עליך, ביצים, ירקות, בשרים ועוד עם פחות שמן לתזונה בריאה. הוא מתאים רק לתנור גז. תנור ומיקרוגל אינם ישימים.
  • סט מחבת לא נדבק ובריא במיוחד】סט המחבת הלא דביק עמיד לשריטות, יציב ועמיד. לעולם אל תדאגו שהביצים שלכם ידבקו למחבת. ביצועי טפלון מעולים יכולים להפחית עשן שומני ולהשיג תזונה בריאה יותר; בעת הניקוי, השתמשו בספוג כדי להוסיף מים כדי לנקות במהירות, שניות לשטוף!
  • 【ידית בקליט ארגונומית וקרירה】ערכת המחבת מאמצת ידית מרקם גרגרי עץ, קלה להתקנה, עמידה בחום, קלה לטיפול ושומרת על הידיים בטוחות. החור בקצה מאפשר לך להציג בקלות את המחבת ללא דבק או לתלות לייבוש.
  • 【אביזרים נוספים ומתנה מושלמת】סט המחבת הלא דביק מצויד עם מרית במבוק 3 חבילות ומשטח סיליקון לטריבט. סט 7 חתיכות המחבת יכול לשמש כמתנה המושלמת לאהובים שלכם, כולל חברים ובני משפחה. אתה יכול אפילו לתת את זה כמתנה לאמא שלך, שאוהבת לבשל בכל אירוע.
  • שירות הלקוחות הטוב ביותר】אנא הרגישו חופשי ליצור עמנו קשר אם יש לכם שאלות כלשהן, אנו נספק לכם פתרון 100% משביע רצון תוך 24 שעות. 30 יום החזר חינם, אחריות חינם לשנה אחת, היה סמוך ובטוח לקנות!

מוזמנים לשתף!
סט 3 מחבתות נון סטיק בדיל חצי חינם!
סט 3 מחבתות נון סטיק בדיל חצי חינם!
20.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages