תיק גב SLIM מבית Voova למחשב נייד במחיר בדיחה

אמאזון - Amazon
13.95$ לרכישה
555ZL3M2
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
12.6.2022 11:43

מחיר של 13.95$ בלבד בהזנת הקופון 555ZL3M2

שחור בלבד נשלח חינם

תיאור המוכר:

  • פה פתוח 45° ומרווח: תיק גב דק למחשב נייד מגיע עם פיה פתוחה גדולה 45° מספק לך שטח אחסון גדול ושומר על הכל בסדר ולאחסן חתיכות קטנות. שרוול מרופד למחשב נייד עם רצועת סקוץ’ יכול להכיל מחשב נייד 15.6 אינץ’ גם מחשב / מקבוק 15.1 אינץ’, 14.1 אינץ’ ו-13 אינץ’. תא ראשי נוח עם הרבה כיסים פנימיים, כיס רוכסן וכיסי עט לאחסון דרכון, צרכי יומיים, אביזרי אלקטרוניקה טכנולוגיים וכלי עבודה אחרים.
  • מינימליסטי ורב תכליתי: כיס אנכי עם רוכסן בחזית תרמיל גב גב עבור אחסון בטוח של חפצי ערך ומשלים את תיק הגב הטכנולוגי, מושלם לאחסון אייפד, טאבלט, טלפון, ארנק, כרטיסים ופריטים קטנים אחרים, אביזר שימושי מאוד ואופנתי. גודל: 30 * 42 * 8.5 ס”מ, אידיאלי לזרוק מתחת למושב שלכם למטוס או לשימוש יומיומי בעסקים, נסיעות, בית ספר, מכללה, עבודה במשרד ופעילויות אחרות בחוץ, מתאים לנשים, גברים, בנים, בנות וסטודנטים.
  • מעשי ובטיחות: הצד האחורי של המחשב בנוי עם חגורת מזוודות נהדר להחליק מעל ידית המזוודה זקופה לנשיאה קלה יותר. עיצוב מחזיר אור אור ייחודי על שתי רצועות הכתף ישמור על המשתמשים בטוחים בעת השימוש בתיק הגב הזה בלילה או באזור חשוך. משלב עיצוב ופונקציונליות, תיק גב קטן למחשב נייד הוא בן לוויה טוב לחיי היומיום שלך או לטיול יום שיכול לעשות הרבה יותר מאשר לשאת על הכתף שלך.
  • נוחות ונושמות: רפידת קצף לזרימת אוויר מרובת פנלים ורשת נושמת המכסים את כל הפאנל האחורי של תיקי נסיעות למכללות עבור הסעת אוויר, אוורור וחיסול חום. רצועות כתף מרשת נושמת ונוחה עם ריפוד בשפע עוזרות להקל על הלחץ של הכתף, בקושי להרגיש את המשקל אפילו שאתם נושאים ספרים כבדים במשך זמן רב.
  • עמיד ואטרקטיבי: תיק הגב למחשב הנייד עשוי מבד באיכות גבוהה, עמיד במים ורוכסני מתכת עמידים, מבטיח שימוש בטוח וארוך טווח יומיומי או סוף השבוע. גם תיק גב קל משקל מעוצב מעור PU מובחר וידית ניילון עליונה, זה מקל על נוחות הנשיאה לאורך זמן. רוכסן וידית בצבעים מנוגדים כוללים מראה מבריק ונפלא משלים את כל התלבושות שלך. תיק גב חמוד Voova הוא בחירה מושלמת לכל ההרפתקאות שלכם (יומיומיות).
מוזמנים לשתף!
תיק גב SLIM מבית Voova למחשב נייד במחיר בדיחה
תיק גב SLIM מבית Voova למחשב נייד במחיר בדיחה
13.95$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages