פח אשפה אלקטרוני אוטומטי 17 ליטר מבית JUDRDO במחיר טירוף!!

אמאזון - Amazon
27.49$ לרכישה
501JDZM9

הזינו קוד קופון. משלוח חינם עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
27.10.2022 9:15

אמרו לכם שפח אוטומטי זה כבר לא לעשירים בלבד?? עוד לא ראיתם כלום!!

יותר זול מסין חברים וכולל משלוח עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים!

פח אשפה אלקטרוני אוטומטי לשירותים/משרד/חדר (17 ליטר!) במחיר משוגע של 24$ ומשלוח חינם עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים! לחטוף מהר כי אין סיכוי שזה ימשיך להישלח בחינם לעוד הרבה זמן.

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • פח האשפה החכם הזה עם מכסה הוא חובה בכל מטבח, במיוחד אלה ביצים שבורות מבולגנות נוטפות על כל הידיים, פריטים שנשפכו במקרר, או פשוט אסונות המטבח הכלליים הדורשים שתי ידיים להעביר את הפריטים השונים הספוגים לפתח הקבלה הקרוב ביותר. אתה יכול לפתוח אותו עם חישת ברך או חישה מנופפת ביד, לא צריך לדרוך על שום דבר או לגעת במשהו כדי לגרום לו לפתוח את פח האשפה המקסים ללא מגע.
  • יש חיישן שנאסף כאשר אתה קרוב לפח האשפה ואז פותח את המכסה, מחכה בערך 5 שניות וסוגר אותו. אם אתה רוצה שהפחית תישאר פתוחה כך שאתה יכול לרוקן צלחות או לבזבז יותר זמן לזרוק דברים לתוך יכול אתה פשוט ללחוץ על כפתור “פתוח” והמכסה יישאר למעלה. באפשרותך לכבות את התנועה או להפעיל בלחיצת כפתור בלבד. זה לא פריט בישול, אבל אין טבח צריך להיות בלעדיו, חוסך הרבה זמן ניקוי
  • לפח האשפה ללא מגע לאמבטיה יש מכסה מופעל על ידי סוללה, פועל על 2 סוללות AAA (לא כלולות), כך שלא תצטרכו לגעת בו כדי לזרוק משהו. אבל אם תבחרו לא להכניס סוללות או שכחתם, אתם עדיין יכולים להשתמש בהן כמו מכסה פח אשפה רגיל ולפתוח אותו בעצמכם. יש לו גם מחזיק ליינר שמחזיק את שקית האשפה במקומה, כך שלא תצטרכו לדאוג שהתיק ייפול עם האשפה הגרוסה.
  • זהו פח אשפה אלקטרוני בעל קיבולת גדולה, 1.9 ליטר, אורך 23.9 ס”מ * רוחב 23.9 ס”מ * גובה 30 ס”מ. הפה רחב כך ריקון לוחית אינו בעיה. הבעיה היחידה שעם סל הפסולת במטבח עם חיישן התנועה הוא שאם תמלא אותה מלאה מדי, היא יכולה לסלק את כיסוי תא הסוללה והסוללות ייפלו. אם לא שמים לב שזה קרה, כיסוי תא הסוללה שלך היה נעלם לנצח כשהוא נופל לתוך פח האשפה.
  • רק תהיו בטוחים שלא תתנו ללחות לדחוס מתחת למכסה פח האשפה של הפרפר או שתשימו מים על המכסה. אם המים נכנסים לרכיבים האלקטרוניים, חיישן התנועה יפסיק לעבוד. נאלץ להשאיר אותו בחוץ להתייבש לחלוטין לפני שהוא התחיל לעבוד שוב. ואם אתם מתכננים לשים אותו במיקום שהוא “תנועה” זה יכול להיות לא פח אשפה בעל חיישן קטן וטוב מכיוון שהחיישן עשוי לפעול מבלי לרצות לזרוק דבר לתוכו.
מוזמנים לשתף!
פח אשפה אלקטרוני אוטומטי 17 ליטר מבית JUDRDO במחיר טירוף!!
פח אשפה אלקטרוני אוטומטי 17 ליטר מבית JUDRDO במחיר טירוף!!
27.49$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages