סט נדנדה וחבל טיפוס מקצועיים לילדים SUNCITY בכיסוח מחיר!

אמאזון - Amazon
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
30.9.2022 9:59

סט מלא מבית SUNCITY הכולל נדנדה וחבל טיפוס באיכות מקצועית כולל כל האביזרים הדרושים לתלייה במחיר של 26.99$ בלבד!! 📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים 

רק הצבע בקישור במשלוח חינם!

תיאור המוצר:

  • ערכו מסיבת כיף בחוץ – ערכת המשחק הנדנדה היא חלופה נהדרת לנדנדת הפארק החיצונית המסורתית שלכם לילדים. שלנו משלבים את הנדנדה הטובה ביותר לילדים, נדנדת טיפוס על עצים עם פלטפורמות ונדנדת חבל מתכווננת כדי להפוך את סט הנדנדה החיצוני המשעשע ביותר לילדים בשוק! שימוש נרחב בחצר האחורית, מגרש משחקים, עשה זאת בעצמך בחוץ, חדר כושר ג’ונגל, מגרש משחקים.
  • הפכו את הנדנדה לבטיחות – בטיחות הילדים שלכם היא בראש סדר העדיפויות שלנו. מושב הנדנדה עשוי מחומר EVA, רך ועמיד שגורם לך להרגיש בנוח, משופשף ללא עיוות. חבל הטיפוס עשוי מחבל פוליאתילן חזק בעל ביצועים גבוהים 1.5 מטר שהוא עדין ורך לידיים. פלטפורמות עיצוב נגד החלקה וקל לניקוי, בחירה מושלמת עבור פעילויות מחוץ לבית שלך.
  • תיהנו משעות של כיף – הנדנדה הזו עם פלטפורמה ו-4 דיסקים יכולים גם לטפס וליהנות מהכיף של התנודדות מה שמעודד את הילדים שלכם לצאת החוצה במשך שעות של זמן משחק מהנה. משפר את הביטחון העצמי של הילדים ואת חוזק הגוף, משפר שיווי משקל, קואורדינציה, דמיואנו מבטיחים שזוהי המתנה הטובה ביותר לצעצועי חוץ לבנים או בנות בכל גיל!
  • ערכת נדנדה קלה להתקנה – כוללת מושב נדנדה בגודל 65.8 ס”מ רוחב על 14 ס”מ עומק עם 2 ווים נצמדים ורצועות עץ באורך 1.8 מטר. כולל חבל PE רך בקוטר 2.54 ס”מ עם 4 פלטפורמות מחזיק רגליים טיפוס ומושב נדנדה טיפוס דיסק עמיד בקוטר 30.5 ס”מ, חבילה אחת של וו תיק-תק ורצועת עץ באורך 1.8 מטר.
  • לשימוש ביתי בלבד – לא מיועד לשימוש ברמה מסחרית. אנו ממליצים לגילאי 3+ שנים, מגבלת משקל של 150 ק”ג ופעוטות על סט המשחק צריכים להיות תחת פיקוח על ידי מבוגרים.
מוזמנים לשתף!
סט נדנדה וחבל טיפוס מקצועיים לילדים SUNCITY בכיסוח מחיר!
סט נדנדה וחבל טיפוס מקצועיים לילדים SUNCITY בכיסוח מחיר!
26.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages