קומפרסור מהיר בעל מנוע כפול מבית YANTU

אמאזון - Amazon
29.99$ לרכישה
407M1ZDP

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
25.6.2022 16:58

קומפרסור לרכב, משאית, צמיגי רכב שטח ומתנפחים אחרים – והכל במהירות שיא בשל 2 מנועים הפועלים יחד. רק 29.99$ כולל משלוח חינם לגמרי ללא צורך בתוספות – סמנו קופון ירוק והזינו את הקופון 407M1ZDP לקבלת ההנחה.

תיאור המוכר:

  • 【ניפוח מהיר יותר】מנפח הצמיגים 12v של YANTU מגיע עם מנועי מתכת כפולים מוצקים, אשר מספקים כוח גבוה ומנפח את צמיגי המכונית שלכם או מתנפחים אחרים מהר יותר. מה שמאפשר לו לנפח עשרים צמיגים 195/55 r16 תוך שעה אחת ללא כל זמן קרירות! עם מהירות ניפוח מהירה במיוחד, אתם יכולים להוריד את העניינים תוך דקה אחת! הבחירה הטובה ביותר עבור רכב כבד כמו משאית, אבל גם עוזר אמין עבור צמיג שטוח של ג’יפים, רכבי שטח, טנדרים, רכבי שטח ומשאיות מיני.
  • 【 קל לקריאה ולשימוש】היפרדו ממנפח הצמיגים עם מד לחץ. משאבת אוויר חשמלית זו כבר אימצה את העתיד. מצויד בתצוגה דיגיטלית מדויקת ובהירה, מה שהופך את הקריאה לגלויה וברורה יותר. היחידות הנתמכות נעות בין PSI, Bar, KPA, ק”ג ל-cm2. באפשרותכם גם להשתמש בלחצן בלוח הדיגיטלי כדי להחליף את היחידה, להפעיל ולכבות את המכשיר ולעבור לפונקציה לזיהוי לחץ הצמיג.
  • 【 פונקציית זיכרון מותאמת אישית】התאמה אישית רב-מצבים של משאבת אוויר ניידת זו יכולה לעזור לכם להגדיר את ערך לחץ הצמיג הספציפי עבור המכונית, רכבי השטח, המשאית וכן הלאה. משאבת אוויר חשמלית זו זוכרת גם כל הגדרה שביצעת. בפעם הבאה כשאתה מנפח את המכונית שלך, אין צורך להגדיר את הערך שוב! חיישן חכם מאפשר להפעיל ולעצור באופן אוטומטי ולזהות ערך לחץ צמיג מדויק.
  • 【ניידת ורב-תכליתית】משאבת הצמיגים שלנו לרכב אינה הדבר היחיד שתוכלו לקבל מהזמנה זו. לאחסון, אנו מכינים אתכם עם שקית אחסון, המגנה על משאבת הצמיג שלכם משריטות ומכות. אתה יכול לשים אותו בכל מקום שתרצה. לשימושים מרובים, אנו מכינים אתכם עם סוגים שונים של ש, כולל שסתום Dunlop, שסתום פרסטה ושסתום שרידר, מה שהופך אותו אפילו מסוגל לנפח את הפריטים האחרים, כגון צמיג אופניים, כדורי ספורט וכו’
מוזמנים לשתף!
קומפרסור מהיר בעל מנוע כפול מבית YANTU
קומפרסור מהיר בעל מנוע כפול מבית YANTU
29.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages