מקדחה / מברגה חשמלית SCANS בערכה הכוללת סוללה, מטען מהיר, תיק ו28 אביזרים במחיר אש!

אמאזון - Amazon

סמנו את הקופון הירוק לקבלת ההנחה!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
14.9.2022 9:00

גם ערכה ענקית, גם מטען מהיר המתאים למתח בארץ וגם מחיר סופי של 41.99$ בלבד כולל משלוח חינמי לגמרי ללא צורך ברכישות נוספות!

סמנו את הקופון הירוק לקבלת ההנחה!

תיאור המוצר:

  • [ביצועים עוצמתיים ושליטה מדויקת] מקדחה אלחוטית עם מומנט מקסימלי של 354 פאונד ומהירות מקסימלית של 1600 סל”ד, יכול בקלות לענות על מגוון רחב של צרכים של חורי קידוח וברגים על עץ, אריחי קרמיקה ופלדה. עם הגדרות מומנט 16+1 לבחירת צ’אק, שימוש בערכת מקדחה חשמלית יכול לספק פעולה מדויקת יותר לקידוח והברגה, עוזר לך לשלוט בעומק הקידוח שלך מבלי לגרום נזק. תביא שמחה לעבודה שלך.
  • [עושה את הצרכים שלך כיף] מקדחה אלחוטית 3/8 אינץ ‘מקבל מגוון רחב של ביטים, צ’אק ללא מפתח מאפשר לך לסובב את הצ’אק כדי להדק או להשתחרר בקלות. מקדחה חשמלית יכולה להיות מופעלת בשתי מהירויות שונות, הברגה (0-450 סל”ד), קידוח (0-1600 סל”ד), וניתן להדק ולהסיר בקלות את הברגים עם המתג קדימה/הפוך. מקדחה אלחוטית זו היא העוזר החזק שלך, מוכן לעזור מדי יום.
  • [נוח לשימוש] אתה יכול לשאת את המקדחה האלחוטית לכל מקום, ולהרגיש את החופש בקידוח בכל מקום שאתה צריך ללא הרחבות או מעד על הכבלים. מקדחה החשמלית שימושית מאוד גם בסביבות עמומות או חללים מוגבלים. בשל אור הלד הבהיר שלו, הוא יכול בקלות לתמוך בעבודתך בחושך, באמצעות פיר גמיש מצויד במקומות צרים. אתם תהיו עדים לתועלת שיש לכם סט המקדחה האלחוטי הזה לבית, עץ, לבנים, קירות, מתכת, עשה זאת בעצמך וכו’.
  • [עיצוב קל משקל וארגונומי] העיצוב הקומפקטי וקל המשקל של המקדחה האלחוטית שוקל רק 1.2 ק”ג, מה שמפחית עייפות במהלך שעות ארוכות של עבודה על משימות הברגה וקידוח. מקדחה חשמלית עם ידית מרופדת וגומי נגד החלקה מבטיחה אחיזה נוחה וחזקה ומתג הפרופיל הפרבולי מאפשר שליטה רבה יותר על מהירות היישום. מדויק, עוצמתי ונעים למגע.
  • [סוללת 2000mAh ומטען מהיר] ערכת מקדחה חשמלית זו מגיעה עם סוללת 20V 2000mAh ומטען מהיר באיכות גבוהה, טעינה מלאה יכולה להיעשות תוך 60 דקות, כך שתמיד יהיה לכם את החשמל כשאתם צריכים אותו. מה אתה מקבל: 1 x 20V סורק מברג, 1 x 20V 2Ah סוללה, 1 x מטען מהיר, 28 x אביזרים: 9 x שקעים, 12 x ביטים למברג, 4 x מקדחים מפותלים HSS, 1 x מקדח אריח, 1 x מוט הארכה, 1 x תיק נשיאה, 1 x מדריך למשתמש.
מוזמנים לשתף!
מקדחה / מברגה חשמלית SCANS בערכה הכוללת סוללה, מטען מהיר, תיק ו28 אביזרים במחיר אש!
מקדחה / מברגה חשמלית SCANS בערכה הכוללת סוללה, מטען מהיר, תיק ו28 אביזרים במחיר אש!
41.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages