הדיל נגמרמחיר הזייה, לחטוף! מכונית שלט רחוק BEZGAR TB201 ביחס 1:20 בריסוק מחיר באמזון!

אמאזון - Amazon
11.99$ לרכישה
GB6H4KX6
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

✂️סמנו קופון ירוק בדף המוצר✅

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
11.6.2023 12:20

מחיר של 11.99$ למכונית האדומה בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון GB6H4KX6 ! כ14א’ ביקורות מעולות, סוללה לעד 50 דקות שימוש, מהירות מקסימלית 20 קמ”ש וטווח שלט רחוק של עד כ50 מטרים.

תיאור המוכר:

【ערך מדהים למחיר】אנא שימו לב שזוהי מכונית בשלט רחוק בקנה מידה 1/20. משאית בשלט רחוק בדרגת צעצוע זו מיועדת לשחקנים מתחילים וילדים שרוצים לנוע לעבר משאיות בשלט רחוק ברמה מתקדמת. בהתחשב בכך שלBEZGAR 17S יש מראה יוצא מן הכלל, ביצועים מעולים ומחיר נמוך יחסית. זוהי מכונית ששווה לרכוש ללא היסוס.【שלדת ABS ומסגרת גוף מחוזקת】כל השלדה של המכונית בשלט רחוק עשויה מפלסטיק ABS והגוף העיקרי עשוי מניילון. עם כל התכונות הללו, המשאית תהיה עמידה יותר בפני התנגשויות ולכן מאריכה את תוחלת החיים שלה.【חוויית ביצועים עדינה】זוהי מכונית בשלט רחוק בדרגת צעצוע. משקל 1/20 מקל על שליטה. הוא יכול לפעול עד 20 קמ”ש במלוא המהירות עם מנוע מובנה מוברש. הביצועים החזקים שלה הופכים את מכונית השלט הזו לצעצוע אידיאלי לבנים ובנות בגילאי 6 ומעלה. בטוח, מבוגרים יכולים גם ליהנות מחוויית שליטה מרחוק אינטנסיבית יחסית עם המשאית הזו.【שלט רחוק RTR ללא עיכוב】 שלט רחוק קל לשימוש וללא הפרעה הופך את המכונית הזו לשלט רחוק נהדרת לבנים ולבנות. תדר 2.4Ghz מאפשר למכונית להיות תמיד מוכנה להפעלה ויש לה פונקציה ללא שיבושים. מרחק בקרת הרדיו הוא בערך 30 מטר. זוהי משאית מפלצת שטח נהדרת לשימוש פנימי וחיצוני.【מתנה מושלמת לילדים】מתנה מגניבה לרכב בשלט רחוק לבנים ובנות המשמשת כמתנה אידיאלית לימי הולדת ואירועים רבים אחרים. אם אתם מחפשים מתנה מרגשת ומגניבה במיוחד, אתם תאהבו את המכוניות שלנו הנשלטות על ידי רדיו. מירוץ עם המשפחה או החברים שלך הוא תמיד מרגש וכולם יכולים להצטרף לכיף של BEZGAR.

מוזמנים לשתף!
מחיר הזייה, לחטוף! מכונית שלט רחוק BEZGAR TB201 ביחס 1:20 בריסוק מחיר באמזון!
מחיר הזייה, לחטוף! מכונית שלט רחוק BEZGAR TB201 ביחס 1:20 בריסוק מחיר באמזון!
11.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages