מעסה צוואר אלחוטי JXP הכוללת בקרת טמפ’, מהירות וסוג עיסוי במחיר שווה ושילוח חינמי!

אמאזון - Amazon
30.7$ לרכישה
8VE6PBVB
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים.
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
29.1.2023 10:52

מכשיר מושלם – לרכב, למשרד, לבית.. להקלה על כאבים, שחרור ועונג והכל במחיר של 30.7$ בלבד בהזנת הקופון 8VE6PBVB כולל משלוח חינמי לגמרי ללא צורך ברכישות נוספות!

תיאור המוכר:

מעסה צוואר מדור חדש – בהשוואה למעסי צוואר רגילים אחרים, מעסה שיאצו נייד JXP הוא קל במיוחד, שוקל 1 ק”ג בלבד. תוכנן במיוחד עבור Easy Go, אתה יכול לקחת איתה ריאל אחרי העבודה. מעסה צוואר אלחוטי זה מופעל על ידי סוללת ליתיום-יון נטענת ואין צורך לחבר אותו במהלך השימוש. עיסוי מרגיע עד 90 דקות בטעינה אחת, אתם אפילו יכולים לקבל עיסוי נוח עם נסיעה ארוכה.
עסו כל סנטימטר של הגוף שלכם – מעסה הצוואר JXP מגיע עם 6 בלוטות עיסוי שיאצו עמוק כדי לספק עיסוי רקמות עמוק מקל על העייפות של יום העבודה. עם צורת U ארגונומית, עיסוי השיאצו יתאים באופן מושלם לצוואר, כתפיים, גב, מותניים, בטן, זרועות, רגליים ורגליים. רצועות ידית ארוכות עוזרות להתאים את מיקום העיסוי והחוזק.
מהירות מתכווננת ושליטה בכיוון – מעסה הכתף השיאצו האחורי כולל שתי רמות חוזק מתכווננות המסייעות לכם ליהנות מרגיעה נוחה בהתאם להעדפתכם האישית. לחצו על כפתור הכיוון כדי לשנות את הכיוון, שני כיווני עיסוי שונים המספקים חוויות עיסוי שונות כמו הידיים של מעסה מקצועי.
פונקציית חום וכיבוי אוטומטי – פונקציית החימום האופציונלית מציעה חום של כ-50 מעלות צלזיוס תשפר את זרימת הדם כדי להקל עוד יותר על עייפות. פונקציית כיבוי אוטומטי של 15 דקות ומערכת הגנה מפני התחממות יתר מאפשרת לכם ליהנות מעיסוי נוח ללא דאגות בטיחות.
המתנה הטובה ביותר אי פעם – מעסה שיאצו JXP עשוי מעור באיכות גבוהה עם בד רשת רך ונושם, ידידותי לעור וקל לניקוי. זה רעיון מתנה נהדר להורים, חברים, בני משפחה ביום הולדת, יום האם, יום האב או חג המולד. JXP מעסה מציע גם תקופת החזר כספי של 90 יום שבה תוכלו להחזיר את המעסה שלכם מכל סיבה שהיא.

מוזמנים לשתף!
מעסה צוואר אלחוטי JXP הכוללת בקרת טמפ’, מהירות וסוג עיסוי במחיר שווה ושילוח חינמי!
מעסה צוואר אלחוטי JXP הכוללת בקרת טמפ’, מהירות וסוג עיסוי במחיר שווה ושילוח חינמי!
30.7$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages