מכונית בשלט רחוק במהירות גבוהה 25+ קמ”ש בדיל טעות משוגע!

אמאזון - Amazon

✂️סמנו קופון ירוק בדף המוצר!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
19.12.2022 11:01

רק 34.9$ כולל משלוח חינמי לגמרי בזכות קופון 50% משוגע. סמנו את הקופון הירוק לקבלת ההנחה!
כרגע רק 15 יחידות במלאי!

תיאור המוכר:

  • מכונית RC 4×4 במהירות גבוהה]: מכונית מירוץ RC זו בעלת 4 גלגלים מהירה מצוידת ברכיבים איכותיים ועמידים כדי להביא לכם חווית נהיגה פנטסטית. העיצוב המגניב של מעטפת הרכב שתהיי מוקד האנשים! עם פנסי LED קדמיים שנוהגים ללא הפרעה אפילו בלילה. המהירות היא עד 40 קמ”ש מופעל על ידי 380 מנועים במהירות גבוהה. זוהי הבחירה הטובה ביותר לכל חובב משאיות RC מפלצתי רמה.
  • [שילוב גלגלי רכב מעודכן ושתי סוללות ניתנות לטעינה]: שונה מתצורת גלגל הרכב בשלט רחוק. ציידנו את הגלגלים האחוריים הרחבים יותר המשפרים את כוח האחיועיצוב קווים של הגלגל הקדמי המסתובב בצורה חלקה יותר. מצויד בסוללה באיכות גבוהה שהיא טובה יותר מסוללות רגילות. שתי סוללות נטענות באיכות גבוהה 7.4V/850mAh שנהנות מהנהיגה במשך כ-40+ דקות (20+ דקות לכל סוללה) אשר תלוי בפעולה.
  • [משנק פרופורציונלי ובקרת היגוי]: מצויד במערכת שלט רחוק סינכרונית בקנה מידה מלא 2.4GHz מביאה חוויה מצוינת. מכונית RC זו יכולה להיות שליטת משנק פרופורציונלי עם 10 מהירויות והיגוי פרופורציונלי הנשלטת עם 10 יחסים. אנא שימו לב שכשמפלס ההגה הוא בערך 1-3, טווח ההיגוי לרכב אינו ברור. ליהנות מ-10 רמות שונות של חוויית מירוץ. מתאים למשתמש מתחיל ומתקדם לשליטה קלה בטווח של עד 80 מטר.
  • [עמידות חזקה בפני זעזועים עם סופג זעזועים ממתכת עמוקה]: ארבעת הגלגלים ארוזים בקפיץ מתכת אשר נותן תמיכה לנפילה בלתי צפויה ומשטח לא יציב של הקרקע, גורם לך ליהנות ממכונית הצעצוע לתקופה ארוכה יותר של זמן. מאפשר לך לנהוג במכונית בשלט רחוק בכל השטחים כמו חוף, חול, סלע או כביש בטון.
  • [כיור חום מתכתי מכוסה לחלוטין ומתנה מושלמת]: הבדל אחד מהדגמים האחרים בשוק הוא שמשאית המפלצת הזו ארוזה בכיור החום המתכתי המכוסה במלואו כדי להאיץ את פיזור החום של המנוע ולהאריך את חיי המנוע, מה שמאפשר לכם ליהנות לשחק איתו פעמים נוספות. צעצוע המירוצים המושלם של 4WD הוא חובה לבנים, בנות, מבוגרים ואוהבי כביש! מרוצים עם המשפחה או החברים שלכם בפנים ובחוץ. הצטרפו לכיף EXERCISE N PLAY!
מוזמנים לשתף!
מכונית בשלט רחוק במהירות גבוהה 25+ קמ”ש בדיל טעות משוגע!
מכונית בשלט רחוק במהירות גבוהה 25+ קמ”ש בדיל טעות משוגע!
34.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages