משאית בשלט רחוק 4X4 DOUBLE E ביחס 1/12 במחיר פסיכי ומשלוח חינמי לגמרי!

אמאזון - Amazon
לצבע שבלינק בלבד!

✂️סמנו את קופון ה20% הירוק✂️

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
20.12.2022 10:14

משאית מנסטר טראק בשלט רחוק עם מעל ל3,000 ביקורות מדהימות במחיר היסטרי של 39.9$ בלבד – כולל משלוח חינמי לגמרי – פשוט סמנו את קופון ה20% הירוק!

לצבע שבלינק בלבד!

תיאור המוכר:

  • 【משאית בשלט רחוק סופר 1:12】 זוחל rc בקנה מידה 1:12 זה הוא 4WD, מנועים מובנים כפולים חזקים מספקים ביצועי טיפוס חזקים, לטפס בקלות בשיפוע 45°, יכול להיות יציב על החוף, בחול, בכבישי בטון או בכבישי שטח אחרים.
  • 【מראה ריאליסטי של רכב שטח】 תא טייס מעולה, מעטפת רכב PVC קלה ובהירה, רפרודוקציה מושלמת בקנה מידה 1:12, משאית מפלצת בשלט רחוק זו מצוידת בפנסים קדמיים כדי להאיר את הכביש קדימה בעת משחק בלילה. לעולם לא תכחישו את משאית השלט המציאותית להפליא הזו.
  • 【שלדת ABS ומסגרת עמידה】 כל השלדה של מכונית RC עשויה מפלסטיק ABS, וכל ארבעת הגלגלים מצוידים בצמיגים נגד החלקה ובולמי זעזועים ממתכת, אשר יכולים לספק תמיכה לנפילות מקריות ולקרקע לא יציבה. ישנם פגושי רכב נגד התנגשות בחזית ובאחורי הגוף כדי להגן ביעילות על הגוף והמסגרת.
  • 【2.4 Ghz נגד שיבוש】 לרכב בשלט רחוק זו יש מערכת שליטה אלחוטית הפועלת בתדר 2.4 Ghz. הוא יכול לספק אות יציב, המאפשר למשתמשים מרובים לשחק בו זמנית. ילדים יכולים לנהוג משאיות שונות יחד ולשחק יחד.
  • 【מתנות הצעצוע הטובות ביותר לילדים】 אם אתם מחפשים מתנה מרגשת ומגניבה, אתם תאהבו את משאית הצעצועים שלנו. העיצוב נגזר מהמסגרת המבנית של רכב שטח טיפוס גבעות אמיתי, שהוא עמיד יותר בפני התנגשות מאשר קונכיות פלסטיק רגילות. Double E הוא תמיד הבחירה הטובה ביותר שלכם.
מוזמנים לשתף!
משאית בשלט רחוק 4X4 DOUBLE E ביחס 1/12 במחיר פסיכי ומשלוח חינמי לגמרי!
משאית בשלט רחוק 4X4 DOUBLE E ביחס 1/12 במחיר פסיכי ומשלוח חינמי לגמרי!
39.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages