הדיל נגמררעידת אדמה! אוזניות ה 1More Aero בסקירה מלאה ותחרות מחירים שחתכה את המחיר לשליש!!

אליאקספרס - Aliexpress

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
21.4.2023 14:48

האוזניות שלא יוצאות לי מהכיס מאז הסקירה בסייל סופר שווה גם ישירות מהחנות הרשמית בסין וגם בהטבה בלעדית ברשת KSP. רק תבחרו – התמורה, מדהימה פשוט תקראו את הסקירה בהמשך הכתבה!

125 ש”ח לרכישה בKSP
buywithusKSP

לרכישה באליאקספרס

מחיר של 71$, כ260 ש”ח בלבד סמנו קופון צהוב ע”ס 16$ והזינו את הקופון 41706 – דרך אפליקציית אליאקספרס בלבד!

ועכשיו לסקירה:( english review at the bottom of the article)

ה 1More Aero הן זוג אוזניות אלחוטיות TWS המיועדות לשימוש יומיומי כמו גם לשימוש בספורט וכושר. לאוזניות יש עיצוב מלוטש וקומפקטי, והן מגיעות עם מספר ראשי סיליקון בגדלים שונים כדי להבטיח התאמה בטוחה ונוחה. האוזניות גם עמידות בזיעה ומים עם דירוג IPX5, מה שהופך אותן למתאימות לשימוש במהלך אימונים.

במונחים של איכות שמע, ה-OneMore Aero מספקות צליל צלול ובועט עם התמקדות בטווח הבס ומאוד דומות בחווית הסאונד שלהם לאוזניות הEVO היקרות יותר של החברה(בהם השתמשתי עד כה, המועדפות עלי!) ומספקות סאונד עדיף גם על הדגם שכנראה הם אמורות להחליף – הComfobuds Pro הכל כך אהובות.

האוזניות כוללות Bluetooth 5.2 לחיבור יציב וחיי סוללה ארוכים, והן תומכות בקודקים aptX ו-AAC להזרמת אודיו באיכות גבוהה. לאוזניות יש גם ביטול רעשים אקטיבי (ANC), שעוזר לחסום רעשי סביבה ומאפשר חווית האזנה סוחפת. מההתנסות שלי ה-ANC ב-OneMore Aero יעיל מאוד בחסימת רעשים בתדר נמוך, כמו צליל של מנוע רכב, אוטובוס או מטוס נניח, אבל גם די יעיל בחסימת רעשים בתדר גבוה, כמו צלילי שיחה ורעשי רקע כמו בבית קפה לדוגמא.

ל-OneMore Aero יש מיקרופון מובנה המאפשר למשתמש לבצע שיחות ולקבל שיחות עם האוזניות. בבדיקות שלי איכות השיחה באוזניות טובה ושהמיקרופון מסוגל לקלוט את קולו של המשתמש בצורה ברורה. לאוזניות יש גם טכנולוגיית ביטול רעשים שעוזרת להפחית רעשי רקע ולשפר את בהירות השיחה.

ה-OneMore Aero מגיע עם נרתיק טעינה המספק 21 שעות נוספות של חיי סוללה, מה שמביא את חיי הסוללה הכוללים ל-28 שעות. לאוזניות יש תכונת טעינה מהירה המספקת שעתיים של שימוש עם 15 דקות בלבד של טעינה. לאוזניות יש גם בקרות מגע המאפשרות למשתמש לשלוט במוזיקה, לקבל שיחות ולגשת לעוזרות קוליות. כמו בדגמי קודמים של 1More שבדקתי בעבר, פקדי המגע בדגם זה מגיבים היטב וקלים לשימוש.

ל-OneMore Aero תכונת סאונד מרחבית (Spatial Audio) היוצרת אפקט צליל היקפי, מייצרת תחושה של צליל המגיע ישירות מהמקור שלו(נניח הטלוויזיה לימינכם? תרגישו את הצליל מגיע משם וכך הלאה..) ומייצרת תחושה של צליל העוטף אתכם ניתן להפעיל את תכונת הצליל המרחבית דרך בקרות המגע של האוזניות או דרך האפליקציה הנלווית. השוויתי אותו לתכונה הדומה של ה-Airpods pro ויכול לשתף בכך שב-Aero תכונת הצליל המרחבית עובדת היטב ועוזרת ליצור חווית האזנה סוחפת יותר ומרגישה טבעית ועדינה יותר בהשוואה.

ל-OneMore Aero יש אפליקציה נלווית המאפשרת למשתמש להתאים אישית את בקרות המגע והגדרות ה-EQ, והיא גם מספקת עדכוני קושחה. אנו משתמשים באפליקציה כבר למעלה משנתיים, היא קלה לשימוש ומספקת תכונות שימושיות.

בסך הכל, מדובר באוזניות TWS נהדרות פשוט שמשפרות כמעט כל אספקט ביחס לדור הקודם שהיה נהדר בעצמו. במחירי סייל מדובר על זוג אוזניות עם ערך מדהים! יש להם עיצוב קומפקטי, איכות שמע טובה, ביטול רעשים אקטיבי ותכונת סאונד מרחבית כנקודות המכירה העיקריות שלהם. לאוזניות יש חיי סוללה ארוכים, נוחות גבוהה באוזן ואיכות שיחה טובה, מה שהופך אותן למתאימות כמעט לכל משתמש ובכל מצב, מיום במשרד, יום נסיעות או לשימוש בספורט וכושר.

• אודיו מרחבי
• 6 מיקרופונים לבהירות שיחות משופרת
• ביטול רעש אקטיבי בתדר רחב
• עד כ-28 שעות של חיי סוללה סך הכל
• סאונד מעולה
• מצב שקיפות
• טעינה אלחוטית Qi

פרוטוקולי בלוטוס
HFP/A2DP/AVRCP
משקל אוזנייה
4.9 גרם
משקל מארז
45.2 גרם
משקל כולל
55.1 גרם
גודל אוזנייה
39.42 × 20.33 × 24.36 מ”מ
גודל מארז
61.99 × 56.40 × 25.5 מ”מ
קיבולת סוללה אוזניות ומארז
40mAh כל אחת
450mAh בסך הכל עם מארז
זמן טעינת אוזניות
כ- 1 שעות
זמן טעינת המארז בכבל
כ- 2 שעות
זמן האזנה
7 שעות אוזניות + 21 שעות הטענה מהמארז = סך הכל 28 שעות
טווח וטמפרטורת שימוש
10 מטרים, 0-45 מעלות צלזיוס
Bluetooth
Bluetooth® 5.2
מתח הטענה
5V 0.7A
תדרים
2.400GHz ~ 2.4835 GHz

english review:

The OneMore Aero is a pair of true wireless earbuds that are designedfor everyday use as well as for sports and fitness use. The earbuds have a sleek and compact design, and they come with multiple ear tips and wingtips to ensure a secure and comfortable fit. The earbuds are also sweat and water-resistant with an IPX5 rating , making them suitable for use during workouts.

In terms of audio quality, the OneMore Aero delivers clear and punchy sound with a focus on the bass range. The earbuds feature Bluetooth 5.2 for a stable connection and long battery life, and they support aptX and AAC codecs for high-quality audio streaming. The earbuds also have active noise cancelling (ANC), which helps to block out ambient noise and allows for an immersive listening experience. in my experience the ANC on the OneMore Aero is very effective at blocking out low-frequency noise, such as the sound of an airplane engine, but also quite effective at blocking out high-frequency noise, such as the sound of conversation.

The OneMore Aero has a built-in microphone that allows the user to make and take calls with the earbuds. in my tests that the call quality on the earbuds is good and that the microphone is able to pick up the user’s voice clearly. The earbuds also have noise cancelling technology that helps to reduce background noise and improve call clarity.

The OneMore Aero comes with a charging case that provides an additional 21 hours of battery life, bringing the total battery life to 28 hours. The earbuds have a quick charge feature that provides 2 hours of use with just 15 minutes of charging. The earbuds also have touch controls that allow the user to control music, take calls, and access voice assistants. as in previews models of 1More i have testes, the touch controls in this model are responsive and easy to use.

The OneMore Aero has a spatial sound feature that creates a surround sound effect and enhances the sense of immersion in the audio. The spatial sound feature can be activated through the earbuds’ touch controls or through the companion app. i have compared it to the Airpods pro’s similar feature and can share that in the Aero the spatial sound feature works well and helps to create a more immersive listening experience and feels more natural and subtle in compare.

The OneMore Aero has a companion app that allows the user to customize the touch controls and EQ settings, and it also provides firmware updates. we have been using the app for over 2 years now, it is easy to use and provides useful features.

Overall, these are a great set of TWS with very good value! they have a compact design, good audio quality, active noise cancelling, and spatial sound feature as its main selling points. the earbuds have a long battery life, a secure fit, and good call quality, making them suitable for sports and fitness use. the earbuds are competitively priced and offer good value for money.

מוזמנים לשתף!
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages