עכשיו המשלוח חינמי לגמרי! אקדח עיסוי מומלץ של אמזון מבית RAEMAO במחיר טירוף!

אמאזון - Amazon
19.9$ לרכישה
40ZUVGBE

✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר ולהזין את הקופון המצורף

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
5.5.2023 9:55

כבר מזמן לא היה לנו אקדח עיסוי עם למעלה מעשרת אלפים פידבקים מעולים בדיל חצי חינם ומשלוח חינם עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים!! 15 ראשי עיסוי ו10 מהירויות במחיר טירוף של 19.9$ כולל משלוח חינמי לגמרי עד הבית ללא רכישות נוספות!
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר ולהזין את הקופון 40ZUVGBE

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • [ שיכוך כאבים ] RAEMAO עיסוי רקמות עמוק 12 מ”מ מצויד ב-15 ראשי עיסוי מיוחדים לקבוצות שרירים שונות, במהירות מרבית של 3200 סל”ד, מה שלא רק יכול להפחית את נוקשות השרירים וכאבי השרירים לאחר פעילות גופנית, אלא גם מקדם את זרימת הדם ומקל על עייפות המשרד לאורך כל הפעילות. יְוֹם.
  • [עיצוב סוללה] זה יכול לפעול במשך 5 שעות (בהתאם למהירות שנבחרה). לאחר שימוש מתמשך במשך 10 דקות, עיסוי הרקמות העמוק יפסיק לפעול באופן אוטומטי, ויספק הגנה אינטימית לבריאותך ומגן ביעילות על חיי הסוללה.
  • [15 ראשי עיסוי] בתגובה לכאב ולכאב המוצגים בחלקי גוף שונים, RAEMAO עיצבה בקפידה 15 ראשי עיסוי הניתנים להחלפה, שיכולים לפתור את הבעיות שלך בצורה מדויקת יותר. אקדח העיסוי מתאים מאוד לעיסוי גב, צוואר, זרוע, רגליים ועיסוי שרירים. הוא עשוי מחומרים קלים לניקוי, נגבו בעדינות כדי לתת לו מראה חדש.
  • [עיצוב 10 מהירויות] אקדח העיסוי RAEMAO מעוצב עם 10 מהירויות שונות, המכסה מגוון רחב יותר של בעיות כאבי שרירים שעלולות להתרחש בחיי היומיום. יחד עם זאת, אקדח עיסוי השרירים שלנו מאמץ עיצוב ארגונומי לרקמה העמוקה, התואם יותר את הרגלי השימוש שלנו – קל משקל וקל לאחיזה.
  • [רעש נמוך] אימוץ מנועים חזקים מתקדמים ללא מברשות עם רמות רעש נמוכות כמו 40dB, בין אם אתה משתמש בהם במשרד או בחדר כושר, הם לא ישפיעו על אחרים ויספקו לך חווית טוב.
  • [מסך LED חכם] אקדח העיסוי מצויד במסך מגע LED חכם. גע באמצע המסך כדי להתאים את המהירות בקלות כדי לענות על צורכי הכושר וההרפיה שלך. אחוז הכוח מוצג על המסך, כך שתוכל לראות בבירור את הסוללה שנותרה. RAEMAO מחויבת ליצור עבורך חוויה מאושרת ואינטליגנטית.
  • [קל לנשיאה] העיצוב המעולה והקל משקל של אקדח העיסוי RAEMAO כולל מזוודה עמידה בפני שחיקה עשויה עור PU, כבל טעינה USB (ללא תקע טעינה), ומדריך למשתמש, המפשט את האחסון וההובלה. זוהי המתנה הטובה ביותר ליום האם והאב למשפחה, אהובים וחברים.
מוזמנים לשתף!
עכשיו המשלוח חינמי לגמרי! אקדח עיסוי מומלץ של אמזון מבית RAEMAO במחיר טירוף!
עכשיו המשלוח חינמי לגמרי! אקדח עיסוי מומלץ של אמזון מבית RAEMAO במחיר טירוף!
19.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages