הדיל נגמרערכת מקדחה/מברגה אלחוטית 12V הכוללת 48 חלקים מבית KIMO במחיר מעולה!

אמאזון - Amazon

✂️סמנו קופון ירוק בדף המוצר!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
19.1.2023 10:30

רב מכר ענק, מעל 4000 ביקורות מושלמות אז למה לחלק כמעט חינם?! מחיר מטורף של 39.99$ בסימון הקופון הירוק! כלומר כ135 ש”ח כולל משלוח חינמי לגמרי עד הבית!

המתח תואם לישראל!

מקדחה אלחוטית 12V של KIMO קלה במיוחד

כדי לאזן את הפרופיל הדק שלו (0.9 ק”ג, 17.8 ס”מ גובה), KIMO שידרגה את מנוע הנחושת – מה שהופך את הדגם הזה לאלטרנטיבה אמינה לכמה מ-20 וולט בשוק. זה מפחית באופן משמעותי את משקל הכלי עד 40% ובינתיים מאריך מעל 25% זמן ריצה. 48 יחידות אביזרים מובחרים, הערכה מתאימה לאירועים שונים. אחיזת האקדח והגודל הקומפקטי שלו מאפשרים לכם לתמרן את המקדחה לתנוחות הכי מביכות בצורה חלקה אך גם מתאימות לנורת LED מובנית המעניקה לכם נראות בחללים חשוכים או מוגבלים.

מקדחהמקדחהמקדחה
18+1 הגדרות, צ’אק אוטומטי, אפשרויות נוספות לעבודהבורר מומנט זה בעל 18 מצבים כולל למזער את הסבירות לברגיי יתר או לברגים. 3/8 צ’אק אוטומטי ללא מפתח עוזר להדק ברגים בשניות, אין חשש שהברגים ישתחררו בזמן העבודה. תוכלו לכוון בקלות את פעולת המקדחה למשימות בסיסיות, החל מהרכבת רהיטים ועד חורים משעממים לתוך הקיר, מה שהופך את העבודה שלכם לקלה יותר להתאמת המקדחה לחומרים שאיתם תעבוד.2-מהירות משתנה לעבודה מדויקתעבור נגרות ותיקון מעודנות יותר, בחרו את המקדחה המצוידת במתג מהירות 2 משתנים והדק לשליטה במהירות מ-0 עד 1350 סל”ד. עשו יותר מהברגה רגילה עם קצת יותר השקעה.מחזיק ביטים מגנטימאפשר לכם לאסוף ולשנות מקדחות בצורה מהירה יותר; למרבה המזל, למחזיק הביטים המגנטי המובנה הזה יש אחיזה חזקה כך שבאמת מחזיק את הביטים במקום. זהו למעשה עיצוב טוב מכיוון שלעולם לא תצטרכו לדאוג שביטים ייפלו.
מקדחהמקדחהמטען
שליטה קדימה ואחורהידית F/R שולטת בקלות בכיוון הקידוח, מאפשרת לאבטח או להסיר ברגים במהירות. זהו כפתור לחיצה עם חיצים תואמים בכל צד, המציין את הגדרת הכיוון. על ידי הגדרת המתג במצב המרכזי, הוא ינעל את הכלי לבטיחות.עיצוב ארגונומי וקל משקלמשתמשים כבדים של כלי עבודה חשמליים גם מייעצים אותנו כדי למצוא כלי שימושי שהם יכולים לפעול כדי לבצע תיקון מהיר או עבודות קידוח מבלי להוציא כלי כוח ענק. זה המקום שבו מכונה קלת משקל – רק 0.8 ק”ג. -אפשרויות עיצוב ארגונומי הופכות חלופה טובה. מי לא מעדיף כלי קל יותר כל עוד הוא עושה את העבודה היטב?מחזור טעינה 1000נמאס לכם מסוללות שחוקות רק בכמה טעינות? KIMO עובדת עם מומחי התעשייה במשך עשרות שנים ומיטבה את הסוללות שלה כאחת העמידות ביותר, ומספקת 1000 מחזורי טעינה 33% יותר קיבולת לעומת חבילות סטנדרטיות. ערכה זו מגיעה למטען מהיר, אשר מכסה סוללה ריקה תוך 45 דקות מרשימות.
מקדחהמקדחהמקדחה
הפכו את המקדחה שלכם למגרפהתרגילי סוללה עושים את התיקונים מהר יותר, אז למה לא להשתמש בהם כדי להאיץ את המטלות שלך? בשילוב עם סיבוב במהירות גבוהה, המברשת יכולה להסיר ולנקות כתמים בקלות. חסכו זמן עם המקדחה הזו על ניקוי המכונית, האסלה, באמבטיה, האריחים וכו’, ותבלו יותר זמן עם המשפחה שלכם.איפה שאתה צריךKIMO עושה עבודה נהדרת של איזון גודל ומשקל לשימוש נוח וקל. כולל מוט גמיש 250 מ”מ, מאפשר לכם להיכנס לאזורים צפופים ולעבוד מזוויות מיוחדות.אריזה קומפקטית וביצועיםערכת מקדחה אלחוטית 12V KIMO מגיעה עם סוללת חשמל 2.0Ah KIMO, 1 X טעינה, 1 X תיק נשיאה, 1 X פיר גמיש, 1 X מתאם מקדח, 3 X ביטים מקדחים חוד Brad Point, 6 X ביטים למקדחים מסתובבים, 33 X ביטים למברג. הפסיקו לדאוג לגבי קבלת אביזרים וקנו את הערכה המתאימה לכם כאן ב-KIMO.

  • 【עיצוב קל משקל וארגונומי וידידותי לפרק כף היד】סט המקדחה הקומפקטי ביותר (17.8 ס”מ מצ’אק לגב) וקל משקל (0.8 ק”ג) בדירוג 12 וולט עם יחס ביצועים למשקל מדהים, ממזער עייפות ברוב העבודות היומיומיות; ידית מכוסה גומי עם עיצוב ארגונומי מספקת אחיזה נוחה מקסימלית להפעלה בריזה ביד אחת ופחות רטט; ניתן לתמרון ופשוט קל לתמרון לשימוש לנשים, לא אזכור לגברים. תאורת LED מופעלת על ידי הדק מאירה כל סביבת עבודה סגורה.
  • 【בקרת צ’אק ושליטת קדימה/שמירה】עבודה עם ערכת מקדחי אימפקט של KIMO הופכת את הכל לקל יותר מאשר בעבר, שהוא עוזר עוצמתי מסביב להתאמת הרצונות שלך, מושלם למקצוענים ועשישיים! צ’אק ללא מפתח 0.8 ס”מ מספק מנעול ציר אוטומטי המאפשר החלפה ביד אחת עם תאימות אביזר נהדרת. המתג קדימה/הפוך מאפשר לך להבריג או להחליף/להסיר ביטים למטרות שלך. מגנט חזק מובנה שיכול להחזיק את הביטים בכל עת.
  • 【מצמד 18+1, שתי מהירויות משתנות】מצויד בשני מצבי עבודה – נהיגה וקידוח, מקדחת כוח KIMO היא השותף הטוב שלך לעבוד בסביבה. 18 הגדרות מצמד מתכווננות עם הדק לחץ משתנה (2 מהירויות: 0-350RPM-1350RPM) מסייעות להשלים מגוון רחב של יישומים במדויק. לא משנה שזה שחזור ביתי, שיפורים, מלאכת יד עשה זאת בעצמך או תיקונים אוטומטיים, שקול את ערכת מקדחה כוח KIMO מכיוון שאתה לא יכול לפספס כלי תיקון יומיומי. גם מתנה אידיאלית לאימא, לאישה, לחברה, לבת.
  • 【48 יחידות אביזרי פרימיום – יישומים נרחבים】מקדחה/מברגת כוח אלחוטי KIMO 12V מגיע עם 3 מקדחים, בשילוב עם מקדחת הפטיש יכול להסיר ולנקות בקלות כתמים; 3 מקדחי חוד Brad; 6 מקדחים מסתובבים; 33 ביטים למברגים; 1-מטען; 1-בטנה. אביזרים מרובים באחד שעונים על כל הצרכים שלך. הכלי המיני האידיאלי שלך לתליית תמונות, הרכבה או תיקון הרהיטים, הידוק ברגים ופרויקטים רבים אחרים בשיטת עשה זאת בעצמך ויצירה.
  • 【מציג בגאווה את טכנולוגיית KIMO Li-ion 】KIMO קיבץ צוות הנדסי המוביל ומעצב את טכנולוגיית הסוללה וכלי העבודה הפורטליים עם תיק חזק של מוצרים פורצי דרך וחדשנות בהובלת צרכן. מבחן מחזור 1,000 הטעינה שלנו מבטיח שכל סוללת KIMO קלה יותר, חזקה יותר, וחיה יותר זמן מאחרים. עם מחוון צריכת סוללה לבדיקה ברורה של צריכת הסוללה. לך עם KIMO, תיהנה ותשיג יותר ממה שאי פעם ציפית.
מוזמנים לשתף!
ערכת מקדחה/מברגה אלחוטית 12V הכוללת 48 חלקים מבית KIMO במחיר מעולה!
ערכת מקדחה/מברגה אלחוטית 12V הכוללת 48 חלקים מבית KIMO במחיר מעולה!
39.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages