מטען אלחוטי למוצרי אפל 3 ב-1 בחצי מחיר ומשלוח חינמי לגמרי!

אמאזון - Amazon
24.99$ לרכישה
505IGSZ7
משלוח חינם ללא צורך בהוספת מוצרים!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
20.1.2023 16:18

עוד ריסוק מחיר מבית הקופונים של אמזון ועוד יותר חשוב, משלוח חינם עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים! מטען אלחוטי משולש במוצר אחד (3 סלילי טעינה נפרדים!) עם טעינה אלחוטית לאייפון, Apple Watch ואוזניות Airpod ב-24.99$ ומשלוח חינמי לגמרי עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים. שימו לב לשוס, המטען מתקפל ונכנס בקלות לתיק! פידבקים טובים ושווה לראות את הסרטון בדף המוצר.

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【טעינה חכמה משודרגת העדכנית ביותר】עיצוב משודרג ושבב פנימי מבטיחים טעינה אלחוטית בטוחה ומהירה כדי להפעיל ביעילות עד 3 מכשירים בדרכים להחלפה. מכשיר טעינה אחד עבור אייפון, iWatch, ו- Airpods/Pro, מצויד במשטח הטעינה האלחוטי המתקדם שלנו, מטען QC וכבל כדי להבטיח שהמכשירים החכמים שלכם יהיו תוספת כוח אנרגיה עצום, תמיכה בטעינה היברידית בין אפל ואנדרואיד.
  • 【מטען אלחוטי חכם מתקפל 】מטען אלחוטי 3 ב-1 יפזר כוח במהירויות ברק! טעינה אלחוטית מהירה עשתה פריצת דרך בשימוש בסלילים משודרגים, תואם לכל המכשירים התומכים ב-Qi. מטען אלחוטי לנסיעות יכול להידבק מגנטית לאייפונים עם יכולות.
  • 【תחנת טעינה עבור מכשירי אפל מרובים】מטען אלחוטי 3 ב-1 מיועד למכשירי אפל. תואם לאייפון 14/Pro/Max/Plus, סדרת 13/12, AirPods Pro, AirPods Pro עם MagSafe, AirPods, (דור שלישי), AirPods Pro (דור שני), Airpods 2, סדרת Apple Watch Ultra/8/7/6/5/4/3/2/SE.
  • 【מטען אלחוטי מגנטי】למטען נסיעות יש יכולות עם טכנולוגיית הגנה חכמה, הגנה מפני מתח יתר, הגנה מפני זרם יתר ועוד. מטען מתקפל זה מאמץ גיליון בידוד מגנטי מקצועי, ללא קרינה, חוץ מזה, עם אישור FCC מתקדם, תחנת הטעינה 3 ב-1 שלנו משתמשת בשבב העדכני ביותר כדי להגביר את היעילות ולשפר את פיזור החום, ומספקת בקרת טמפרטורה והגנה מפני מתח, ומניעת קצר חשמלי.
  • 【תחנת טעינה מתקפלת רב-תכליתית】תחנת טעינה 3 באחד במצב עבודה ברורה במבט חטוף. האלחוטי, האור דולק דולק, מטעין את הטלפון הנייד. מטען אייפון יכול לזהות במדויק חפצים זרים ולהבהב את נורת המחוון. המטען האלחוטי הזה תואם לכל סדרת אייפון 8-14 ומכשירי אנדרואיד, אך פונקציית המשיכה המגנטית היא רק עבור אייפון 12-14 ומתקדמים יותר. אם יש לך שאלות כלשהן, אנא אל תהסס לפנות אלינו, לספק לך את השירות הטוב ביותר הוא השאיפה שלנו.
מוזמנים לשתף!
מטען אלחוטי למוצרי אפל 3 ב-1 בחצי מחיר ומשלוח חינמי לגמרי!
מטען אלחוטי למוצרי אפל 3 ב-1 בחצי מחיר ומשלוח חינמי לגמרי!
24.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages