מפוח אוויר נטען למחשב/רכב מבית JBONEST בדיל שווה!

אמאזון - Amazon

✅סמנו קופון ירוק לקבלת ההנחה✂️

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
18.4.2023 12:17

ביקשתם המון!! קחו דיל משוגע כולל משלוח חינם עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים על מפוח אוויר נטען למחשב/רכב JBONEST במחיר מעולה! רק 34.9$ מחיר סופי כולל הכל בזכות קופון ענק! מנוע חזק, נטען USB Type C, סוללה ענקית 7600 מילי אמפר ו3 רמות עוצמה לבחירה עד 10,000RPM!
✅סמנו קופון ירוק לקבלת ההנחה✂️

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【3 מהירויות הילוכים וניקוי עמוק עוצמתי】שואב אבק אוויר דחוס אלחוטי מעוצב עם 3 מהירויות, כוח הרוח של כוח הנשיפה הוא 52.7-71.2 גרם, והמהירות המקסימלית היא עד 10000 סל”ד, אשר יכול לייצר זרימת אוויר חזקה במיוחד לניקוי עמוק. אוויר דחוס מושלם יכול להיות חלופה
  • 【עיצוב אור LED וחיסכון באנרגיה】למנקה המקלדת יש נורת LED, קל להסיר אבק בפינות חשוכות. ניתן לטעון ולהשתמש במפוח האוויר שוב ושוב, תחליף מושלם לאוויר משומר, יכול להגן על האלקטרוניקה שלכם מפני נוזלים. ברור שהוא חוסך באנרגיה ובטוח.
  • 【שימושים מרובים של הסרת אבק】שואב האבק מגיע עם 5 זרבוביות, 3 מברשות לניקוי סצנות שונות: מקלדת, מחשב, מכוניות, מאווררים, מזגן, שריפת הפחם, ואחת הזרבובית יכולה לשמש לניפוח בריכת השחייה, כדור יוגה, מיטות מתנפחות וכו’; זה רק 0.5 ק”ג, קטן, קל משקל וקל לאחיזה לניקוי.
  • 【סוללה נטענת וטעינה מהירה】סוללת 7600mAh מובנית יכולה לפעול ברציפות במשך 20-30 דקות, נטענת במלואה תוך 3-4 שעות. שואב האבק מגיע עם כבל טעינה סוג-C, יכול להתאים אותו למחשב, למתאם החשמל, למטען הרכב, למטען החשמל.
  • 【שירות ידידותי לאחר המכירה】אנו מספקים אחריות לכל החיים, אם יש לכם שאלות כלשהן עם אקדח האוויר, אנא הרגישו חופשי ליצור עמנו קשר דרך אמזון. הערה: לפני ניקוי מוצרי חשמל, אנא חתכו קודם את אספקת החשמל).
  • 【החבילה כוללת】 שואב אבק אוויר × 1, זרבובית מברשת × 5, מברשות × 3, תיק אחסון × 1, כבל טעינה סוג C × 1, מדריך באנגלית
מוזמנים לשתף!
מפוח אוויר נטען למחשב/רכב מבית JBONEST בדיל שווה!
מפוח אוויר נטען למחשב/רכב מבית JBONEST בדיל שווה!
34.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages