אוהל טיפי Teepee לילדים הכולל משטח ב3 עיצובים לבחירה במחיר בדיחה ומשלוח חינמי לגמרי!

אמאזון - Amazon
15$ לרכישה
70DQ6X4M

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
3.2.2023 16:13

רק 15$ כולל משלוח עד אליכם חברים! בהזנת הקופון 70DQ6X4M – תוכלו לבחור מבין 3 עיצובים הנשלחים חינם!

תיאור המוצר:

  • טיפי צבעוני יפהפה לילדים בפנים ובחוץ לאינסוף כיף. אוהל Teepee גרסה חדשה של Meland 2022 כולל את העיצוב הפופולרי ביותר של אדוות מים צבעוניות, מגיע עם כל הצרכים – חורי אורן מעץ, מחברים, שטיח רצפה מרופד ותיק נשיאה. אוהל Tipi מקסים כזה מאפשר לקטנטנים שלכם לקרוא, לתפוס תנומה, לשחק מחבואים וליהנות משעות של כיף כאן.
  • אוהל משחק מדהים גדול ונוח כולל המון עיצובים מיוחדים. מידות אוהל Meland tipi 122x122x160 ס”מ, שהוא גדול מספיק עבור 2-3 ילדים לשחק בפנים יחד. משטח המשחק המרופד 160 ס”מ מביא יותר נוחות ונוחות עבור חולצת הטי הזו. ישנם כיסים בפנים להנחת הצעצועים או הספרים וגם חלון נוסף לזרימת אוויר טובה. אוהל בד זה הוא גם נגיעה גימור מיוחדת לחדר המשחקים, סלון, חדר שינה או כל אירוע פנימי חיצוני.
  • בנוי היטב, קל להרכבה, נייד ויציב מספיק. טיפי לילדים של Meland עשוי מכותנה ופוליאסטר, מוטות עץ איכותיים כדי לוודא שכל החומרים הם באיכות גבוהה ומובטחים בבטחה. עיצוב מתקפל ותיק נשיאה נייד הופכים אותו לגמיש יותר לנשיאה בחוץ לכל פעילות בחוץ.
  • צרו פרטיות נהדרת של פיות ארץ הפלאות לילדים הקטנים שלכם. הקטן שלכם יהיה מרוצה ומופתע מכך שהוא/היא הבעלים של טירה חלומית וקסומה כדי לשחרר באופן מלא את היצירתיות והדמיון שלהם. מקום טוב לילדים לשמור על הסודות שלהם ולחשוב או להתנהג בעצמם.
  • מתנת יום הולדת סופר מתוקה לחג המולד לילדים קטנים. אוהל הטיפי הזה הוא לא רק נגיעה מיוחדת לקישוט החדר, אלא גם מקום קסום טוב להורים לספר סיפור וליהנות מהזמן האינטימי של ההורה-ילד. אוהל טיפי מקסים עם חלון חמוד במיוחד הוא בחירה נחמדה למתנה ליום הולדת, חג המולד, שנה חדשה וחגים אחרים או כל פרס.
מוזמנים לשתף!
אוהל טיפי Teepee לילדים הכולל משטח ב3 עיצובים לבחירה במחיר בדיחה ומשלוח חינמי לגמרי!
אוהל טיפי Teepee לילדים הכולל משטח ב3 עיצובים לבחירה במחיר בדיחה ומשלוח חינמי לגמרי!
15$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages