סטרימר סטיק אולטרה קומפקטי MECOOL KD3 – פתרון מושלם במחיר שווה!

אליאקספרס - Aliexpress
כ-37$ לרכישה
הנחה אוטומטית בקופה

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
23.11.2023 21:34

הסטיק הזה הוא לא צעצוע! מכשיר סטרימינג נהדר עם מערכת ההפעלה האידיאלית Android TV 11, תמיכה ב4K 60fps, Chromecast מובנה, מורשה נטפליקס וגוגל לצפייה באיכות הגבוהה ביותר, בלוטות 5, ועוד..

המחיר כעת סופר משתלם של כ37$ בלבד כולל משלוח בזכות הנחה אוטומטית בקופה!

  • [Android 11.0 OS & Amlogic S905Y4]: TV Box עם מערכת הפעלה אנדרואיד 11.0, 2GB 8GB, 64bit Amlogic S905Y4 Quad A35 DDR4, אשר מוודאת שהקופסה פועלת יציבה וחלקה כדי לטעון סרטים, תמונות ומשחקים ללא חיץ, אין צורך לחכות לרגע נפלא.
  • [מוסמך נטפליקס וגוגל כפול]: מכשיר סטרימינג Google Assistant תומך ב-Chromecast משולב עם Google TV ב-4K HDR. תיהנו מממשק מהיר של ברק וערוצים כמו Youtube, Netflix, Disney+ ו-Prime Video שמשיקים במהירות את נגן הסטרימינג המהיר והחזק ביותר אי פעם, אתם יכולים מקש אחד ישירות לממשק שלהם.
  • [שלט רחוק של Google Voic]: הפעילו את הטלוויזיה, כווננו את עוצמת הקול ושלטו במכשיר הסטרימינג שלכם עם השלט הקולי של מקל האידוי. השתמשו בשלט הקולי כדי לחפש במהירות, לנגן בידור ולשלוט במכשיר הסטרימינג שלכם על ידי לחיצה לחיצה לחיצה ממושכת על כפתור העוזר של גוגל. בפעם הראשונה שתצמדו את השלט, הוא חייב להיות בטווח של 20 ס”מ.
  • [Wi-Fi 5 ו-BT 5.0]: תיהנו מסטרימינג מהיר וחלק בכל חדר בבית עם Wi-Fi 2.4G/5G הטוב ביותר שלנו או בחרו לחבר באמצעות Ethernet. BT 5.0 מהיר בדיוק פי שניים מ-BT 4.2, ומאפשר לכם לחבר מקלדות מיני אלחוטיות, טלפונים ניידים, מחשבים אישיים, רמקולים או מכשירי בלוטות’ אחרים מהר יותר וקל יותר.
  • [AV1 פענוח חזק Google TV Stick]: Google TV הוא החלק המרכזי של הקולנוע הביתי שלכם עם צליל 4K ו-Dolby Atmos מרהיב. Amlogic S905Y4 תומך בפענוח 4K120 10bit AV1 בזמן אמת, הוא יכול להביא יתרונות טובים יותר של עוצמת קול ותמונה בווידאו 4K בחדות גבוהה במיוחד.
  • [שתפו אותו עם Chromecast מובנה]: TV stick 4K מקל על שיתוף סרטונים, תמונות, מוזיקה ועוד מהמכשירים שלכם לטלוויזיה שלכם.
מוזמנים לשתף!
סטרימר סטיק אולטרה קומפקטי MECOOL KD3  – פתרון מושלם במחיר שווה!
סטרימר סטיק אולטרה קומפקטי MECOOL KD3 – פתרון מושלם במחיר שווה!
כ-37$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages