זה לא צעצוע! מברשת שיניים חשמלית על-קולית של SEAGO למבוגרים בדיל מטורף!

אמאזון - Amazon
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
20.2.2023 20:13

חברים זה לא צעצוע! המותג SEAGO הוא מותג מוביל בסין עם עשרות אלפי מוצרים שנמכרו באליאקספרס וחוות דעת מדהימה! פה מדובר על הדגם החדש, שנמכר באליאקספרס במעל ל50$ ואתם מקבלים אותו ישירות מאמזון ב24.9$ בלבד ומשלוח חינמי ישירות מאמזון!
✅סמנו קופון ירוק לקבלת המחיר!✂️
כולל 8 ראשים לכל המשפחה או רק לעצמכם למעל שנתיים של שימוש, מעמד טעינה, כלי לאחסון, כבל, מטען ועוד..
התמורה הכי טובה שראיתי מזה תקופה ארוכה!

תיאור המוכר:

  • 1.【טכנולוגיה על-קולית מתקדמת】: 982 מברשת שיניים על-קולית “עם מנוע כפול” מנוע ריחוף מגנטי מביא 42,000 VPM. ניתן להסיר עד פי 10 יותר פלאק לעומת מברשת שיניים ידנית ולהשיג עד פי 7 חניכיים בריאים יותר תוך שבועיים בלבד.
  • 2.✅【3 מצבים, 3 עוצמות לחוויה מותאמת אישית】: 982 מגיע בשלושה מצבים: נקי, לבן וחניכיים טיפול כדי לטפל בצרכי ההברשה האישיים שלך. 3 רמות העצימות מאפשרות לך לבחור בין הגדרה גבוהה יותר כדי להגביר את הנקי והנמוך שלך לפה רגיש יותר.
  • 3. ②【8 ראשי מברשת פרימיום לתחושה נקייה מומחה עם פונקציית תזכורת חלופית】: חיתוך זיפים תלת ממדיים משיג ניקוי יסודי לא רק על פני השיניים אלא גם באזור שקשה להגיע אליו. תזכורות החלפת ראש מברשת חכם כדי להבטיח שראשי המברשת שלך תמיד נקיים והיגייניים. 8 ראשי מברשת יכולים להחזיק מעמד למשך שנתיים, אין צורך לקנות ראשי החלפה לעתים קרובות ולחסוך לך כסף.
  • 4.【ייעל את ההברשה שלך עם SmarTimer ו-QuadPacer】: SmarTimer למשך 2 דקות ו-QuadPacer של 30 שניות ידריכו אותך לצחצח לזמן המומלץ בכל אזורי הפה כדי להבטיח ניקוי מלא.
  • 5. 🎁【מה כולל】: מברשת שיניים אלחוטית נטענת, בסיס טעינה אחד עם מתאם תקע אמריקאי, 8 ראשי מברשת להחלפה, 1 נרתיק נסיעות פרימיום. זה בטיחותי לטעינה ונוח לאחסון מברשת השיניים שלך. מברשת השיניים יכולה גם להחזיק עד 30 יום של צחצוח בטעינה מלאה אחת. לעולם אל תדאגו לגבי הבאת המטען שלכם כשאתם מטיילים.
  • 6. ღ【אנו מבטיחים】 סט חשמלי למברשת שיניים אחריות לשנה, אם יש לך בעיות כלשהן, אנא צור עמנו קשר, אנו ניתן לך שירות לקוחות משביע רצון. צור איתנו קשר – התחבר לחשבון האמזון שלך > בחר “ההזמנות שלך” > מצא את מזהה ההזמנה > לחץ על “צור קשר עם המוכר”.
מוזמנים לשתף!
זה לא צעצוע! מברשת שיניים חשמלית על-קולית של SEAGO למבוגרים בדיל מטורף!
זה לא צעצוע! מברשת שיניים חשמלית על-קולית של SEAGO למבוגרים בדיל מטורף!
24.9$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages