מכונת גילוח ועיצוב לאזורים האינטימיים VIKICON במחיר קופון שווה!

אמאזון - Amazon
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
21.2.2023 20:31

רב מכר ענק באמזון עם מעל ל1,200 ביקורות מעולות! מכונת גילוח לאזורים אינטימיים (ועדינים) במחיר של 21.7$ בלבד בסימון הקופון הירוק!

תיאור המוכר:

  • אתם תצטרכו את זה! עיצוב וטיפוח בריאים מאוד ועוזרים להפחית הצטברות חיידקים, קוצץ מדהים זה נהדר עבור קיצוץ שיער גוף, שפם, זקן, בית שחי, חזה, רגליים ואידיאלי עבור אזור המפשעה. מתנה נהדרת עבור הבחור המיוחד הזה.
  • שימוש רטוב / יבש עמיד במים: קוצץ שיער הגוף לגברים יכול לשימוש רטוב או יבש, ניתן להשתמש בו במקלחת; ראש להב ניתן להסרה ולשטיפה לניקוי קל בשניות; אנו ממליצים לא להשתמש בו בזמן שאתם רטובים באופן אישי ולקבל קצת חומר סיכה לקוצץ ולהשתמש בו על אלה כאשר אתם מנקים אותם כך שתוכלו למנוע מהלהב להחליד במהירות.
  • חוויה ללא קרעים: הקיצוץ מתחת למותניים כולל מגן בטיחות קנייני עוטף מסביב עם קצוות מעוגלים למניעת קרעים וחתכים; הקוצץ צריך לשבת בנוחות ביד הממוצעת והוא חייב להיות מאוד נייד וארגונומי; תחושה נהדרת ביד וקל מאוד, הלהבים מעוצבים היטב כך שאין קרעים והוא נחתך יפה וחלק.
  • חזק ומלוטש: סוללת ליתיום חזקה מספקת 90 דקות שימוש אלחוטי לאחר טעינה מלאה של 1.5 שעות. כולל להב קרמי חד במיוחד והוא קומפקטי להפליא, מתאים בצורה מסודרת בכף היד. לטיפוח זה לגברים יש גם גימור רך, שחור מט וגובה מכובד שגורם לו להרגיש עשוי היטב; מתאים בצורה מסודרת בכף היד.
  • איטי ויציב מנצח במירוץ: לכו לאט ושטוחו את העור שלכם, השתמשו במגן אם אתם רוצים גילוח קרוב יותר, הסירו את המגן אבל הקפידו ללכת לאט; כל עוד אתם לוקחים את הזמן שלכם ולא ממהרים אתם תהיו בסדר! וניתן לטעון את קוצץ השיער האלחוטי הזה עם תחנת טעינה מהירה USB לנוחות מרבית.
מוזמנים לשתף!
מכונת גילוח ועיצוב לאזורים האינטימיים VIKICON במחיר קופון שווה!
מכונת גילוח ועיצוב לאזורים האינטימיים VIKICON במחיר קופון שווה!
21.7$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages