מארז של 2 מברשות שיניים חשמליות אולטרסוניות כולל 12 ראשים במחיר טעות!

אמאזון - Amazon
13.99$ לרכישה
80U5F237

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
7.3.2023 17:32

במחיר הזה לא שואלים, במחיר הזה חוטפים!
לא אחת אלא 2 מברשות שיניים חשמליות כוללות הגנת מים ואבק IPX7, עוד במארז 12 ראשי דופונט שיספיקו לכם לשנים קדימה והכל במחיר של 13.99$ בלבד בהזנת הקופון 80U5F237 – כולל משלוח חינמי לגמרי עד הבית!

תיאור המוכר:

  • 【חסכון באנרגיה נמשך 60 יום ועמיד למים IPX7】 למברשת שיניים נטענת יש כיבוי אוטומטי עם תזכורת של 2 דקות ומבחינה רפואית כל שנות ה-30 משנים אזורי צחצוח של הפסקת תזכורת במרווחים שעוזרים לפתח הרגל אוראלי בריא. מעוצב עם טעינה מהירה USB מערכת, טעינה מלאה אחת של 10 שעות נמשכת 60 יום של 2 פעמים ביום שימוש רגיל. כמו כן, מברשת שיניים חשמלית זו מצוידת בעמידה למים IPX7, כך שתוכלו להשתמש בה במקלחת.
    【עשה שימוש בטכנולוגיות מודרניות לטיפול בחלל הפה】 הטכנולוגיה הקולית המתקדמת 38000 VPM מביאה לרטט יעיל במהירות גבוהה להסרת עד 300% יותר כתמים. טיימר מובנה עם תזכורת של 2 דקות לפיתוח הרגל צחצוח טוב כפי שממליצים רופאי שיניים. ראשי מברשת שיניים ProFlex עוזרים לתת לך ניקיון מוחלט של הפה. מערכת טעינה מהירה חכמה יכולה לעמוד בהמתנה למשך 60 יום, עמידה למים IPX7, 6 מצבי זיכרון אינטליגנטי, לתעד כל מצב צחצוח.
    【6 מצבים אלטרנטיביים מתאימים לתנאי פה שונים】 תומך ב-6 מצבים (רגיש, גנטי, נקי, עיסוי, הגנת חניכיים, לבן בהיר), על מנת לענות על צרכים שונים של שיניים וחניכיים. לכן השימוש במברשת השיניים החשמלית הוא חשיבות להגנה על בריאות. סביבת הפה, להסיר ביעילות עד 100% יותר כתמי משטח מאשר מברשת שיניים ידנית ולשפר את יכולת ניקוי השיניים שלך.
    【12 ראשי מברשת חלופיים ועיצוב צורת “לוזנגה”】 שני צבעים, שחור ולבן, 12 ראשי מברשת חלופיים מהונדסים של Dupont ProFlex. מעוצבים בצורת “לוזן” שקל לתפוס. זיפים מנופפים בניילון וכפתורי זהב ורדרד נראים אופנתיים עבור נותן לך את הניקוי הטוב ביותר והם רכים עבור שיניים וחניכיים רגישות.
    【מה אתה מקבל】 2 ידיות מברשת שיניים חשמליות בשחור ולבן, 12 ראשי מברשת שיניים DuPont, 2 כבל USB ומדריך הוראות. אם יש לך שאלות במהלך הרכישה או השימוש, אנא צור איתנו קשר, צוות שירות הלקוחות שלנו יענה תוך 24 שעות, ויספק לך פתרון משביע רצון.
מוזמנים לשתף!
מארז של 2 מברשות שיניים חשמליות אולטרסוניות כולל 12 ראשים במחיר טעות!
מארז של 2 מברשות שיניים חשמליות אולטרסוניות כולל 12 ראשים במחיר טעות!
13.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages