מחבט אלחוטי 3000V קוטל חרקים 2 ב-1 במחיר רצפה!

אמאזון - Amazon
13.99$ לרכישה
IKYFZTFX
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
13.3.2023 14:37

עם כל הכבוד לשלל דוחי ומחסלי היתושים – יש פתרון אחד שהוא הקטלני והיעיל ביותר.. גם אם דורש מכם קצת עבודה! אז תתארגנו על הפתרון הזה לפני גל היתושים של פסח!

מחבט 1 ב13.99$ בלבד בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון IKYFZTFX !
אבל רגע, בגלל שהמשלוח חינם לרוכשים ב49$ ומעלה.. לוקחים 2 בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון IKYFZTFX ומשלמים רק 30.79$ כולל משלוח חינם עד אליכם!

תיאור המוכר:

  • 【שני מצבים שימושיים】במצב ON1, באפשרותכם ללחוץ על הכפתור האפור ולנופף באופן ידני את מחבט היתושים היעיל הזה כדי להרוג זבובים. אם תשחרר את הכפתור, הוא יכבה את הזרם בזמן. במצב ON2, מחבט קוטל החרקים עובד באופן אוטומטי. בנוסף לפריקה, 6 מלכודות יתושים עם אור סגול של מחבט הזבובים יידלקו. אור UV יכול למשוך יתושים כדי להתקרב למחבט היתושים החשמלי ביוזמה ולקבל זעזועים חשמליים באופן מיידי.
  • 【מחבט יתושים יעיל】מחבט הזבובים החשמלי של PALONE כולל רשת חזקה במתח גבוה 3000V. כדי ללחוץ על הכפתור, מחבט הזבובים החשמלי החזק יכול לעזור לכם להרוג ביעילות זבובים, יתושים וחרקים מעופפים אחרים. במצב אוטומטי, אורך גל ה-UV הספציפי ימשוך יתושים כדי להתקרב לרשת וולט גבוה ולהיות מחושמל באופן מיידי.
  • 【להטענה באמצעות USB】ספק הכוח המובנה הוא סוללה נטענת 1200mAH במקום תאים יבשים, כך שלמחבט הזבובים החשמלי יש חיי סוללה ארוכים. חוץ מזה, שיטות טעינת USB רב-סלקטיביות יכולות להתמודד באופן מושלם עם מצב הסוללה הנמוכה בכל עת, בכל מקום. יש לו גם ארבע נורות מחוון כדי להציג בבירור את מצב הסוללה.
  • 【קל לתפעול】 הנוחות שלו מתגלמת בניידות ובאופן הטעינה הקלה. מחבט קוטל החרקים נייד ויש לו תחושת יד נוחה. המצב האוטומטי שלו יכול גם לשחרר את הידיים. שימושי לשימוש בפנים ובחוץ. באשר לטעינת הסוללה, באפשרותכם לכבות את מחבט הזבובים, להכניס אותו לבסיס הטעינה, ולאחר מכן לחבר את כבל ה-USB של הבסיס למקור כוח זמין.
  • 【עיצוב בטיחותי】כדי להבטיח את בטיחותו בשימוש, זהו מחבט זבובים חשמלי עם רשת בטיחות 3 שכבות שיכולה למנוע את הסכנה של מגע ישיר ברשת וולט. בנוסף, מחבט זבובים זה כולל מכשיר הגנה מעולה למעגל חשמלי כדי למנוע ביעילות טעינת יתר, פריקת יתר, קצר חשמלי או בעיות פוטנציאליות אחרות. לאחר כיבוי המתג, הוא ינקה באופן אוטומטי את האנרגיה הנותרת על פני השטח של רשת המתח הגבוה.
מוזמנים לשתף!
מחבט אלחוטי 3000V קוטל חרקים 2 ב-1 במחיר רצפה!
מחבט אלחוטי 3000V קוטל חרקים 2 ב-1 במחיר רצפה!
13.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages