הכיסויים האיכותיים של Spigen במחירי טירוף מאליאקספרס!

אליאקספרס - Aliexpress

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
23.3.2023 9:55

המון אנשים כבר הצטרפו לחגיגה מתוך הבנה שהכיסויים של Spigen לסמארטפונים כנראה מהווים את השילוב הטוב ביותר בשוק כיום בין איכות למחיר.

כעת סייל במחירים מעולים לשלל כיסויי ואביזרי המותג באליאקספרס, החל מ7.8$ בלבד!

בנוסף, החלטנו לעשות לכם סדר בסוגי הכיסויים הפופולריים ביותר של החברה וגם כמובן לקשר אתכם לכיסוי המתאים למותג הספציפי שלכם! שימו לב שתקבלו משלוח חינם עד אליכם ברכישה ב-49$ ומעלה!

מהם סוגי הכיסויים הפופולריים ביותר של Spigen?

  • כיסוי מסוג Ultra Hybid – נכון להיום, דגמי ה Ultra Hybrid של החברה הם המועדפים עליי ביותר! שילוב מושלם בין TPU נעים למגע בהיקף של הכיסוי לבין חומר קשיח יותר בגב המכשיר. חשוב לציין גם את המסגרת הקדמית המורמת שנותנת הגנה טובה במקרה של נפילה על החלק הקדמי. אני באופן אישי ממליץ ללכת על הגוון השקוף שמאפשר לכם להראות גם את העיצוב המרשים של הסמארטפון שלכם.
  • כיסוי מסוג Liquid Crystal – מזכיר במעט את הדגם הקודם, רק ‘קצת פחות’, בעיקר עוד פחות עבה וכבד – בדיוק קיבלתי את הדגם הזה עבור ה S20 שלי ואני שמח לבשר שעדיין מדובר בכיסוי סופר איכותי מבחינת החומרים והעמידות. הסיליקון מאוד מאוד קשיח ונותן תחושה של הגנה וביטחון. כמובן כמה וכמה דרגות מעל הכיסוי המקורי של סמסונג שהגיע באריזה.
  • כיסוי מסוג Rugged Armor – האופציה המועדפת בעיניי למי שמחפש דגם משוריין ובכל זאת יחסית קומפקטי. מגיע עם אמבטיה פנימית ומסגרת עבות יותר שמגנות היטב על המכשיר.
  • כיסוי מסוג Tough Armor – הדגם הקלאסי למי שמחפש כיסוי משוריין עבה ומכובד. הגנה מלאה על הכפתורים מכל הצדדים, רגלית מובנית להנחת הטלפון על הצד ובעיקר הגנה עוצמתית מהצדדים, מהגב ומקדימה. בעיניי זה הופך את המכשיר לעבה ומגושם מדי, אבל אם יש לכם ידיים חלקלקות במיוחד, זה הכיסוי בשבילכם.

יש עוד כמה תתי דגמים כמו Liquid Air ו Nero אבל סה”כ הדגמים שהבאתי פה מהווים מגוון רחב של דגמי החברה. לא חשוב באיזה דגם תבחרו, תקבלו מוצר באיכות גבוהה ואני טרם התאכזבתי מהם.

קחו קישורים ישירים לדגמים הכי אהובים!

למכשירי אייפון

למכשירי סמסונג

למכשירי וואן פלוס

לסדרת גוגל פיקסל 7

עבור איירפודס

עבור שעוני אפל

מוזמנים לשתף!
הכיסויים האיכותיים של Spigen במחירי טירוף מאליאקספרס!
הכיסויים האיכותיים של Spigen במחירי טירוף מאליאקספרס!
החל מ7.8$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages