מכונת אספרסו HIBREW במחיר מדהים!

אליאקספרס - Aliexpress
73.15$ לרכישה
LETY5
שימו לב, בחרו מתאם EU - כאשר ייגמר(כי יש מלאי מוגבל) בחרו מתאם UK והחליפו או הלבישו מתאם ישראלי פשוט כאשר המכונה תגיע!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
25.3.2023 22:01

קפסולות נספרסו ותואמות נספרסו?? קפסולות DULCE GUSTO, קפה טחון? היא עושה הכל! מכונת הקפה והקפסולות 5 ב1 שמכילה מתאמים מובנים ל5 סוגי קפסולות וקפה במחיר היסטרי של 73.1$ בלבד כולל משלוח בהזנת הקופון LETY5 !

שימו לב, בחרו מתאם EU – כאשר ייגמר(כי יש מלאי מוגבל) בחרו מתאם UK והחליפו או הלבישו מתאם ישראלי פשוט כאשר המכונה תגיע!

תיאור המוכר:

  • 5 ב-1 תואם לתרמילים ואבקת אספרסו: מכונת קפה זו יכולה להתאים באופן מושלם ל-Kcup* Pod, Nes* OriginalLine Capsule, DG* Capsule, E.S.E. פוד ואבקת אספרסו. אתם לא צריכים לקנות מגוון רחב של מכונות קפה בגלל תרמילים שונים, זה יחסוך לכם הרבה כסף.
  • מצב קר/חם ומחוון חליטת LED: למכונת אספרסו יש מצבים קרים או חמים כך שתוכלו להכין קפה קר בקיץ, ולהכין קפה חם בחורף. (מצב חם דורש כ-35 שניות חימום מראש). שדרוג חדש של HibreW: מחוון בר LED – התאימו את מוטות ה-LED למוטות על קפסולת ה-DG* שלכם. אנא כווננו את נפח הבישול לפי הצורך, ניתן להשלים כוס אספרסו איטלקי טעים תוך 1.5 דקות!
  • טכנולוגיית חילוץ לחץ 19 בר וחימום ספירלי: מכונת הקפה HiBREW Capsule מצוידת במשאבה בלחץ גבוה וטכנולוגיית חימום ספירלית המספקת חוזק של 19 בר וחימום של כ-72 מעלות צלזיוס. לחץ יציב מבטיח מיצוי באיכות גבוהה מקפסולת/אבקת קפה, ומאפשר לכם ליהנות מאספרסו עם קרמה עשירה בכל חליטה.
  • עיצוב קומפקטי וטיפים למידות הכוס: גודל מכונת הקפה הוא 11.4 ס”מ רוחב * 24.4 ס”מ עומק * 24.4 ס”מ גובה, עם מאגר 567 גרם ללא BPA. עיצוב קומפקטי דורש מעט מקום, אשר קל לשמור על המטבח או המשרד שלכם נקיים ומסודרים. טיפים למידות הכוס: מומלץ להשתמש בכוס קפה 170 גרם ~ 226.8 גרם, גבוה יותר מספל 9.7 ס”מ או כוס נסיעות עבור מכונת הקפה הקומפקטית הזו. אנא מדדו את הכוס שלכם לפני הרכישה.
  • חיסכון באנרגיה והגנה נגד יובש: מכונת הקפה היחידה תיכבה אוטומטית לאחר 15 דקות כאשר היא אינה פועלת, אז אל תדאגו ששכחתם לכבות את החשמל. פונקציה נגד ייבוש מגנה ביעילות על רכיבי המכונה ומבטיחה חילוץ בטוח. אם יש לך שאלות כלשהן, אנא אל תהסס לפנות אלינו.
מוזמנים לשתף!
מכונת אספרסו HIBREW במחיר מדהים!
מכונת אספרסו HIBREW במחיר מדהים!
73.15$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages