הדור החדש והמשודרג של הלהיט! בשליש מחיר ומשלוח חינם לגמרי! מכונת גילוח לאזורים רגישים MANSPOT UPGRADED

אמאזון - Amazon
21.99$ לרכישה
40574CGM
🎨צבע שחור בלבד כרגע!

✂️סמנו קופון ירוק והזינו את הקופון לקבלת ההנחה!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
22.5.2023 15:59

מכונת גילוח ועיצוב לגוף הגבר בגרסא המשודרגת בסייל כפול מעולה! כפל קופונים המפילים את המחיר ל 21.99$ בלבד כולל משלוח חינמי לגמרי! המחיר הזול אי פעם בפער!!

עם תאורת לד לסייע בגילוח האזור המזוהה, להב רחב מבדור הקודם, מעמד הכולל טעינה, עמידות למים, 4 מסרקים באורכים שונים ועוד…!

✂️סמנו קופון ירוק והזינו את הקופון 40574CGM לקבלת ההנחה!
🎨צבע שחור בלבד!

לא לחכותתתתתת

תיאור המוכר:

  • דברים נראים גדולים יותר לאחר גילוח: להב רגיש במיוחד ומנוע בעל הספק גבוה הופכים את הגזם יעיל יותר, אך עדין מספיק כדי להתמודד עם קווי המתאר עבור אזורי הגבר האינטימיים יותר שלך. לגברים מגיע לטפל בגינות הגוף שלך, להשיג ציוד משלך כדי להציל את הסמקים שלך ולגרום לך להיראות ייצוגית ככל האפשר.
  • גוזם MANSPOT משודרג: נורת ה-LED המובנית המיוחדת עוזרת לקצץ בקלות את שיערך באור רך, להעניק לך חווית גיזום בטוחה וקרובה. תחנת הטעינת USB הופכת את הגוזם המושלם הזה לדרך, בעוד טעינה מלאה מעניקה לך 90 דקות טובות של גילוח. גוזם הגרסה החדשה תומך ב-TYPE-C ובתחנת הטעינה.
  • טיפול מיוחד מ-MANSPOT: להב קרמי רך הכולל טכנולוגיה מתקדמת, בעל ביצועים טובים בכל הנוגע לשיער המפשעה, אזור בית השחי, הרגליים כדי להבטיח שלא תצטרך לסבול ממשיכה כואבת של השיער הציבורי שלך. בהשוואה ללהבים אחרים, הלהבים שלנו עמידים, לא קלים לעיוות. גוזם חסכוני הטוב ביותר לכל משפחה.
  • עמיד למים: קל יותר לקצץ במקלחת, מכיוון שהמים שוטפים את הגזרות שלך, מקלים על חיתוך שיער/שיער חזה/שיער ערווה. זה אידיאלי להשיג אחד שיכול לשרוד התזה. מגיע עם 4 אפשרויות מגן (1.5 מ”מ, 3 מ”מ, 3-6 מ”מ, 9-12 מ”מ) כדי לקבל את האורך בדיוק.
  • לא רק לכדורים: מיועד לגבריות שלך אבל ניתן להשתמש בו גם באזורים אחרים בגופך כולל הגב, החזה, בתי השחי והרגליים. לקצץ את אזור המפשעה לרמה נוחה עבורך מעולם לא היה קל יותר. בין אם זה להעדפתך האישית או להנאה נוספת בחדר השינה, טיפוח יכול להפוך לחלק משגרת המקלחת היומית שלך
מוזמנים לשתף!
הדור החדש והמשודרג של הלהיט! בשליש מחיר ומשלוח חינם לגמרי! מכונת גילוח לאזורים רגישים MANSPOT UPGRADED
הדור החדש והמשודרג של הלהיט! בשליש מחיר ומשלוח חינם לגמרי! מכונת גילוח לאזורים רגישים MANSPOT UPGRADED
21.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages