זוג כריות לשינה צדדית ולהקלה על כאבים בצוואר ובכתפיים במחיר טירוף!

אמאזון - Amazon
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ממוצרים זכאים
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
23.5.2023 11:23

זוג כריות לשינה המותאמות במיוחד גם לשינה צידית (ככה אני ואישתי ישנים.. ויש לנו כריות דומות מאיקאה שעלו פי 3!)
במחיר היסטרי של 39.99$, כ146ש”ח כולל משלוח חינמי לגמרי בסימון הקופון הירוק✅

תיאור המוכר:

  • מושלם עבור צד וכל הישנים: כרית השינה הצדדית המעוקלת שלנו מושלמת במיוחד לשינה על הצד גם על הגב והבטן בזמן שגוף האדם אינו מעוצב כמו מלבן והכרית המגניבה המתכווננת המעוקלת שלנו מחבקת בצורה מושלמת, מתארת ותומכת בך במהלך הלילה. ישן בצד מיועד לכרית לופט גבוהה, ישן גב מיועד ללופט בינוני, ישני בטן מיועדים ללופט נמוך. אתה יכול להוסיף או להסיר את המילוי כדי להתאים את גובהו בהתאם לתנוחות השינה השונות שלך.
  • מתנות מושלמות המתאימות לכל אחד: כרית השינה הצדדית מתאימה לקשישים, עובדי משרד, סטודנטים ואנשים בכל הגילאים לשינה עמוקה יותר. כרית המלכה שלנו היא גם בחירה מצוינת לעזור לאנשים שנוחרים או זורקים והופכים בלילה. מתנה טובה להראות את הטיפול שלך למישהו שאתה מודאג. כרית המיטה שלנו עמידה במיוחד, בנויה לכולם! הבחירה הטובה ביותר ליום האהבה לשנה החדשה יום האם יום האב חג ההודיה חג המולד יום הולדת חתונה ומתנות לחנוכת בית!
  • עיצוב מעוקל והקלה על כאבים: הצורה המעוקלת של כרית צוואר הרחם הזו מתאימה לכתפיים שלכם, מרכזת את ראשכם, מספקת תמיכה יציבה אך רכה. כרית צוואר הרחם רכה ותואמת את הקימורים הטבעיים של גופך, אשר ינחה בעדינות את עמוד השדרה שלך לקו ישר וישמור על הצוואר והגב שלך מיושרים כראוי, יעזרו לך במאבק הלילי שלך עם כאבי צוואר וכתפיים, להקל על כאבי הראש וכאבי הגוף, נלחמים נגד הפרעות שינה.
  • תמיד קריר והישאר רענן למשך הלילה: שני הצדדים מכסים: הצד המשיי הקר כקרח, מרגיש מיד קריר ברגע שאתה נוגע, מפחית את החום של הגוף שלך מייצר במהלך הלילה, שומר עליך קריר יותר, חווה שינה קרירה. הצד במבוק הוא היפואלרגני ורך למגע, גם יכול באופן טבעי מנדף לחות מן העור, להתעורר רענן. קצף זיכרון ג’ל פתוח מאפשר זרימת אוויר דרך הכרית הקרירה. העיצוב המדעי של כרית קירור הבמבוק עבור ישנים חמים מצנן את שנתכם.
  • איזון מושלם בין רכות ותמיכה: כריות קצף זיכרון גרוסות באיכות גבוהה 2 חבילות מילוי עם עמידות טובה, יחס ערבוב מושלם של מיקרופייבר וקצף זיכרון מוצלב, חומר אדפטיבי חוזר לצורתו לאחר כל שימוש, ומציע תמיכה מעולה שנה אחר שנה. כרית הג’ל המתכווננת שלנו לכרית המיטה: איזון נפלא בין מוצק ורך, לעולם לא תשתטח, גם יכולה להתנפח בחזרה בקלות!
  • נוחות מותאמת אישית לחלום המתוק שלך: התכונן להיכנס לחלום מתוק שמעולם לא חווית בעבר! כרית המיטה המתכווננת שלנו יכולה להוסיף או להסיר את המילוי כדי להתאים לגודל, לצורה או למצב השינה שלך! עם כרית קצף הזיכרון המתכווננת שלנו לשינה תמיד תוכלו לוודא שהכרית שלכם מתאימה לצרכים השונים שלכם. בין אם אתם מחפשים כריות לישנים בצד, ישנים על הבטן או הגב. שקית מילוי בונוס כלולה אם אתה זקוק לכרית יציבה או לופט גבוה יותר.
  • פרטים יוצרים איכות: אין כאן כימיקלים מזיקים, המתאימים לכל אדם. אנו משתמשים במילוי קצף זיכרון גרוס באיכות גבוהה, תוכלו ליהנות מכל שנת לילה שלווה עם כריות קצף זיכרון במבוק Lalucreate חבילה של 2. ציפית היפואלרגנית ובמבוק שמקורם בכרית טובה לאדם ולסביבה. אפילו הרוכסנים על כיסויי הכריות הקירור הם גם באיכות הגבוהה ביותר, תמיד נשארים חלקים וקלים, לא משנה כמה זמן הם נמשכים.
מוזמנים לשתף!
זוג כריות לשינה צדדית ולהקלה על כאבים בצוואר ובכתפיים במחיר טירוף!
זוג כריות לשינה צדדית ולהקלה על כאבים בצוואר ובכתפיים במחיר טירוף!
39.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages