הדיל נגמרמאוורר קמפינג 8 אינץ’ של Konnie משולב סוללת 20,000mAh ענקית ופנס LED

אמאזון - Amazon
24.99$ לרכישה
EL2Z8QFI
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
23.5.2023 20:06

כפל קופונים מטורף למוצר מעוצב וסופר שימושי! מאוורר קמפינג 8 אינץ’ של Konnie משולב סוללת 20,000mAh ענקית ופנס LED בעיצוב נוח לנשיאה ושימוש בכל מקום, עם 5 להבים, זווית של עד 90 מעלות, סיבוב של 350 מעלות, 4 עוצמות ועם סוללה שהיא עצמה סוללת גיבוי נוחה לטעינת סלולארי ואביזרים דרך 2 פתחי טעינה!

מחיר של 24.99$ בלבד כולל משלוח חינמי לגמרי בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון EL2Z8QFI !

תיאור המוכר:

  • סוללה גדולה 20000mAh: סוללה חזקה מובנית עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר של יעילות כוח, מאוורר קמפינג זה מציע עד 90 שעות של רוח קרירה בטעינה אחת. וזה ייקח רק 13 שעות לטעינה מלאה
  • חווית קירור מדהימה: המאוורר הנייד מספק זרימת אוויר פי 3 בהשוואה למאוורר הקודם, ואפקט הקירור רך ב -30% לאפקט הקירור האולטימטיבי. בחר מתוך 4 הגדרות מהירות לזרימת אוויר יעילה.
  • נוחות התאמה אישית שונה: 4 תזמונים נותנים לך אפשרויות לכיבוי מאוורר הסוללה כאשר אתה לוקח הפסקה; ראש מאוורר מסתובב 350 מעלות מטיל רוח קרירה לכל מקום שתרצה; לפנס ה-LED הבהיר והמתכוונן ב-90 מעלות יש גם שתי רמות בהירות לבחירה, ומעניקות לעיניים שלך טיפול רב יותר.
  • המטען היעיל שלך: עם 2 יציאות טעינה, מאוורר הסוללה 20000mAh יכול לטעון את הטלפון, המחשב הנייד או מכשירים אחרים ב-10W. מקציפים את החום תוך מתן כוח חירום, מאוורר נייד זה אידיאלי לחקר החוץ שלכם.
  • סופר עמיד ויציב: עשוי מ- ABS, PC, למאוורר הקמפינג גוף יציב וניתן לקחת אותו לכל מקום שתרצו לצאת להרפתקאות שלכם. יחד עם זאת, חלוקת המשקל המדעית וכפות הרגליים החלקות ית שומרות אותה היטב במקום בו תרצו.
מוזמנים לשתף!
מאוורר קמפינג 8 אינץ’ של Konnie משולב סוללת 20,000mAh ענקית ופנס LED
מאוורר קמפינג 8 אינץ’ של Konnie משולב סוללת 20,000mAh ענקית ופנס LED
24.99$
מוזמנים להגיב

השאר תגובה

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages