כספת אקדח דיגיטלית ביומטרית movgul במחיר שווה ומשלוח חינמי!

אמאזון - Amazon
41.99$ לרכישה
40NLUIZ5
הערה: התקנים בארץ לכספת לאקדח מאוד מאוד קיצוניים ומחמירים. הכספת הזו תספק מענה למי שמחפש תא נעול ובטוח לאקדח מפני ילדים, אורחים ועוד.. לשיקולכם.

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
14.6.2024 18:59

להגן על האקדח שלכם(ולהרגיש ג’יימס בונד בוזמנית!) בצורה אלגנטית ונוחה עם כספת אקדח ביומטרית דיגיטלית ייעודית.. מושלמת להצבה במגירה, חדר ארונות או ארון בבית. מאפשרת נעילה ופתיחה באמצעות טביעת אצבע, מפתח או קוד וכוללת אפשרות הצבה באמצעות הידוק לארון/מגירה וגם כבל מתכתי.

מחיר של 41.99$ כולל משלוח חינמי בהזנת הקופון 40NLUIZ5

*הערה: התקנים בארץ לכספת לאקדח מאוד מאוד קיצוניים ומחמירים. הכספת הזו תספק מענה למי שמחפש תא נעול ובטוח לאקדח מפני ילדים, אורחים ועוד.. לשיקולכם.

תיאור המוכר:

  • תכונת תצוגת LCD: כספת האקדח הביומטרי מצוידת בתצוגת LCD מתקדמת המנטרת באופן רציף את הטמפרטורה והלחות הפנימיים, ומבטיחה שהם מאוחסנים בסביבה אידיאלית. כמו כן יודעים מצב הנעילה, רמת הסוללה והזמן.
  • יציאת USB-C חירום: האקדח בטוח לאקדחים כולל יציאת USB-C לגיבוי כוח חירום. במקרה של הפסקות חשמל או מפתחות אבודים, אתם יכולים לחבר את מקור החשמל ולקבל גישה מיידית לכלי הנשק שלכם.
  • 3 דרכים לפתיחה: באפשרותך לבחור מבין 3 שיטות גישה שונות לאבטחה ונוחות נוספות. השתמשו בטביעת האצבע, הסיסמה או המקשים המכניים כדי לבטל את נעילת טביעות האצבע בקלות.
  • שמרו על ילדים מחוץ לאקדחים: כספות האקדח בנויות כדי להרחיק את הנשק שלכם מאנשים לא מורשים, במיוחד ילדים. מערכת הנעילה המתקדמת מבטיחה שהנשק שלכם יהיה מאובטח ומונע גישה לא מורשית.
  • בורג וכבל: האקדח הביומטרי בטוח לאקדח כולל כבל אבטחה מפלדה 40.16 אינץ’ מאפשר לכם לעגן את הכספת לכל חפץ קבוע. לנוחות נוספת, כספות האקדח מגיעות עם שני ברגים המאפשרים הרכבה קלה על שולחן או בתוך מגירה.
  • אחסון נשק כפול: כספת זו לאקדח יד יש קיבולת של 2 אקדחים, מה שהופך אותו לפתרון אחסון מושלם לחובבי אקדחים, אספנים או אנשי מקצוע שבבעלותם כלי נשק מרובים. הגודל הוא 30 * 24 * 8 ס”מ.
  • תאורת LED: יש תאורה פנימית בתוך תיבת נעילת האקדח כך שבכל פעם שאתם פותחים את הכספת, האור נדלק. נוח לפתיחה בלילה לבחור איזה אקדח להוציא ולטעון.
כספת אקדח דיגיטלית ביומטרית movgul במחיר שווה ומשלוח חינמי!
כספת אקדח דיגיטלית ביומטרית movgul במחיר שווה ומשלוח חינמי!
41.99$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages