צג נייד 15.6 אינץ’ FHD IPS של Ingnok כולל מעמד 360 מובנה במחיר מדהים!

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
12.6.2024 19:08

מסך 15.6″ נייד מבית Ingnok שמגיע גם עם מעמד 360 מעלות מובנה ופותר את כל בעיות הניידות והאי נוחות והכל במחיר של 69.9$ בלבד כולל משלוח חינם ישירות מאמזון!

תיאור המוכר:

  • [ 🌈 צג FHD 1080P ] הצג הנייד Ingnok מצויד בתכונות יוצאות דופן המתאימות להעדפות הלקוחות. הוא מתגאה ברזולוציית FHD 1920*1080P, מסך IPS מקורי 8-bit A+ למעברי צבע חלקים יותר, ויחס ניגודיות 1200:1, המספק ראייה רחבה יותר וצבעים עזים יותר. רזולוציה, מסך מקורי 8bit A+ IPS מעבר צבע חלק יותר ויחס ניגודיות של 1200:1 לראייה רחבה יותר וצבעים עזים יותר.
  • [☀️ מסך נגד סנוור בהירות גבוהה] צג המחשב הנייד של Ingnok כולל מסך מט בהירות גבוהה נגד בוהק שמפחית משמעותית את השתקפות האור בחוץ, ומאפשר ראות ברורה של המסך אפילו באור שמש ישיר.
  • [⚡️ חבר והפעל באמת] צג נייד Ingnok למחשב נייד יכול להיות מחובר ישירות למחשבים ניידים, טלפונים סלולריים, קונסולות משחק וכו’. עם יציאות סוג-c 3.1 מלאות בשוק בשורה אחת, (אנא ודאו שהיציאה של המכשיר שלכם היא יציאת סוג c3.1 מלאה עם שידור אות)
  • [סוגר רב שימושי🎁] מאריך מסך המחשב הנייד של Ingnok מצויד גם בסוגר מתכוונן רב שימושי, לא רק יכול להיות בסיס מסתובב 360 מעלות, אלא גם להתאים את הגובה ואת זווית הצפייה החזותית. הוא גם תואם מהורהר עם חורי הרכבה לקיר VESA 75*75 מ”מ ו-2 * ברגי VESA🎁 להתקנה מיידית.
  • [✈️מתאים לנסיעה] עיצוב דק, קל משקל ונייד, צג הנסיעות Ingnok אידיאלי לאורח החיים הנייד שלכם. הפרופיל הדק 0.19 אינץ’ והמשקל של 1.46 ק”ג בלבד מקלים לקחת אותו איתכם לנסיעות עסקים, נסיעות או לכל מקום אליו תלכו, מרחיבים את המחשב הנייד שלכם ועוזרים לכם לבצע את העבודה בצורה יעילה יותר.
צג נייד 15.6 אינץ’ FHD IPS של Ingnok  כולל מעמד 360 מובנה במחיר מדהים!
צג נייד 15.6 אינץ’ FHD IPS של Ingnok כולל מעמד 360 מובנה במחיר מדהים!
69.9$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages