תאורת לד מפרקית 24W משולשת לשולחן העבודה ומסכי העבודה במחיר מדהים!

אמאזון - Amazon
19.99$ לרכישה
6VSWNVRD

✂️סמנו גם קופון ירוק בדף המוצר✅

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
24.9.2024 16:46

כפל קופונים ענק מרסק את המחיר ל19.99$ בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון 6VSWNVRD
כולל משלוח חינמי לגמרי!

כולל שלט רחוק | 3 פסי לד מתכווננים | התאמה לשולחן עבודה רחב מאוד עד 172 ס”מ | מלחציים לאחיזה קלה בשולחן העבודה ועוד..

  • 【שלט רחוק חכם ובקרת מתג מגע】 : מנורת שולחן בהירה במיוחד זו מצוידת בשלט רחוק אלחוטי חכם 2.4G, מרחק השליטה הוא בטווח של 10 מטר, ומאפשר לכם לשלוט בכיבוי האור ולהתאים את המצב באופן חופשי יותר. יש גם מתג מגע מעל ראש המנורה כדי לספק לכם שליטה מרובת מצבים על אור השולחן, לחץ: מתג טמפרטורת צבע (האור נכבה בלחיצה השישית); לחיצה ארוכה: כוונן את הבהירות.
  • 【תאורה רחבה במיוחד ומצב תאורה מרובה】: מנורת השולחן שלנו עם ראש כפול עם 3 פסי תאורה בהירים במיוחד (), עיצוב הארוך ביותר 71.9 ס”מ. והוא יכול לכסות באופן שווה שולחן עם רוחב של 172.7 ס”מ, בינתיים מנורת שולחן זו מספקת 2 צבעים: אור טבעי, אור חם; 5 רמות של בהירות וטמפרטורות צבע. ניתן ללחוץ לחיצה ארוכה על הלוח לעמעום ללא צעד (20% – 100%) והרפיה ללא מדרגה (2700K – 6500K)
  • 【עיצוב צוואר צוואר גמיש 360°】: אורות השולחן לד למשרד ביתי מעוצבים עם . ואורות עזר דו-צדדיים יכולים להפוך אותם כדי להרחיב את כיסוי התאורה כדי להאיר את כל שולחן העבודה שלכם או להנמיך אותם ליצירת אזור תאורה בהיר במיוחד. עם מספיק מקום להתאמה גמישה, ניתן גם לסובב את הבסיס כדי להתאים את כיוון האור כדי לספק לכם את טווח התאורה המתאים ביותר, הימנעו מאור ישיר לעיניים.
  • 【CRI>95 טכנולוגיית הגנת עיניים】: מנורת שולחן 24W עם מלחציים מצוידת בנורות LED אינדקס עיבוד צבע גבוה (>; ; ) כדי ליצור אור רך ללא הבהוב, נגד בוהק. הוא מבטיח נראות אופטימלית של האור תוך קירוב האובייקטים המוארים על ידי האור לאור טבעי. הוא גם הבעלים של פונקציית התזמון, הוא יכול לגרום למנורת המשרד לכבות אוטומטית לאחר עבודה במשך שעה אחת, ולמנוע מהעיניים שלנו לעבוד יתר על המידה.
  • 【שימוש מרובה】: מתאים מאוד לספסלי עבודה גדולים עם צגים מעוקלים רחבים או צגים כפולים, שולחנות שרטוט, חדר מעונות סטודנטים ושולחנות אדריכלים, ומאפשר לכם סביבת תאורה טובה בעת עבודה, קריאה, לימוד, ציור תפירה ויצירה. [: , )
תאורת לד מפרקית 24W משולשת לשולחן העבודה ומסכי העבודה במחיר מדהים!
תאורת לד מפרקית 24W משולשת לשולחן העבודה ומסכי העבודה במחיר מדהים!
19.99$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages