שולחן קונסולה של Gewudra באורך 105 ס”מ במחיר הזייה!

אמאזון - Amazon
24.9$ לרכישה
RW8DSKKD

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
24.9.2024 12:29

שולחן קונסולה דקורטיבי לכניסת הבית, למסדרון או כל מקום אחר שתרצו במחיר בדיחה של 24.9$ בלבד בהזנת הקופון RW8DSKKD (או סימון שלו בדף המוצר!) והשוס? כולל משלוח חינמי לגמרי! אל תחכו!

תיאור המוכר:

  • גודל קומפקטי: עם עומק של 20 ס”מ ורוחב של 105.9 ס”מ, שולחן קונסולה זה יכול להתאים בקלות לכל מקום צר, חוסך לכם מקום יקר. אפילו בדירות קטנות, הוא יכול להכיל פריטים נוספים, מה שהופך את הבית שלכם למסודר ונוח יותר.
  • מושלם לחללים קטנים: בגודל 105 ס”מ רוחב x 21 ס”מ עומק x 76 ס”מ גובה, שולחן קונסולה דק וקומפקטי של Gewudraw הוא חומר האחסון האידיאלי לחללים צרים כמו דירות, מעונות ועוד. שמרו על החפצים שלכם מאורגנים מבלי להתפשר על שטח רצפה יקר.
  • עמיד ובטיחות: עשוי מלוח חלקיקים עמיד ומסגרת מתכת חסונה, יציבה ועמידה בפני כתמים. בנוסף, שני צידי שולחן הספה מצוידים במוטות בצורת X כדי לשפר את יציבות השולחן. שולחן הקונסולה שלנו מגיע עם ערכות רצועות נגד קצוות כדי להבטיח שהמדפים יישארו יציבים ובטוחים, אין צורך לדאוג לגבי התנודדות ושימוש לאורך זמן.
  • רב-תכליתי ופרקטי: שולחן קונסולה רב-תכליתי זה יכול לשמש כשולחן כניסה להנחת מפתחות, מטריות ותיקים, או כשולחן ספה להצבת מגזינים וספרים. הגודל המתון והסגנון המודרני הופכים אותו למתאים לחדרי מגורים, חדרי שינה, לימודים ומרפסות, ויוצר בית מסודר עם שולחן הקונסולה.
  • הרכבה קלה: הוראות מאוירות ברורות וחלקים ממוספרים מבטיחים תהליך הרכבה ללא טרחה לשולחן קונסולה זה, ומאפשרים לכם להיפרד מהכאוס במהירות. שדרגו את עיצוב הבית ואת משחק הטעינה שלכם היום עם שולחן הספה הרב-שימושי!
שולחן קונסולה של Gewudra באורך 105 ס”מ במחיר הזייה!
שולחן קונסולה של Gewudra באורך 105 ס”מ במחיר הזייה!
24.9$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages