סיר הולנדי יציקת ברזל vancasso במחיר אשששששש!

אמאזון - Amazon
מחיר עלה ל44.8$ לרכישה
סמנו קופון ירוק בדף המוצר

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
12.6.2024 18:23

אני אורב לסיר הזה כבר תקופה ארוכה, אבל הוא אף פעם לא במשלוח חינם.. עד היום!

קחו סיר הולנדי עשוי יציקת ברזל שמתאים בייחוד לבישול תבשילים ארוכים, מרקים, נזידים וכו’.

ניתן גם לאפות בו, לצרוב בתוכו מגוון רחב של מאכלים והוא מתאים לכיריים, תנור ואינדוקציה.

נפח 5.7 ליטר

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【סיר אחד לשימוש מרובה – מתאים למשפחות של 3-5 אנשים】 -תנור הולנדי מברזל יצוק מצופה אמייל 6 ליטר זה נהדר למתחילים או למקצוענים. הוא עמיד בפני חומרים חומציים ואלקליין, וניתן להשתמש בו כדי לכבוש אוכל לפני הבישול (להכין, לבשל ולהגיש אוכל באותו סיר). בטוח עבור braising, מבעבע, אפייה, צלייה וצלייה על גז, חשמל, קרמיקה, זכוכית עליונה, ותנורי אינדוקציה (לא כולל תנורי מיקרוגל); בטוח לתנור עד 500°F.
  • 【ברזל יצוק אמיתי 13 LBS】 -גוף סיר תנור הולנדי מברזל יצוק של vancasso עשוי מעפרות טוהר גבוה; לגוף התנור ההולנדי יש עובי אחיד, אפילו חלוקת חום ואפילו טעם האוכל המבושל. גם לאחר השארת מקור החימום, הוא יכול לשמור על חום במשך זמן רב, כך שלא תצטרכו לדאוג שהאוכל יתקרר בזמן ההמתנה שהמשפחה והחברים יגיעו. כאשר אתם לוקחים את התנור ההולנדי, השתמשו תמיד בכפפות תנור או מחזיקי סירים; הידיות יהיו חמות!
  • 【אמייל היסטורי】 – אמייל היה יקר יותר מזהב ושימש מאוחר יותר בירי החרסינה, שהפך להיות הבלעדי של משפחת המלוכה. רק במאה ה-20 המציאו הצרפתים את סיר הברזל האמייל על ידי שילוב טכניקות ברזל ואמייל. התנור ההולנדי של vancasso משתמש בציפוי אמייל בטיחותי שאינו נדבק, ללא קדמיום או עופרת, והוא לא רעיל ולא מזיק אפילו בטמפרטורות גבוהות. קל לניקוי ולעולם לא ידהה.
  • 【עיצוב מקלחת זרימה פנימית】 -40 הנקודות המפוזרות באופן שווה על המכסה מאיצות את עיבוי אדי המים המאודים במזון ומטפטפות אותם באופן שווה לתוך האוכל. לעומת זאת, אדי מים אחרים זורמים בצורה חלקה חזרה לתנור ההולנדי בגלל עיצוב העקמומיות הספציפי. אדי המים מסתובבים וננעלים בתוך התנור ההולנדי, משחררים באופן מלא את הטעם ואת החומרים המזינים של החומרים.
  • 【איכות מעולה עם vancasso】 אנו כאן כדי להציע לכם רק את המוצרים האיכותיים ביותר שנועדו להקל על חייכם. אם אתם זקוקים לעזרה כלשהי, אנא הרגישו חופשי ליצור עמנו קשר. תמיכת הלקוחות החיה 24/7 ללא תחרות שלנו מוכנה ומחכה לסייע בכל מה שתצטרכו!
סיר הולנדי יציקת ברזל vancasso במחיר אשששששש!
סיר הולנדי יציקת ברזל vancasso במחיר אשששששש!
מחיר עלה ל44.8$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages