הדיל נגמראוהל חוף פתוח לעד 3 אנשים בקופון ענק!

אמאזון - Amazon
24.4$ לרכישה
30OOVZ2P
סמנו גם קופון ירוק בדף המוצר✂️ 📦משלוח חינמי לגמרי

הזינו קופון מצורף וסמנו קופון ירוק!

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
19.6.2024 18:57

תמיד רציתם אוהל חוף שיגן עליכם מהשמש הקופחת בים והתלבטתם בגלל המחיר?? אז הנה ההחלטה הכי קלה שתקבלו היום. תחטפו מהר כי זה מחיר חזק!

קחו אוהל חוף פתוח לעד 3 אנשים עם בד קל משקל עמיד למים ובעל הגנת UV מפני קרני השמש, מתקפל בצורה סופר קומפקטית ואפילו כולל 3 חלונות צד. רק 24.4$ ומשלוח חינמי לגמרי בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון 30OOVZ2P

כ300 ביקורות מעולות ותמונות משתמשים


תיאור המוכר מדף המוצר:

  • 【טכנולוגיית מקלט כהה】בד מחסה כהה פרימיום עם הגנת UPF 50+ חסין שמש מגן על המשפחה שלכם מפני קרני השמש המזיקות ונשאר קריר ונוח לאורך כל היום. צרו חלל הצללה נוח ושפרו את פרטיות האוהל. חומר PU עמיד במים 3000 מ”מ שיכול להגן ביעילות על האוהל מפני חדירת מים, ומעניק לך חווית חוץ בטוחה ונוחה. זה יוצר נווה מדבר על החוף לכל המשפחה שלך
  • 【מבנה מוצק】מוטות פיברגלס גדלו מ-6.9 מ”מ (תקן שוק) ל-8.0 מ”מ כדי להפוך אותם לגמישים, יציבים ועמידים יותר. לבניית אוהלים, מוטות אמינים חיוניים לשמירה על האוהל יציב ועמיד בפני רוח. הוא יכול לתמוך באוהל יציב יותר וישמור על צורתו גם לאחר זמן רב של שימוש.
  • 【אוויר 360 מעלות】הכניסה הקדמית עם רוכסן מלא בשילוב עם הדלת האחורית עם רוכסן למחצה מספקת גישה קלה ואוורור מקסימלי. אתה יוצר את חלונות האוורור שאתה רוצה בעצמך. 2 חלונות רשת גדולים במיוחד מספקים נוף של 360 מעלות ואוורור מעולה לשמירה על זרימת האוויר.
  • 【התקנה קלה ונייד】עם הדרכה של ההוראות על האוהל, תוכלו להרכיב את אוהל החוף ללא טרחה בכמה צעדים, יותר פנאי כדי ליהנות מהקיץ בחוף הים שלכם! הגודל המקופל של מקלט השמש הוא 17 “x 5″ x 5”, משקל ב 1.7 ק”ג, קל משקל מספיק עבור תחבורה ואחסון קל
  • 【רוכסן רב-כיווני לפרטיות נוספת】אוהל עם רוכסן וחלונות רשת מגנים על פרטיותכם. אשר יכול להיות מכווץ כאשר אתה צריך שטח פרטי נוסף, או רחוקים מהאוהל.
אוהל חוף פתוח לעד 3 אנשים בקופון ענק!
אוהל חוף פתוח לעד 3 אנשים בקופון ענק!
24.4$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages