מזרן קמפינג KingCamp במחיר רצפה ומשלוח חינם עד הבית!

אמאזון - Amazon
19.5$ לרכישה
70SJXTY2

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
17.1.2023 21:48

מזרן קמפינג מתנפח KingCamp במחיר מצחיק ומשלוח חינם עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים! רק 19$ מחיר סופי כולל משלוח חינמי לגמרי עד הבית! גודל 190×60, כרית מובנית, תמיכה ארגונומית ועוד!

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • קלות במיוחד ונוחות: רפידות השינה באוויר מנופחות בגודל 91 * 60 * 11 ס”מ, עם עיצוב “צינור אופקי בצורת U”, מעט גבוה יותר משני הצדדים, כמו גם הכרית המובנית. משטח קמפינג יכול למנוע ממזרן השינה להתגלגל למטה בזמן השינה. רפידות שינה למחנאות בגודל 15 * 15 * 35 ס”מ, והמשקל הוא רק 1.2 ק”ג, וזה מאוד נוח לנשיאה.
  • עבה ונוח: עובי כרית שינה ניפוח קל במיוחד זה הוא 10.9 ס”מ, שומר עליך הרחק מהקרקע, נשאר חם. טכנולוגיית I-BEAM הופכת את הגוף לנוח לחלוטין עם עיצוב גל אופקי זה לצד זה. תן לך להרגיש נוח ותומך. מתאים לשימוש של שלוש עונות.
  • עמיד ועמיד בפני קריעה: בד אלסטי 50D נוח ועמיד מתאים ל-TPU, ידידותי לעור, עמיד במים, עמיד בפני קריעה, עמיד מאוד. עיצוב בעובי 10.9 ס”מ מבטיח שלא תרגישו סלעים משוננים או קרקע לא אחידה מתחת, מספק לכם את הלילה הנוח האולטימטיבי.
  • קל לניפוח ולניפוח: שטיח שינה קל משקל זה עשוי ממערכת שסתום באיכות גבוהה וחומרים באיכות גבוהה, עם זרבובית בטיחות TPU לניפוח וניפוח מהיר זה ממש קל לנפח אוויר לתוך סוג זה של שטיח שינה! שיכול לשמור על האוויר לזמן ארוך יותר, כך שתוכלו ליהנות משינת לילה טובה על שטיח הקמפינג האיכותי הזה מבלי שתצטרכו להתעורר באמצע הלילה כדי לנפח מחדש.
  • מושלם לקמפינג ותרמילאים: בין אם אתם אוהבים קמפינג בקיץ או בחורף, המזרן המתנפח הקל הזה מתאים לכם. שני טלאים יעזרו לך לתקן נזק מקרי בשימוש. מעוצב היטב לקמפינג בחורף, שטיח שינה בעיצוב להשגת חוויית המשתמש המושלמת, כדי לספק לכם את הנוחות והחמימות שאתם צריכים. מתאים לטיולים רגליים, קמפינג, תרמילאות, נסיעות ואורחים למשך לילה.
מזרן קמפינג KingCamp במחיר רצפה ומשלוח חינם עד הבית!
מזרן קמפינג KingCamp במחיר רצפה ומשלוח חינם עד הבית!
19.5$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages