עדיין בסייל! כפפות סקי גברים ונשים Hikenature מבודדות 3M במחיר טירוף!!

אמאזון - Amazon
10.99$ (הנחה נוספת ברכישת 2 זוגות ומעלה) לרכישה
TD2TB2UV
משלוח חינם עד הבית ברכישת 3 זוגות או בהוספת מוצרים אחרים לעגלה של 49$. צבע אפור בלבד במידות M,L,XL

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
12.2.2023 20:33

וואי וואי איזה דיל!! כפפות סקי לגברים ולנשים צבע אפור בלבד בחצי מחיר עם קוד קופון! רק 10.99$! לקחתם 3 יחידות? קיבלתם הנחה נוספת (8.8$) ומשלוח חינם עד הבית ללא צורך בהוספת מוצרים! טרפת!

תיאור המוכר מדף המוצר:

  • מעטפת ניילון עמידה במים, בידוד 3M Thinsulate, כותנה, פוליאוריתן תרמופלסטי עמיד במים, כף יד מעור PU
  • ✅ אורך חיים ארוך: רוצים לשמור על הידיים שלכם חמות ויבשות כל היום במדרונות הסקי? פשוט נסו את Hikenture! כפפות השלג שלנו לגברים עם מבנה 5 שכבות ומבודדות עם 140 גרם של 3M Thinsulate, והמעטפת החיצונית העמידה במים מציעה הגנה מצוינת מפני מים קרים, שלג, גשם ורוח כשאתם הולכים לסקי, סנובורד, אופנוע שלג, רכיבה על אופניים חורף, טיולים רגליים או גורפים שלג.
  • ✅100% אחריות: התכוננו לזמן השלג שלכם! לכפפות הסקי לנשים יש ממברנה חזקה ועמידה במים בעובי 2 מ”מ, הממוקמת בין מעטפת הניילון העמידה במים העמידה בפני שחיקה לבין בידוד 3M thinsulate כדי לשמור על הידיים יבשות תוך נידוף לחות. בטנת הפליז התרמית בפנים מבטיחה נוחות יבשה בכל סוגי ספורט שלג.
  • ✅ עיצוב מסוגנן ומסוגנן: הודות לאבזם המתכוונן וסגירת השרוך, כפפות הסנובורד שלנו למזג אוויר קר מספקות התאמה בטוחה ואמינה ואחיזה נהדרת לכל גולש. לא רק שמרו על כפפות הסקי העמידות למים שלכם במקום בעת ספורט שלג, אלא גם קלות לנעילה ולהסרה.
  • ✅ איכות גבוהה – מתאים ל: מצויד במיקרופייבר מוליך כדי לאפשר לחמש האצבעות שלכם פונקציית מסך מגע לטלפונים ניידים או טאבלטים מבלי להסיר את כפפות החורף החמות. הוסיפו עוד מיומנות ונוחות לחיי הטבע שלכם במצב קר קיצוני. הפכו אותו לבחירה נהדרת למתנה לחג המולד וליום ההודיה!
  • ✅ נוחות ובטיחות: כפפות אופנוע שלג מבודדות אלה, עם עור PU נגד החלקה על כף היד, מאפשרות לכם לאחוז בכל כלי בחוזקה. כפפות החורף העמידות למים שלנו יכולות גם להגן על הידיים שלכם מפני שחיקה ולהבטיח שימוש עמיד מבלי להיקרע וללבוש בקלות. הכיס הגדול עם הרוכסן העמיד במים על כל חפת עוזר לכם לאחסן תעודות זהות, מפתחות, מזומנים או חפצים חיוניים אחרים כדי לענות על הצרכים שלכם גם כן.
  • ✅ אורך חיים – מעוצב עם מטלית מגבת סופגת על האגודל, ניתן לנגב זיעה על הפנים שלכם, או לנגב שלג או ערפל אחר על המשקפיים שלכם כדי לשמור על הראייה שלכם נקייה. פשוט חברו את האבזם נגד אובדן על פרק כף היד כדי להפוך את זוג כפפות השלג העמידות למים לקלות למציאה.
  • ✅ מידות ארוכות: כפפות סקי לטיולים מבודדות לגברים ונשים מציעות שירות לקוחות 100% שביעות רצון עבורכם. החלפה חינם או החזר כספי למי שאינו מרוצה מבעיות איכות. טיפים לטיפול: שטיפה נקודתית ביד במים חמים עם חומר ניקוי עדין. לתלות לייבוש. אין להשתמש במים חמים. אין להכניס למייבש.
עדיין בסייל! כפפות סקי גברים ונשים Hikenature מבודדות 3M במחיר טירוף!!
עדיין בסייל! כפפות סקי גברים ונשים Hikenature מבודדות 3M במחיר טירוף!!
10.99$ (הנחה נוספת ברכישת 2 זוגות ומעלה)
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages