הדיל נגמרמכשירי אדים חמים וקרים 5 ליטר ASAKUKI בכפל קופונים ענק!

אמאזון - Amazon
34.99$ לרכישה
30ASK5LHM
✂️יש לסמן קופון ירוק בדף המוצר לקבלת ההנחה
📦משלוח חינם!
✅חסרים לכם כמה גרושים לקבלת משלוח חינם? קחו מוצרי השלמה מפה
✅ תוכלו גם לקחת עוד דילים עם קופונים שווים מדף הקופונים שלנו – לחצו כאן

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
26.6.2023 9:28

לאווירה נעימה, שינה טובה יותר ואפילו ארומה מרגיעה בזכות קופסת שמנים אתרים מובנית! במחיר של 34.99$ בלבד בסימון הקופון הירוק והזנת הקופון 30ASK5LHM

כולל משלוח חינמי לגמרי!
המתח של המוצר תואם לארץ!

תיאור המוכר:

  • לחות בריאה ויעילה פי 4: במצב ערפל חם, מכשיר האדים מציע ערפל בריא ונקי יותר על ידי אזור PTC ומחמם מים עד 100 מעלות צלזיוס. לחות ערפל חם יכולה לאזן אוויר מחומם במזג אוויר קר פי 4 מהר יותר, ועם טכנולוגיה על-קולית, אפילו לא תבחינו במכונה עובדת תוך שמירה על לחות העור שלכם ורמת לחות בטוחה יותר בבית.
  • בטוח יותר לתינוקות וחיות מחמד: למרות שאזור מכשיר האדים PTC הרתיח את המים, הוא משחרר רק 50 מעלות צלזיוס ערפל חם ועדין, אשר בטוח לשימוש בבית עם תינוקות וחיות מחמד. תיהנו מעכשיו ערפל בריא ובטוח יותר
  • התאימו אישית את הלחות שלכם: שדרגנו את החיישן המובנה לחיישן חיצוני מדויק יותר, אשר יכול לזהות טוב יותר את לחות הסביבה ולהתאים את מהירות הערפל בזמן (כאשר RH הרצוי יגיע, המכונה תפסיק לפעול). 40%-90% RH ו-3 רמות מהירות ערפל זמינות עבור הדרישות השונות שלכם. שמרו תמיד על הלחות היחסית של החדר שלכם כרצונכם.
  • עוזר שינה טוב: מיכל המים הגדול של 5 ליטר מספק עד 50 שעות של ערפל עדין, מאפשר לכם לישון בשקט ובבטחה כל לילה עם תכונת הכיבוי האוטומטי, מציג עיצוב ופעולה נמוכה עד 20dB כמעט שקטה. (במצב קריר רמה 1, מצב ערפל חם אינו מומלץ לשימוש במהלך השינה והלילה, בגלל הרעשים של מים רותחים)
  • העבירו כל פינה בחדר שלכם: עם פלט ערפל מקסימלי של 500 מ”ל/שעה, מכשיר האדים יכול לכסות שטח של 753 מ”ר, מתאים לסלון, חדר שינה, חדר ילדים, חממה וכו’.
  • מכשיר אדים ומפיח 2 ב-1: מכשיר אדים זה מגיע עם קופסת ארומתרפיה, מוסיף טיפות של שמנים אתריים לספוג הארומה, ואז תוכלו ליהנות מלחות נוחה עם ניחוחות נעימים אפילו במזג אוויר יבש.
  • מילוי וניקוי קלים: אין צורך להתעייף מלהפוך מעל המיכל שלכם ולשפך מים עם עיצוב המילוי העליון המשודרג שלנו – שפכו מים ישירות מהפתח העליון. חלקים ניתנים להסרה ומברשת כלולה מאפשרים לכם לנקות ביסודיות את מכשיר האדים.
מכשירי אדים חמים וקרים 5 ליטר ASAKUKI בכפל קופונים ענק!
מכשירי אדים חמים וקרים 5 ליטר ASAKUKI בכפל קופונים ענק!
34.99$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages