סט תיק נסיעות מעוצב לנשים כולל תיק רחצה תואם ותיק צד במחיר בדיחה ומשלוח חינמי!

אמאזון - Amazon

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
19.5.2024 15:12

מחפשת סט מושלם ומעוצב לנסיעות? סט 2 או 3 חלקים במחיר בדיחה ב3 צבעים לבחירה החל מ23.5$ בהזנת הקופון! שימו לב, משלוח חינמי לגמרי לסטים 3חלקים, הסט 2 חלקים במשלוח חינם בתוספת מוצרים ב3$ או יותר!

צבע מנומר חום סט 2 חלקים – משלוח חינם בתוספת פריטים ב3$ או יותר!
✅סמנו קופון ירוק לקבלת ההנחה

📦משלוח חינם ברכישה ב49$ ומעלה!(הוסיפו פריטים ב3$ או יותר!)

Sale
צבע מנומר חום סט 3 חלקים – משלוח חינם!
✅סמנו קופון ירוק לקבלת ההנחה

📦משלוח חינם

Sale
צבע אוף-וויט סט 3 חלקים – משלוח חינם!
✅סמנו קופון ירוק לקבלת ההנחה

📦משלוח חינם

תיאור המוכר:

  • 【תיק נסיעות עם תא נעליים+תיק רחצה נפרד חינם】תיקי נסיעות אלה לנשים מגיעים עם תיק אלכסוני ותיק רחצה לאחסון מוצרי הקוסמטיקה/מוצרי הטואלטיקה שלכם. תא תחתון שטוח נפרד של קיטבג זה לנשים יכול להחזיק את הנעליים או הבגדים המלוכלכים להפרדה קלה מבגדים נקיים בעת נסיעה. אם את אמא מתחילה, החלק התחתון מושלם גם לאחסון חיתולים/מגבונים/תיק חיתולים. יכול לשמש גם כתיק בית חולים, תיק אמא ותיק רפואי.
  • 【תיקי נשיאה למטוסים】מידות: 20.5 x 13.5 x 22.5 ס”מ, 2.4 ק”ג, תיק סופשבוע Leatvook לנשים עומד ברוב דרישות הנשיאה הבינלאומיות. מתאים לתא העליון כמו גם למושב התחתון כפריטים אישיים בטיסה. שרוול עגלה משולב מחליק מעל ידית המזוודה המתגלגלת מה שהופך את הנסיעה לשדה התעופה לקלה. כיס אחד עם רוכסן מאחור לאחסון הטלפון החכם, תעודות הזהות או הדרכון שלכם. תיק העלייה האידיאלי שלכם לסוף שבוע עבור עסקים או נסיעות אישיות.
  • 【תיק סוף שבוע ותיקים ללילה לנשים】קיטבג גדול זה יכול אפילו להתאים תוך 3-5 ימים של פריטים חיוניים יומיומיים. כיסים מרובים לשמירה על הפריטים האישיים שלכם מאורגנים: תא ראשי מרווח עם 6 כיסים גדולים לפריטים אישיים ובחזית תיק הקיטבג לנסיעות, יש כיס לגישה קלה לאלקטרוניקה או לחומרי נסיעות. כולל מראה קלאסי ומהמם. הקיטבג המרופד שלנו מגיע לנשים עירוניות של מורדן ביקוש והפנטזיה הגדולים ביותר על תיק נסיעות.
  • 【חדר כושר מופרד יבש/רטוב ותיק נסיעות 】כיס מרופד PVC עמיד במים עם רוכסן יכול לעזור לכם להפריד בין פריטים יבשים ופריטים רטובים, אם יש לכם בגדים רטובים או מגבת, אתם יכולים לשים אותו בתיק הכושר הזה לנשים. תיק הכושר לנשים שלנו הוא בן לוויה אמין מושלם לספורט בפנים ובחוץ. מושלם לאימון, יוגה, טניס, כדורסל, שחייה, קמפינג ופעילויות רבות בחוץ.
  • 【תיק קיטבג רב תכליתי ושירות מושלם】השתמשו בו כתיק קיטבג לנסיעות, תיק סוף שבוע לנשים, תיק נסיעות אישי, תיק אמא לבית חולים, תיקי חדר כושר לנשים, תיק נשיאה או תיק למחשב נייד. מתנה נהדרת ליום הולדת/חג ההודיה / חג המולד לחברים ולמשפחה.
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
הישנות ביותר
החדשות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages