סט 3 מחבתות טיגון נונסטיק YIIFEEO במחיר כסאח ושילוח חינמי לגמרי!

אמאזון - Amazon
29.99$ לרכישה
50NL3KWG

נגמר? לחצו כאן ותקבלו עדכון ברגע שהדיל חוזר!ring bell updates
31.5.2024 13:56

3 מחבתות נונסטיק בגדלי 20.5, 24 ו28 ס”מ כולל התאמה גם לאינדוקציה במחיר בדיחה של 29.99$ בלבד כולל משלוח חינמי לגמרי בהזנת הקופון 50NL3KWG

המחיר לצבע שבלינק בלבד! רוצים צבע לבן קרמי? תוכלו לרכוש מהלינק הבא ב34.99$ בהזנת הקופון 50NL3KWG

תיאור המוכר:

  • 【מחבתות נון-סטיק בריאות ובטוחות】מאושר על ידי SGS עם 100% ללא PFOS, PFOA, PTFE, עופרת וקדמיום. פחות שמן להפחתת צריכת השומן. ערכות כלי הבישול אינדוקציה שלנו מבטיחות שהבישול היומי שלכם יהיה תמיד בטוח ובריא יותר.
  • 【נון-סטיק אולטימטיבי וקל מאוד לניקוי】גרניט נון-סטיק ברמה הגבוהה ביותר, הוא מספק לפחות 8 עמידות נוספת נגד הדבקות, שומר על החלקה חלקה של המזון. להיות ליהנות גם בישול וניקיון, רק קצת לנגב. ערכת המחבת של YIIFEEO שומרת על כתמים עקשניים מחוץ לחייכם ושומרת על התשוקה שלכם לבישול.
  • 【סט 3 סירים ומחבתות נון-סטיק למטבח】- מחבת 20.5 ס”מ – הבחירה הטובה ביותר לארוחת בוקר ותבשיל קל / 24 ס”מ – מושלמת לטיגון סטייק, או דגים לארוחת צהריים / מחבת 28 ס”מ – למנות ערב בגודל משפחתי או ארוחות במחבת אחת. ערכות כלי בישול נהדרות ללא הדבקה לבישול יומיומי.
  • 【גוף אלומיניום יצוק מחוזק חזק】מבטיח פיזור חום מהיר ואחיד, תחתית עבה 4.1 מ”מ – 4.7 מ”מ מספקת חלוקת חום יציבה במהלך הבישול, חימום מהיר, חוסך זמן ואנרגיה, 3 מ”מ מעבה משקל גוף אלומיניום מתאים ומוליך חום יכול להבטיח פיזור חום אחיד ולמנוע נקודות חמות.
  • 【חימום ורוב הכיריים זמינים】- למחבתות הנון-סטיק שלנו לבישול יש בסיס מוליך מגנטי גבוה מורחב, המאפשר לסיר הבישול להתחמם במהירות ובאופן שווה, וחוסך זמן ואנרגיה. סט המחבת מתאים לבישול על אינדוקציה, גז, קרמיקה, חשמלי וכיריים אינפרא אדום. (טיפים: ידית דמוית עץ שאינה מתאימה לתנורים)
  • 【100% שירות ואחריות משביע רצון】- YIIFEEO שמחה להקשיב למה שהלקוחות שלנו באמת חושבים, והמדיניות שלנו היא לגרום ללקוחותינו להיות מרוצים ב-100% מהמוצרים והשירותים שלנו. אם יש לך פגמים כלשהם שנגרמו על ידי לוגיסטיקה, אנא צור איתנו קשר באמצעות “ההזמנה שלך” → “צור קשר עם המוכר” ואנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לענות על הצורך שלך
סט 3 מחבתות טיגון נונסטיק YIIFEEO במחיר כסאח ושילוח חינמי לגמרי!
סט 3 מחבתות טיגון נונסטיק YIIFEEO במחיר כסאח ושילוח חינמי לגמרי!
29.99$
הרשם למעקב אחר תגובות
עדכן על..
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

קרוב ל-20 שנות קניות ברשת הפכו אותנו למומחים בתחום, וככאלה מצאנו את עצמנו תמיד ממליצים, עוזרים ומשתפים את הידע למעגלים הקרובים.

בעזרת הניסיון הרב, הסקירות, ובעיקר התשוקה לתחום, הקמנו קהילה משפחתית שהפכה לאחד מאתרי הצרכנות המובילים בישראל.
כיום באמצעות הקשרים שלנו מול אתרים בארץ ובעולם, אנחנו מצליחים להביא לחברים שלנו את המחירים והמוצרים השווים ביותר ברשת.
קונים נכון - BuyWithUs
Logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages